SUMMIT SUOMI
Tehdäänpä nyt hyvä ketju tälle ohjelmalle oikeasta nimestä alkaen ja jätetään nuo toisessa ketjussa olevat mölinät pois.
Katso lähetysajat : The Summit Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5482)
Lähtisin koska tahansa Petterin vetämälle vaellukselle. Arjessa en ottaisi vastaan ihan yhtä paljon neuvontaa :)
Mikseivät nuo nössykät plusjaksoonkaan mennessä olleet kertaakaan sanoneet suoraan Petterille mikä hänen toiminnassaan ärsytti? Hänhän kehotti jo hyvin alussa että tulkaa sanomaan jos on jotain, mutta tässä on nyt aika monta jaksoa vain supateltu selän takana sanomatta mitään ja sitten pudotus perusteltiin asioilla joita ei ollut nostettu esiin.
En uusimman maksullisen jakson jälkeen oikein tiedä, ketä kannattaa. Kaikki tuntuvat olevan joko juonittelijoita tai peesaajia ilman omaa tahtoa :D No, eiköhän tää ohjelman katsominen muutenkin jää vähemmälle, vilkaisen sitten myöhemmin pikakelauksella useamman jakson tehtäväosiot kerralla läpi.
Kiitos muuten sinulle, joka vinkkasit tässä ketjussa Yle Areenan Norges Töffeste -ohjelmasta, sen esillä olevat kaudet tuli katsottua läpi ja siinä oli mielestäni aika hyviä tehtäviä ja ok putoamislogiikka.
Mä lopetin tilaukseni kun ei kiinnosta tämä ohjelma enää. En voi sietää sitä miten nykyisin kaikissa kilpailuissa naiset haluaa äänestää miehet ulos. Jos tuolla nyt kaksi heikointa jo piiputtaa, niin millä ihmeellä ne millekään vuorelle jaksavat nousta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytöt vaan tykitti ja jauho sontaan. Olisi tuo Linnea voinut avata joskus suunsa ja puhua miehelle. Silloin , kun Petteri sanoi kuka nukkuu missäkin teltassa , niin kaikki vaan lässytti ja eikä pistänyt vastaan.
Tästä olen kyllä prikulleen samaa mieltä. Sama koskee kaikkia jotka on Petterin käytöksestä valittanut.
Mutta ohjelman kannalta nyt on loistavaa, että nähdään mitä tapahtuu kun kilpailijat joutuvat alkaa käyttää omia aivoja. Kuten Arttu sanoi, on ollut helppo mennä lampaana perässä, kun Petteri on käytännössä ohjaillut kaikkea.
Mitä aivoja? Ainakin jäljelläolevilta naisilta ne näyttävät puuttuvan, aivan turhanpäiväistä porukkaa.
Siis mikä pyhimys Petteristä on yhtäkkiä tehty tuon pelin suhteen, ihan yhtä tavalla Petterikin suunnitteli aktiivisesti tätä äänestystä ja yritti juonia Henriettaa ja Linneaa ulos. Jopa siinä määrin, että yritti estää heitä saamasta mahdollista immuniteettia punaiselta kolmiolta. Ja samalla tietysti Linnea ja Henrietta yritti pelastaa itseään, koittamalla saada Petterin äänestettyä ulos. En oikein ymmärrä miksi Henriettaa ja Linneaa kritisoidaan niin valtavasti, oisko heidän vaan pitänyt istua ja odotella että viikate heilahtaa heidän suuntaansa. Ihan molemminpuolin nämä oli toistensa tähtäimessä, ja joku siitä mainitsikin jakson aikana.
Uskoisin henkeni Petterin käsiin koska vain, noiden muiden en todellakaan. Pelleporukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä lopetin tilaukseni kun ei kiinnosta tämä ohjelma enää. En voi sietää sitä miten nykyisin kaikissa kilpailuissa naiset haluaa äänestää miehet ulos. Jos tuolla nyt kaksi heikointa jo piiputtaa, niin millä ihmeellä ne millekään vuorelle jaksavat nousta.
Eihän ne jaksakkaan ainakaan se ylipainoinen Linnea joka junaili Janin puhumaan Petterin pois kisasta. Seuraavaksi äänestetään Jani pois ja Linnea putoaa koska ei vaan jaksa enää fyysistä rasitusta.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä pyhimys Petteristä on yhtäkkiä tehty tuon pelin suhteen, ihan yhtä tavalla Petterikin suunnitteli aktiivisesti tätä äänestystä ja yritti juonia Henriettaa ja Linneaa ulos. Jopa siinä määrin, että yritti estää heitä saamasta mahdollista immuniteettia punaiselta kolmiolta. Ja samalla tietysti Linnea ja Henrietta yritti pelastaa itseään, koittamalla saada Petterin äänestettyä ulos. En oikein ymmärrä miksi Henriettaa ja Linneaa kritisoidaan niin valtavasti, oisko heidän vaan pitänyt istua ja odotella että viikate heilahtaa heidän suuntaansa. Ihan molemminpuolin nämä oli toistensa tähtäimessä, ja joku siitä mainitsikin jakson aikana.
Onhan se tietysti noinkin mutta eniten ihmetyttää että eilisen jakson loppuun asti Jani vaikutti hyvinkin fiksulta ja suoraselkäiseltä mutta sitten puukotti Petteriä selkään kun Linnea oli puhunut hänet ympäri. Himan eikä ihan hiemankaan meni maku Janin kyvystä ajatella omilla aivoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja missä käyvät paskalla, kukaa kerää ja kuljettaa ne pois 😀?
Eräällä toisella keskustelupalstalla Janne kertoo taustoista ja sanoo siinä että ne mustat muovipussit joita ainakin toisilla roikkuu repussa ovat ihan sitä itseään. Eli luontoon ei saa jättää mitään ja kakat kerätään samalla lailla kun useimmat koiran ulkoiluttajatkin tekevät. Tuolla luonnossa ei vaan ole roskiksia johon ne pussit voidaan heittää niin kuin koiranulkoiluttajat voivat tehdä puistossa vaan ne pitää kantaa mukanaan. En tiedä onko Check pointeilla sitten mahdollisuus keventää kuormaa ja nakata kakkapussit pois.
Mitä hittoa, mistä lähin tänne on tulleet paljastelemaan ne jotka ei kato ohjelmaa tv-ohjelman normiesitysaikataulussa?!?! Kiitosta vaan. Spoilerivaroitus olisi ihan jees...
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa, mistä lähin tänne on tulleet paljastelemaan ne jotka ei kato ohjelmaa tv-ohjelman normiesitysaikataulussa?!?! Kiitosta vaan. Spoilerivaroitus olisi ihan jees...
Köyhät joilla ei ole varaa katsoa Ruutua niin pysykööt poissa keskustelupalstoilta.
Peruin kaikki puheeni ihanasta Janista. Miten voi ukko olla noin vietävissä. Ja tökerösti tuumasi Petterille, että me ei tarvita sinua enää. What? Ketkä me. Henriettaa tai Linneaako sitten tarvitaan?
Petteri pelasi reilusti. Tikkaillakin jäi itse viimeiseen pariin, vaikka tiesi, että viimeinen tippuu. Noista takinkääntäjistä kukaan ei olisi tehnyt vastaavaa temppua. Kylläpä kaikki hyvätkin ohjelmaideat saadaan näköjään pilattua noilla juonitteluilla. Minä ainakin haluan katsoa hyvin osaavia ja pärjääviä ihmisiä haastamassa itseään, siis ihmisiä joiden kokemus ja taidot ovat parempia kuin itselläni, tavallisella pulliaisella. Mielenkiinto meni, kun äänestetty pois Satu, Aleksi, Petteri.
Vierailija kirjoitti:
Peruin kaikki puheeni ihanasta Janista. Miten voi ukko olla noin vietävissä. Ja tökerösti tuumasi Petterille, että me ei tarvita sinua enää. What? Ketkä me. Henriettaa tai Linneaako sitten tarvitaan?
Tää kyllä yllätti ihan totaalisesti, mutta ei taida tuokaan kuvio olla ihan niin yksinkertainen mitä katsojille haluttiin näyttää.
Mutta olihan siis Petteri ollut liipasimella jo pitkään, että se nyt oli ihan odotettavissa että se lähtee. Siis muidenkin kuin Linnean ja Henrietan toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Petteri pelasi reilusti. Tikkaillakin jäi itse viimeiseen pariin, vaikka tiesi, että viimeinen tippuu. Noista takinkääntäjistä kukaan ei olisi tehnyt vastaavaa temppua. Kylläpä kaikki hyvätkin ohjelmaideat saadaan näköjään pilattua noilla juonitteluilla. Minä ainakin haluan katsoa hyvin osaavia ja pärjääviä ihmisiä haastamassa itseään, siis ihmisiä joiden kokemus ja taidot ovat parempia kuin itselläni, tavallisella pulliaisella. Mielenkiinto meni, kun äänestetty pois Satu, Aleksi, Petteri.
Aleksi joutikin mennä kieroiluneen, Satu ja Petteri olisivat ansainneet jatkaa. Henriikka ja Linnea joutaisi pois. Toivottavasti Arttu pääsee perille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhät joilla ei ole varaa katsoa Ruutua niin pysykööt poissa keskustelupalstoilta.
Vain Chuck Norris pystyy katsomaan Ruudusta Katsomossa esitettävää ohjelmaa!
Poistivatko ne Petterin. Häpeäisivät. Petteri on auttanut paljon muita kilpailijoita.
Tämä kisa näyttää sellaiselle, että tarkoitus on, että vain naiset halutaan pitää mukana,
Hyviä kisaajia on tiputettu muutaman naisen toimesta.
Miehet halutaan pudottaa pois. Hyviä kilpailijoita, miehiä on nuo tiukkapipo naiset tiputelleet.
Jokunen naiskisaaja suoraan sanoen etoo.
Yksikin paskoo housuihinsa, hyi hitto.
No ei mulla ainakaan tuo jakso ja äänestys vaikuttanut mun mielipiteeseen Janista. Mun mielestä Jani vaikuttaa edelleen hyvältä tyypiltä, tykkään siitä miten arvostaa luontoa ja juuriaan. Sympaattinen se insertti pätkä, missä kertoo isovanhemmistaan. Tosin mua ei muutenkaan kiinosta muutenkaan tämä juonittelu ja äänestyshomma tässä ohjelmassa. Paljon mieluummin seurailisin tuota leirielämää ja itse vaellusta, kuin tuota äänestystä ja sen suunnittelua. Eli ehkä en anna hirveen isoa painoarvoa mitä ja miten kukanenkin äänestää. Lisäksi tiedostan että se on ihan erillinen peli, ja siihen vaikuttaa myös paljon tuotannon omat metkunsa.