Oletko kaunistunut yli nelikymppisenä?
Minulle kävi niin ja olen siitä kiitollinen. Kehuja satelee vieläkin.
N55
Kommentit (24)
Näytin parhaimmalta n.46 vuotiaana.
Yli 40 vuotias näyttää vielä helposti hyvältä ja nuorelta. Valitettavasti raja tulee sitten vastaan todella nopeasti. Eli 50+ ei voi enää teoriassakaan näyttää nuorelta. Nopea rupsahdus siis on väistämätön.
N.53
Kasvojumpan vaikutusta ei voi vähätellä. Ihonhoito myös tärkeää, botoxit ym. on kokeilematta.
Vierailija kirjoitti:
No en tod.
Joo sama mulla
Törpöttelin 15-30 vuotiaana rankasti. Nenään tuli pari viinapaisetta jotka aktivoitui toisinaan vielä kun olin raitistunut. Mutta nyt lähes 60-vuotiaana huomasin, että ne on viimeinkin hävinneet.
Olen kuusikymppinen ja minua luullaan noin 45-50 vuotiaaksi. Kyllähän se on ihmeellistä, mutta totta. Mistä lie johtuu...
Vierailija kirjoitti:
Yli 40 vuotias näyttää vielä helposti hyvältä ja nuorelta. Valitettavasti raja tulee sitten vastaan todella nopeasti. Eli 50+ ei voi enää teoriassakaan näyttää nuorelta. Nopea rupsahdus siis on väistämätön.
N.53
Ei pidä paikkaansa. Ks. vaikka Maija Lehmusvirta (56v.) tai Susanne Päivärinta (60v.).
Itse olen 47 v. ja näytän just nyt ihan kivalta etelässä vietetyn urheiullisen loman ja rusketuksen vuoksi. Loma nuorentaa!
No tavallaan. En ehdi selittämään palsta taas menee kiinni, juuri kun pääsin kirjoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuusikymppinen ja minua luullaan noin 45-50 vuotiaaksi. Kyllähän se on ihmeellistä, mutta totta. Mistä lie johtuu...
Höpö höpö, jotain ne kehuskelijat sulta haluaa, ehkäpä ahteria tai rahaa.
En vaan rupsahtanut pahasti. Mutta antaa olla.
Joo, olin kauneimmillani 87-vuotiaana
Eli kävit plastiikkakirurgin luona.
Tavallaan joo, ku laihdutin 😃
Tälle naamalle ei mitään voi 😂
No nyt on rummolla itsepetokset. Alkossa varmaan myös kysytään paperit? Eiköhän se sun mieskin ole velhon hihaan jo kyllästynyt ja katselee vähän elinvoimaisempaa seuraa.
Jos saisi laihdutettua parikymmentä kiloa terveyden takia niin koen kyllä muuten että peilistä katsoo nyt itsevarmempi ja kauniimpi ihminen muuten. Ei ole nuoruuden huolia ja epävarmuutta. Eikä kiinnostele tippaakaan mitä esim. miehet minusta ajattelee. Kuinka paljon sitä nuorena käyttikään energiaa aivan turhien asioiden miettimiseen, kuten kelpaanko, olenko riittävän kaunis. Myös seksi paranee koko ajan mitä ikää tulee.
Minä kaunistuin. 44 ikävuoden jälkeen. Kuulin siitä paljon. Avioero sysäsi kaiken liikkeelle.
Osa kaunistumisesta oli ihan fyysisitä. Eksä oli pihi, ulkonäköön ei saanut laittaa rahaa. Meillä kun oli yhteiset rahat, niin en laittanut. Eron jälkeen aloin käymään kampaajalla. Ostamaan vaatteita, jotka olisivat olleet eksän mieleen epäkäytännöllisiä tai liian naismaisia.
Hitaammin etenevä kaunistuminen oli sisäistä. Kun pahimmasta kriisitä pääsi yli, niin tutustuin itseeni, omiin tarpeisiini ja tunteisiini uudelleen. Kun alkaa elämään oman itsen näköistä elämää, niin kummasti onnellisuuden taso nousee. Ja se näkyy naamasta. Ja tyytyväinen ihminen on kauniimpi kuin elämää suorittavampi ihminen.
Kolmas kauneutta nostava tekijä oli muutaman vuoden erosta tapaavani uusi mies. Hän on ihminen, joka ei todellakaan pienennä minua millään mittarilla. Tämä on toinen tarina se.
Kuulin vielä 53-54-vuotiaana työkaveriltani olevani harvinaislaatuinen ihminen, kun kaunistun ikääntyessä. Nyt olen 58, eikä kukaan enää ole aikoihin sitä sanonut 🤣. Paitsi mieheni. Se sama.
Onneksi olkoon! Itse olen näyttänyt aina melko samalta. Nuorena vanhemmalta ja vanhana nuoremmalta. Ei valittamista.