Minulla on ainakin 50 mekkoa
Laskin äsken. Yli 50 taitaa olla. Eihän tässä ole mitään järkeä kun ei kaikkia ehdi kuitenkaan pitää. Mutta kun kaikki ovat kuitenkin sellaisia mitä voisin pitää ja olen melkein kaikkia pitänytkin niin mistä päästä karsia?
Kommentit (44)
Sitten vain lahjoittelemaan. Jätä jäljelle 10.
Pidä joka päivä eri mekkoa, ja laita sitten ne mekot erilleen jotka ei tuntuneet päällä omilta ja erilleen ne toiset. Säilytä ne joista eniten tykkäät.
Ahaa...Hmmm, siis tuota...Erittäin kiintoisaa!!
Vierailija kirjoitti:
Miksi niitä pitäisi karsia?
Ehkä siksi että tilat on rajalliset. Mahtuu ne kaappiin mutta kappiin tulee ummehtunut haju jos liian tiiviisti ovat sinne sullotut.
Vierailija kirjoitti:
Pidä joka päivä eri mekkoa, ja laita sitten ne mekot erilleen jotka ei tuntuneet päällä omilta ja erilleen ne toiset. Säilytä ne joista eniten tykkäät.
Joka päivä ei ole mekolle sopiva päivä. Talvella vielä vähemmän.
Minulla on kuusi mekkoa. Pärjään niillä oikein hyvin. Kaiken lisäksi ne ovat kaikki samanlaisia, niin ei tarvitse koskaan miettiä mitä panisin päälle tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä ei ole mekolle sopiva päivä. Talvella vielä vähemmän.
Joka päivä on hyvä mekkopäivä, myös talvella.
Eräällä kaverillani oli neljäkymmentä mustaa mekkoa. Ei mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Oletkos transsuli?
Ai kauhee🤣🤣🤣🤣🤣
Minullakin on kymmeniä mekkoja mutta en käytä pitkiä housuja lainkaan, joten mekoille on käyttöä. Lisäksi olen laukkuhamsteri.
Hyvä ap, nauti mekoistasi!
Ap, kyllä mekkoja voi käyttää talvella, kun laittaa termosukkikset tai -legginsit alle ja joku toppi/aluspaita mekon alle sekä neuletakki päälle. Näin ole tehnyt jo pitkään.
No jos käytät mekkoja päivittäin, niin varmaan ne kuluu. Älä osta uusia ja ongelma ratkeaa itsestään kun vähän odottelet. En laittaisi pois niitä jos ne kerran ovat sinulle hyviä ja käyttökelpoisia.
Vierailija kirjoitti:
Ap, kyllä mekkoja voi käyttää talvella, kun laittaa termosukkikset tai -legginsit alle ja joku toppi/aluspaita mekon alle sekä neuletakki päälle. Näin ole tehnyt jo pitkään.
Toki voi mutta tuntuisi oudolle lenkkeillä töihin 5 km suuntaansa tai pyöräillä. Mekko sopii vapaa-aikaani muttei kaikkeen arkeen.
En ole laskenut, mutta onhan noita itsellänikin. Osa vanhoja, jotka voisi ja pitöisi heittää pois. Kesähepeniä osa, osa talvisia, juhlamekkoja, no moneen lähtöön.
Haikailen pois heitettyjä vaatteita ja asusteita ,muutamia nuoruudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki voi mutta tuntuisi oudolle lenkkeillä töihin 5 km suuntaansa tai pyöräillä. Mekko sopii vapaa-aikaani muttei kaikkeen arkeen.
Minulla mekko sopii kaikkeen arkeeni. En omista yksiäkään pitkiksiä.
mulla joku 40 eri vyötä mitä laittelen eri mekkoihin ja housuihin.
Oletkos transsuli?