Montako lasta sinulla on?
Olisitko halunnut enemmän lapsia vai kenties vähemmän, jos kadut lapsiasi? Kertokaa.
Kommentit (84)
Kolme, niin ihania ovat! Neljäskin olisi ollut tervetullut, mutta häntä ei koskaan kuulunut.
Kolme lasta minulla on eli juuri sopiva määrä. Ei enempää. Ei vähempää.
Kolme. Kaksi itse tehtyä ja yksi sijoitettu.
Vierailija kirjoitti:
O, eläinlapset ovat tärkeämpiä minulle. Toivottavasti kasvatatte ihmislapsenne kunnioittamaan eläimiä ja luontoa.
Sama kuin sinulla. 12 lasta minulla. Kaikki kunnioittavat luontoa ja rakastavat eläimiä kuten minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Yksi, alle yksivuotias. Enempää ei tule tässä epävarmassa maailmassa.
Sama, tosin haluaisin toisen, mutta ei yksinkertaisesti uskalla eikä ole varaakaan. Tämä yksi saadaan just ja just elätettyä niin, että toivottavasti ei hänen kovin monesta asiasta tarvitse meidän rahan puutteen takia luopua nyt eikä tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Nolla, en hirveästi tykkää ihmisistä.
Minäkään en hirveästi tykkää ihmisistä. Olen introvertti.
Omia lapsia on 12 ja heitä en lue " ihmisiksi " 😄 heitä just ja just siedän.Ei vaiskaan, heitä Rakastan yli kaiken.
Kuusi on siunaantunut, neljä ekasta liitosta, kaksi nykyisestä.
t. Isä
4. Kaikilla lapsilla tosi eri sukunimet koska kaikilla eri isä. Yhtä rakkaita siitä huolimatta, miehet eivät niinkään.
Kaksi: yksi elävä ja yksi kuollut.
1. Joskus ajattelin haluavani ainakin kaksi että sisaruksista olisi toisilleen seuraa, mutta raskausaika, synnytys ja sen jälkeinen elämä oli niin traumatisoivaa kun en saanut tukea ja apua ja mies petti. Eli ei enää koskaan lisää lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään.
Seuraava syntymäpäivä on kuudeskymmenes.
Jos olet mies, niin vielä ehtii. Ukkini oli 67, kun tuli viimeisen kerran isäksi.
Vierailija kirjoitti:
En ole laskenut tuolla taas yksi juoksee naapurin pihalla omena varkaissa.
Missäpäin Suomea kasvaa omenia tähän aikaan vuodesta? Naapurin omenat taitaa olla kerättynä varastoon tässä vaiheessa.
4 lasta. Alunperin ajattelin että jopa 5 haluaisin.
Sims taloudessa on pari lasta, koko rajoitus tuli vastaan, teemme lisää myöhemmin.
Kaksi. Olisin halunnut enemmänkin, mutta taloudelliset syyt ja ikä tulivat vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi: yksi elävä ja yksi kuollut.
Ihan sama minulla!
Kolme, olisin halunnut kaksi, mutta toisella kerralla tuli kaksoset. Eipä ole kyllä kaduttanut.
Vierailija kirjoitti:
Yksi. Toinenkin on juorujen mukaan mutta olen varma ettei se ole minun.
Kuinka voit olla varma!
3 omaa ja lapsipuoli ja olisi pitånyt yrittää saada vielä yksi. Lapset on elämän ihanimpia asioita, onneksi minusta tuli juuri mummipuoli