Montako lasta sinulla on?
Olisitko halunnut enemmän lapsia vai kenties vähemmän, jos kadut lapsiasi? Kertokaa.
Kommentit (84)
Nolla, en hirveästi tykkää ihmisistä.
0, kaverin kanssa vois tehdä 2-3 vaikka heti
Yksi ja haluaisin vielä toisenkin. Oikeastaan haluaisin kaksoset, koska mies ei ole innoissaan lisälapsista ja mä haluaisin kolme lasta.
Vierailija kirjoitti:
Yksi ja haluaisin vielä toisenkin. Oikeastaan haluaisin kaksoset, koska mies ei ole innoissaan lisälapsista ja mä haluaisin kolme lasta.
Oletko se sama hullu joka tekee niitä kuinka saan kaksoset ketjuja?
Kolme (nyt jo aikuisia). Olisin halunnut enemmän, mutta se ei ollut mahdollista.
Kaksi poikaa 9v ikäerolla.Just hyvä ja enempää ei tule.
Ei yhtään.
Seuraava syntymäpäivä on kuudeskymmenes.
Vierailija kirjoitti:
O, eläinlapset ovat tärkeämpiä minulle. Toivottavasti kasvatatte ihmislapsenne kunnioittamaan eläimiä ja luontoa.
👍
Yksi. Toinenkin on juorujen mukaan mutta olen varma ettei se ole minun.
Neljä, kaikki aikuisia. Jos olisin tiennyt silloin aikanaan, mihin maailma menee, olisin jättänyt hankkimatta, koska suren millaisen maailman saavat. Kaikki pärjäävät ihan ok, joten sinällään en ole heistä huolissani, mutta esim työelämän raadollisuus on jo tullut tutuksi osalle. Vanhin on vela, ja ymmärrän hyvin päätöksensä.
Kolme, kaksi tyttöä ja poika iltatähtenä, lapsenlapsia kaksi ja bonuslapsenlapsia kaksi sekä karvaisia koiria kolme omaa ja yksi karvainen lapsenlapsi. Ihania kaikki, taidan rakastaa elämää ympärilläni kaikesta huolimatta!
Kaksi, olisin halunnut kolme, mutta koska miehellä oli jo ennestään kaksi, riittänee nuo neljä minulle, enkä ainakaan toistaiseksi halua kolmatta omaa. Mies kyllä välillä puhuu iltatähdestä.
1 ja olisin halunnut lisää, puolison toiveesta ei toista tullut. Edelleen unelmoin vauvasta, vaikka hulluahan se olisi tässä iässä.
N 43
Kolme, ovat jo nuoria aikuisia. Ehkä olisin halunnut aikoinaan vielä neljännenkin, mies oli sitä mieltä, että keskitytään näihin kolmeen. Rakkaita ovat. Haasteitakin on ollut, elämä ei välttämättä mene kaikilta osin jälkikasvunkaan kanssa siten, miten olettaisi. Tämä neuvoksi myös uusille vanhemmille. Kaikki langat eivät aina ole omissa käsissä, omia arvojaan ei aina voi ns. siirtää seuraaville tai esim. sairastuminen ei katso ikää.
En ole laskenut tuolla taas yksi juoksee naapurin pihalla omena varkaissa.
O, eläinlapset ovat tärkeämpiä minulle. Toivottavasti kasvatatte ihmislapsenne kunnioittamaan eläimiä ja luontoa.