Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies oppia koskettamaan?

Vierailija
13.01.2025 |

Miesystäväni ei kosketa minua, ei pidä pusuista, halauksista, hyväilyistä, eikä niitä minullekaan anna, ellen erikseen pyydä, ja silloinkin hyvin minimaalisesti. Sanoo ettei hän vain ole sellainen, eikä aiemmissakaan suhteissa ole pussaillut.

Minä kärsin kosketuksen puutteesta enkä voi käsittää miksei joku rakastaan halua helliä. Surkeinta on se että enää ei ole juuri esileikkiäkään, eli hän ei oikein halua koskettaa käsillä tai suullaan siinäkään yhteydessä. 

Erikoista tässä on se, että humalassa kyllä ottaa minut lähelleen ja koskettaa, suutelee, on ihan kuin eri mies.Ja aivan suhteen alussa oli enemmän suutelua ja kosketuksia, mutta pikkuhiljaa ne hiipuivat.

Olen kysynyt että pitääkö minua vastenmielisenä kun selvin päin pihtaa kosketusta, mutta kuulemma ei. Mitenkään ei osaa selittää miksi käyttäytyy näin. Ei halua erotakaan.Minua tilanne satuttaa ja loukkaa, ja itsetunto huono. Kehoni huutaa kosketusta, se on melkein kuin kipu. Tunnen oloni torjutuksi 

Ja jos joku kysyy, niin en ole ylipainoinen, huolehdin puhtaudestani ja aiemmissa suhteissa on ollut paljon kosketusta miesten aloitteesta.

Onko muilla kokemuksia tällaisesta?Miehellä on myös jotakin aistiyliherkkyyttä, ilmenee esim ihon pistelynä, kutinana. Johtuuko koskettamattomuus siitä, onko tämä jotain neuroepätyypillistä?

Ja tärkein: voiko tällainen mies muuttua ja oppia pitämään koskettamisesta?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää siitä leikki, ensin toinen osoittaa kohdan johon haluaisi itseään koskettavan, ja toinen sitten siihen koskee, seuraavaksi toisinpäin. 

Hyvällä huumorilla ja rennossa ilmapiirissä touhu voi muuttua pian mielenkiintoiseksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla