Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kiinnittää huomiota naispuoliseen kaveriin

Vierailija
13.01.2025 |

Uudehko miesystävä kiinnittää erikoisen paljon huomiota naispuoliseen kaveriin. Nainen on jopa itse varattu.

Käymme yhdessä harrastamassa ja minusta tuntuu kuin hän unohtaisi että olen olemassa. Muuten hän on todella huomioiva minua kohtaan.

Tämä on jotain jonka vain aistii ja se tuntuu pahalta. Kyselin mieheltä hänen muuttutta käytöstä tilanteessa, ilman että mainitsin ko naista ja hänestä tuli todella puolustava ja hän suuttui.

En tiedä voiko tällainen olla normaalia. Heillä on tiivis kaveriporukka, olen itse enemmän introvertti.

Kommentit (144)

Vierailija
41/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös se, että ukkos suuttui kun otit asian puheeksi kertoo jo jotain. Miksi ihmeessä suuttui jos asiassa ei ole mitään perää. No siksi tietenkin, että tietää siinä olevan jotain perää. Ajattelee vissiin hyökkäyksen olevan paras puolustus.

Ja toisekseen tämä aistiminen ei ole vain harhakuvitelmaa jos kerta toisen käytös selvästi muuttuu näissä tilanteissa. Vittumaista tuollaista porsasta on katsella. Voitko tehdä itse samoin jossain tilanteessa ukkos kaverin suhteen niin katsotaan tuleeko sillä mitään sanottavaa.

Lähinnä kertoo siitä että AP ulisee turhasta mustasukkaisuuspäissään. Vähemmästäkin mies suuttuu kuin turhasta syyttelystä.

Aikuinen mies, joka todella rakastaa puolisoaan olisi todennut, että rakas, sinä olet minun puolison

Lässytilää kuvaa hyvin suomalaisten (miesten) tunnetaitojen tasoa. Sillä yritetään painaa toista alas ja väheksyä. Tervettä käytöstä? Ei. Yleistä käytöstä? Kyllä.

Miehille, näköjään tässäkin ketjussa, tulee hätä kun naiset eivät ne hyväksykään huonoa kohtelua.

Tsemppiä sinulle lässytilää-kommentin kirjoittaja.

Vierailija
42/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä kaverilla on hyvät tissit ja perse.

Tissit ja perse muuttuu ajan kanssa. Hyvä luonne ei ikinä. Mutta jos haluat käyttäytyä kuin eläin ja panna kaikkea liikkuvaa, joka siihen suostuu, niin se on toki sallittua. Rakkautta se ei ole. Aikuista miestä ei paljoa tissit ja takapuolet liikauta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt hyvä vähän potkia muitakin renkaita ennen kuin tekee kaupat.

Ihmisistä ei tehdä kauppaa. Tai no jotkut toki tekee..

Vierailija
44/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen oman kumppanin tuntee ja käytöksen muutoksen huomaa. Jos et nyt vähän väliä tunne näin eri ihmisiä kohtaan, niin luota vaistoosi. Itsekin olin eksäni kanssa mustasukkainen tasan yhdestä naisesta vuosien aikana. Mitään ei miehestä heidän välillään ollut, mutta mies alkoi kohtelemaan minua vähitellen yhä huonommin kunnes jätti, ja alkoi melkein heti seurustelemaan tämän kyseisen naisen kanssa. 

Tämä. Niin moni meistä naisista on kokenut tämän. Tilanne ei parane vuosien myötä.

Vierailija
45/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli miehille hätä. Ilkeät ja pilkkaavat kommentit naisten mustasukkaisuudesta kertovat kaiken tarpeellisen.

Vierailija
46/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luota intuitioon! Mies on kiinnostunut siitä naisesta.

Ihastusta ilmassa. Ei välttämättä sen enempää.

Luota kuitenkin intuitioosi ja pidä silmät auki. 

Vierailija
47/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täysjärkinen alkaa pilkkaamaan tai suuttuu rakastamalleen ihmisille, jos tämä tuo ilmi jotain samankaltaista mitä ap jakoi?

Vierailija
48/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tilanne. Voi olla että mies lopettaa jos huomautat tästä. Jos ei lopeta, voit varmaan olettaa että sama peli tulee jatkumaan vaikka katsottava nainen vaihtuisi.

Joillakin miehillä tuntuu enemmän olevan sitoutumisvaikeutta, tämä sun miesystävä vaikuttaa olevan näitä miehiä. 

Tsemppiä. 

Vierailija
49/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, uudehkosta suhteesta on onneksi hieman helpompi lähteä kuin vuosia jatkuneesta. Ei ole välttämättä helppoa, mutta tässä ei ole kyse pikkujutusta.

Muutaman vuoden kuluttua ihmettelet mitä ikinä näit tuossa suhteessa.

Vierailija
50/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä tilanne. Voi olla että mies lopettaa jos huomautat tästä. Jos ei lopeta, voit varmaan olettaa että sama peli tulee jatkumaan vaikka katsottava nainen vaihtuisi.

Joillakin miehillä tuntuu enemmän olevan sitoutumisvaikeutta, tämä sun miesystävä vaikuttaa olevan näitä miehiä. 

Tsemppiä. 

Pelkästään se, että tilanne on jo tapahtunut kertoo tästä ihmisestä aivan tarpeeksi paljon.

Vierailija
51/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, uudehkosta suhteesta on onneksi hieman helpompi lähteä kuin vuosia jatkuneesta. Ei ole välttämättä helppoa, mutta tässä ei ole kyse pikkujutusta.

Muutaman vuoden kuluttua ihmettelet mitä ikinä näit tuossa suhteessa.

Ap:n kuvailema käytös ei toki ole missään vaiheessa parisuhteessa hyväksyttävää, mutta jotenkin erityisen hälyttävää se kuitenkin on suhteen alkuvaiheessa. Eikö alussa ole just se huuma, ettei näe kuin oman kumppanin ja muut ei voisi vähempää kiinnostaa. Jotenkin tuo käytös olisi todennäköisempää vuosi kausien jälkeen kun suhteessa joku riitatila tms. päällä. Ei kuulosta kovin hyvältä. Itse en vastaavaa käytöstä katselisi, vaan sanoisin suoraan, että minulle tulee näissä tilanteissa loukattu olo. Jos ukkoa ei kiinnosta niin en itsekään jaksaisi enää kovin paljon hänestä välittää... 

Vierailija
52/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuskin ymmärtää kerran jo suuttui. Hänen kanssaan ei pysty siis edes keskustelemaan. Tässä ei jää paljoa vaihtoehtoja. Joko tilanteen hyväksyy tai jättää miehen.

53/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieru?

Vierailija
54/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap. Ei kukaan ansaitse tuollaista. 

Vierailija
55/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te yritätte kääntää asian niin, että aloittaja on vainoharhoissaan kuvitellut kaiken? Kai sen nyt huomaa, jos oman kumppanin käytös on yhtäkkiä erilaista, kun seurueessa on tietty henkilö. En tiedä teistä muista, mutta minä huomaan ainakin. Sellaisessa tilanteessa käännän omankin käytökseni välinpitämättömään suuntaan, ja teen mitä suinkin huvittaa. En ikinä rupea kyselemään, miksi puhuit tuon kanssa, onko teillä jotain meneillään tms. Kaikkeen en ole viitsinyt edes reagoida, vaan olen antanut olla.

Sairasta käytöstä, henkisesti väkivaltaista. Englanniksi termi gaslighting kuvaa näitä kommentteja hyvin. 

Monelle miehelle tuntuu olevan kuin vieras universumi se aihe, että oman puolison henkinen ja kaikinpuolinen hyvinvointi liittyisi heihin itseensä. He haluavat käyttää naisia omiin tarpeisiinsa. He eivät välitä miltä toisesta ihmisestä tuntuu. Omat tarpeet ykkösenä, esimerkiksi se muiden naisten katselu.

Vierailija
56/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse lienee lähinnä omasta epävarmuudestasi ja mustasukkaisuudesta. Itselläkin on aina ollut monia hyvinkin läheisiä naispuolisia ystäviä, mutta ei sen enempää. Meillä on omat juttumme ja oma luottamuksemme keskenään ja se saattaa epävarmasta lumppanista tuntua ainakin alkuun oudolta. Mutta ystäviäni en jätä yhdenkään naisen takia.

Tällaisessa tilanteessa omalle kumppanille osoitetaan kaikin tavoin, että hän on se kumppani. Ystävistä tulee yhteisiä. Tai sitten kannattaa olla ilman puolisoa.

Muistui juuri mieleen kuinka eräissä tupareissa talon isäntä oli lusikassa sohvalla naispuolisen ystävänsä kanssa. Voi varmaan kuvitella, että kyseisen tuparipariskunnan suhde ei kestänyt kovin kauaa. Varoitusmerkkejä oli toki ollut ilmassa jo aiemmin. Edelleenkään kyseinen mies tuskin näkee tilanteissa olleen mitään pahaa. Vieraat oli hieman ihmeissään. Ja talon emäntä.

Vierailija
57/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luota intuitioon! Mies on kiinnostunut siitä naisesta.

Ihastusta ilmassa. Ei välttämättä sen enempää.

Luota kuitenkin intuitioosi ja pidä silmät auki. 

Parisuhteessa oleva aikuinen mies ei ihastu toisiin naisiin, koska ei katso heitä sillä silmällä. Muut naiset eivät ole edes vaihtoehto. Nämä on sellaisia arvoja ja rajoja joita ihminen voi laittaa vain itse itselleen.

Vierailija
58/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Ei välttämättä. On näitä nähty

Vierailija
59/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän on sanonut kun olet ottanut asian puheeksi? 

Vierailija
60/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te yritätte kääntää asian niin, että aloittaja on vainoharhoissaan kuvitellut kaiken? Kai sen nyt huomaa, jos oman kumppanin käytös on yhtäkkiä erilaista, kun seurueessa on tietty henkilö. En tiedä teistä muista, mutta minä huomaan ainakin. Sellaisessa tilanteessa käännän omankin käytökseni välinpitämättömään suuntaan, ja teen mitä suinkin huvittaa. En ikinä rupea kyselemään, miksi puhuit tuon kanssa, onko teillä jotain meneillään tms. Kaikkeen en ole viitsinyt edes reagoida, vaan olen antanut olla.

Sairasta käytöstä, henkisesti väkivaltaista. Englanniksi termi gaslighting kuvaa näitä kommentteja hyvin. 

Monelle miehelle tuntuu olevan kuin vieras universumi se aihe, että oman puolison henkinen ja kaikinpuolinen hyvinvointi liittyisi heihin itseensä. He haluavat käyttää naisia omiin tarpeisiinsa. He eivät välitä miltä toisesta ihmisestä tun

Muiden naisten katselu on omiin muroihin pissimistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi