Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SUMMIT SUOMI

Vierailija
13.01.2025 |

Tehdäänpä nyt hyvä ketju tälle ohjelmalle oikeasta nimestä alkaen ja jätetään nuo toisessa ketjussa olevat mölinät pois.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Summit Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5482)

Vierailija
1781/5482 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen naisena äärimmäisen kyllästynyt nykyfeminismiin, joka on miehiä dissaava, eikä millään tavalla tasa-arvoa edistävää. Aina pitää naisen voittaa ja se ei ole reilua.

Kun ei kyetä voimalla voittamaan, niin käytetään sitä naisenergiaa eli kieroilua. 

oispa siistii jos loppukisassa olis vaan naisia, tullaan vielä kuulemaan tuossa ohjelmassa, joka on muuten aivan älyttömän huono. Mahtaa olla ylpeä olo kun kieroilulla pääsee pitkälle, eikä omin avuin kisaamalla. En ymmärrä itseänikään miksi olen vielä katsonut. En pidä näistä uupuneista naisista, jotka takuuvarmasti eivät loppukisassa vuorelle kipua. 

Vierailija
1782/5482 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen naisena äärimmäisen kyllästynyt nykyfeminismiin, joka on miehiä dissaava, eikä millään tavalla tasa-arvoa edistävää. Aina pitää naisen voittaa ja se ei ole reilua.

Kun ei kyetä voimalla voittamaan, niin käytetään sitä naisenergiaa eli kieroilua. 

oispa siistii jos loppukisassa olis vaan naisia, tullaan vielä kuulemaan tuossa ohjelmassa, joka on muuten aivan älyttömän huono. Mahtaa olla ylpeä olo kun kieroilulla pääsee pitkälle, eikä omin avuin kisaamalla. En ymmärrä itseänikään miksi olen vielä katsonut. En pidä näistä uupuneista naisista, jotka takuuvarmasti eivät loppukisassa vuorelle kipua. 

Tuli kyllä huomattua jo toisessa jaksossa, että erätaitojen, fysiikan, kestävyyden kanssa tällä kisalla ei ole mitään tekemistä. Kyllähän se ärsyttää, näitä sosiaalisen pelin kisoja on ihan tarpeeksi jo! En tiedä miksi on vaikea tehdä sellaista sarjaa missä ihmisiä ei laiteteta toisiaan vastaan. Mun mielestä ei ole näiden osallistujien vika, että niistä kaivetaan tällaiset juonittelijat esiin, jos formaatti on tällainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1783/5482 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnean perustelu Petterin pudottamiseksi oli se, että hän haluaisi jatkaa sellaisen porukan kanssa jolle nämä kokemukset olisivat uusia. Henrietta nyökytteli ajatukselle isosti. Aika huono perustelu mielestäni.

Vierailija
1784/5482 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä ohjelmissa on hyvää se, että näitä osallistujia ei muista kukaan sen jälkeen kun tyyppi on tippunut pois. Eli vartti julkisuudessa, gone with the wind. :)

Ei elämää suurempaa.

Vierailija
1785/5482 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah nousivat rinnettä ylös ja sitten muka yks kaks  kirjekäärö löytyy kivien välistä. Eiköhän tämä remmi ohjattu suoraan kirjeelle ihan tuotannon puolesta. Naurattaa teennäinen naisen huudahdus: Hei, kirje!

Vierailija
1786/5482 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa jostain löytyis oikea porukka tekemään ja tuottamaan kunnon eräohjelmaa ilman temppuilua, juonimista ja selkäänpuukotusta. Oltais kunnolla luonnossa ja luonnon armoilla taidolla, tiedolla ja fysiikalla ja vain pärjäämisellä tultais loppuun asti. Se olis itse luonto ja jaksaminen mikä pudottais porukkaa pois, ei se retkikunta ja ohjaajat.

Vierailija
1787/5482 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri ja Satu ainoat kenen kanssa olis oikeassa elämässä uskaltanut eräilemään lähteä. Ehkä oli heidän onni ettei tarvinnut tätä muuta jengiä kestää tuon pidempään. Voi tehdä omat hommat muualla järjellä ja fiksusti, antaa tuon sakin rämpiä.

Vierailija
1788/5482 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa Petterissä muka oli? Monipuolisesti taitava ja kokenut eräilijä. Olisi varmasti olleet hänen taidot tarpeen vielä matkalla. Kuntonsakin puolesta olisi ainakin vielä pärjännyt mukana hyvin. Eikä minusta mitenkään liikaa päsmäröinyt. Toki teki paljon ja otti vastuuta, mutta on varmaan sen oloinen tyyppi ja tottunut johtamaan, että tulee luonnostaan. Plus auttoi aina muita ja oli asiallinen. Jannen pudotuksessakin jäi itse reilusti kisaamaan siitä  putoajan paikasta. Naiset kieroilee jälleen kerran. Olis kyllä kiva nähdä joskus joku sarja, jossa oikeesti se paras ja selviytyväisin voittaa, eikä aina niitä vahvoja kieroilla pois pelistä.

Just tämä. Petteri otti vastuuta, mutta niinhän se on, että jonkun on otettava vastuu, kun muut hössöttää ympäriinsä ja ihailee maisemia. Että tehdäänkö sitä ruokaa ja laitetaanko teltat kuntoon, vai makaillaanko vain tä

Suoraan sanottuna paskan maku jäi koko kisasta tähän mennessä. Kateus ja ilkeys ei saisi olla päätöksenteon motiiveina. Ja jokaisen pitäisi ajatella omilla aivoillaan, eikä mennä toisten määräysten mukaan kuin lampaat.

Vierailija
1789/5482 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ihan siltä kuin Jani olisi opetellut tietynlaiset maneerit. Yrittää olla tietynlainen maaseudun ihminen, mutta onko oikeasti? Toki kaveri on aika nuori. 

Vierailija
1790/5482 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu ja Maxim eivät äänestäneet Petteriä, vaan seisoivat rohkeasti oman mielipiteensä takana. Propsit heille!

Vierailija
1791/5482 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan tämän perusteella ala näistä yhdenkään somea seuraamaan. 

Vierailija
1792/5482 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arttu ja Maxim eivät äänestäneet Petteriä, vaan seisoivat rohkeasti oman mielipiteensä takana. Propsit heille!

Tämä olis kyllä ollu hienoa jos näin oli!

Vierailija
1793/5482 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokunen naiskisaaja suoraan sanoen etoo.

Yksikin paskoo housuihinsa, hyi hitto.

Missä tilanteessa? Kuka?

Vierailija
1794/5482 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en minä mitään kunniamerkkejä heillekään tästä menis jakamaan. Eipä he hirveesti oo saanut suutaan aukaistua muissa äänestys päätöksissä

Vierailija
1795/5482 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en minä mitään kunniamerkkejä heillekään tästä menis jakamaan. Eipä he hirveesti oo saanut suutaan aukaistua muissa äänestys päätöksissä

No se on kyllä totta, että suutaan eivät ole saaneet auki. Sen sijaan ovat antaneet naisporukan tehdä päätökset. Nicola ja lumilautailija peesaavat Linneaa ja Henriettaa, koska ajatttelevat että heidän mielipide on enemmistö. Lumilautailija oli shokissa Petterin lähtemisestä, mutta ei uskaltanut äänestyksessä tuoda esiin omaa mielipidettään. 

Vierailija
1796/5482 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää ihan siltä kuin Jani olisi opetellut tietynlaiset maneerit. Yrittää olla tietynlainen maaseudun ihminen, mutta onko oikeasti? Toki kaveri on aika nuori. 

Mitkä maneerit? En mä oo kiinnittänyt huomiota. Mut kyllähän taitaa ihan aito maaseutuihminen olla, vai meinaatko että larppaa jotain maatalousasiantuntijaa? :D

Vierailija
1797/5482 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos täällä on arvosteltu juontaja Pääkköstä ,niin valitsisin hänet juontamaan esim  Suuri seikkailua p   aljon paljon mielummin kuin Jaana Pelkosta. Tämä Pelkonen on nykyään ängennyt liian moneen ohjelmaan.Kyllästyttää😠. Kahdesta huonosta on paha valita😠

Niin minäkin. Jasper on hyvä tässä ja sopisi hyvin Suureen seikkailuun.

Vierailija
1798/5482 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin Henrietan podia tästä aiheesta, ja hän kuulostaa jotenkin tosi paljon stressaavan tätä ohjelman näkymistä telkkarista. Tai siis puhuu, että ei arvannut että tämä aika kun se tulee ulos TV stä, on henkisesti näin rankka. Mä ihmettelen jos näille taviskisaajille ei ole mitään preppausta tähän liittyen. Katsojat osaavat olla todella häikäilemättömiä, ja varsinkin näin somen kulta-aikana näitä omia ilkeitä mielipiteitä ja haukkuja saatetaan mennä laittamaan ihan henkilökohtaisille sometileille. Nämä kisaajat on tuotannon pelinappuloita, ja heistä voidaan näyttää sellainen kuva kuin nyt käsikirjoitukseen sattuu sopimaan, katsojat ei sitä yleensä tajua.

Toivottavasti nämä osallistujat tajuavat pysyä poissa ainakin näiltä keskustelupalstoilta! Eihän tämä kauaa kestä, eikä tavisten tarvi jäädä julkisuuteen pyörimään mutta jos menee jotku kommentit ihon alle niin voi olla kauaskantoisiakin vaikutuksia :/

Vierailija
1799/5482 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uusimman maksullisen jakson jälkeen oikein tiedä, ketä kannattaa. Kaikki tuntuvat olevan joko juonittelijoita tai peesaajia ilman omaa tahtoa :D No, eiköhän tää ohjelman katsominen muutenkin jää vähemmälle, vilkaisen sitten myöhemmin pikakelauksella useamman jakson tehtäväosiot kerralla läpi.

Kiitos muuten sinulle, joka vinkkasit tässä ketjussa Yle Areenan Norges Töffeste -ohjelmasta, sen esillä olevat kaudet tuli katsottua läpi ja siinä oli mielestäni aika hyviä tehtäviä ja ok putoamislogiikka.

Suosittelen myös tuota YLE Areenan Norges  Töffeste-ohjelmaa.

Vierailija
1800/5482 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs nöösipoika tämä Jani oikein on? Selkäänpuukottaja pahinta laatua. Ryhmädynamiikka my ass!