Montako lasta sinulla on?
Olisitko halunnut enemmän lapsia vai kenties vähemmän, jos kadut lapsiasi? Kertokaa.
Kommentit (84)
Taidan olla ainoa mutta kaks lasta on mulla ja totta puhuen yksi olisi riittäny näin jälkiviisaana. Tuntuu ettei jaksaminen riitä kahdelle. Joten tavallaan kadun toisen lapsen tekemistä vaikka rakastan molempia.
Kaksi lasta, juuri niin kuin halusinkin. Ensin syntyi poika ja kolmen vuoden kuluttua tyttö.
Yksi ja toinen tulossa kesällä :)
Ei yhtään. Ei ollut oma valinta.. Olisin tahtonut ainakin yhden.
Kolmekymmentä lapsi mulla, voipi olla enempikin. Kierrän ja kerään lapsilisä kuin vuokraloordi joka kuukausi.
1 ja mahassa on toinen. Pakkasessa 2 alkiota, en tiedä ehdinkö yrittää enää kolmatta niillä.
Kolme omaa ja kaksi bonusta. Yhden oman olisin ehkä vielä halunnut, mutta kyllä tässä nyt on jo lapsia ihan tarpeeksi.
2 lasta.Mies olisi halunnut kolmannen sanoi kiitos ei.Olisin jäänyt yksin 3 lapsen kanssa kun ukko ryyppäsi ja huorasi.
Vierailija kirjoitti:
4 ja "lapsiluku" täynnä.
Oletko varma? Vahinkoja sattuu!
8 ja teemme molemmat akateemista uraa. Hyvin on mennyt. Lapset ovat siunaus.
Kolme, mutta kolmas syntyi kuolleena, joten on kaksi elävää lasta. Useamman vuoden pohdin jos olisi yrittänyt vielä neljättä, mutta en sitten uskaltanut, kun tuo kolmannen kohtalo oli niin ikävä. En halunnut sen jälkeen enää tulla raskaaksi. Nyt olen jo sen ikäinen ettei taitaisi enää onnistuakaan.
Perheeseen kuuluu 3. Kyllä me pärjätään :) Kivempi elättää yksi hyvin kuin kaksi huonosti. Työttömyysuhka jatkuvasti ilmassa.