Paljon tienaat kaupan kassalla?
Eikö isoissa kaupoissa saata kassa työskennellä vaan kassalla eikä esim sen lisäksi hyllyttämässä?
Onko kassan ja hyllyttäjän paikassa eroa?
Tuleeko vuorolisistä merkittävä lisä palkkaan?
Entä jos tekee vaan arkisin päivävuoroa?
Kommentit (24)
Riippuu siitä, paljonko jaksan varastaa kauppareissulla. Keskiarvo on varmaan 30 euroa/kerta.
En mitään, minulla menee rahaa siellä kaupan kassalla. Olen töissä ihan toisella alalla, vaikka mahdollisesti sama koulutus (merkonomi) onkin.
Voi vitsi mitä neropatteja liikenteessä.
Sain jopa kaksi vastausta jotka jotenkin vastaa kysymykseen.
-Ap
Prisman ja Cittarin kassa voisi vastata. Jos tekee 37h viikossa, yksi viikonloppu ja puolet iltavuoroa, paljon tippuu bruttona keskimäärin lisineen per kk? Kokemus 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Prisman ja Cittarin kassa voisi vastata. Jos tekee 37h viikossa, yksi viikonloppu ja puolet iltavuoroa, paljon tippuu bruttona keskimäärin lisineen per kk? Kokemus 10 vuotta.
Mä arvaan: 3000€ brutto?
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaisit paljonko, jos haluat kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaisit paljonko, jos haluat kysyä.
Aika idari täytyy olla jos ei tajua mitä tuolla otsikolla tarkoitetaan. Kysymysmerkkikin perässä, ja silti muka tulkitaan väärin. Mulla ei käynyt edes mielessä että tuon vois ottaa muuten kuin kysymyksenä.
En tienaa kaupan kassalla ollessani mitään, päinvastoin rahaa aina menee.
Vierailija kirjoitti:
Harva kai saa täysiä viikkotunteja kassalla.
Miksi väität jonkun tienaavat paljon, kun et kumminkaan tiedä todellisuutta?
MENE TÖIHIN!