Oletko kaunistunut yli nelikymppisenä?
Minulle kävi niin ja olen siitä kiitollinen. Kehuja satelee vieläkin.
N55
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Yli 40 vuotias näyttää vielä helposti hyvältä ja nuorelta. Valitettavasti raja tulee sitten vastaan todella nopeasti. Eli 50+ ei voi enää teoriassakaan näyttää nuorelta. Nopea rupsahdus siis on väistämätön.
N.53
Ei tarvitse näyttää nuorelta näyttääkseen kauniilta. Kaksi eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 40 vuotias näyttää vielä helposti hyvältä ja nuorelta. Valitettavasti raja tulee sitten vastaan todella nopeasti. Eli 50+ ei voi enää teoriassakaan näyttää nuorelta. Nopea rupsahdus siis on väistämätön.
N.53
Ei tarvitse näyttää nuorelta näyttääkseen kauniilta. Kaksi eri asiaa.
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Minä kaunistuin. 44 ikävuoden jälkeen. Kuulin siitä paljon. Avioero sysäsi kaiken liikkeelle.
Osa kaunistumisesta oli ihan fyysisitä. Eksä oli pihi, ulkonäköön ei saanut laittaa rahaa. Meillä kun oli yhteiset rahat, niin en laittanut. Eron jälkeen aloin käymään kampaajalla. Ostamaan vaatteita, jotka olisivat olleet eksän mieleen epäkäytännöllisiä tai liian naismaisia.
Hitaammin etenevä kaunistuminen oli sisäistä. Kun pahimmasta kriisitä pääsi yli, niin tutustuin itseeni, omiin tarpeisiini ja tunteisiini uudelleen. Kun alkaa elämään oman itsen näköistä elämää, niin kummasti onnellisuuden taso nousee. Ja se näkyy naamasta. Ja tyytyväinen ihminen on kauniimpi kuin elämää suorittavampi ihminen.
Kolmas kauneutta nostava tekijä oli muutaman vuoden erosta tapaavani uusi mies. Hän on ihminen, joka ei todellakaan pienennä minua millään mittarilla. Tämä on toinen tarina se.
Kuulin vielä 53-54-vuotiaana työkaveriltani olevani harvinaislaatuinen ihminen, kun kaunistun ikääntyessä. Nyt olen 58, eikä kukaan enää ole aikoihin sitä sanonut 🤣. Paitsi mieheni. Se sama.
Vähättelevien, kontrolloijien ja tietty narsististen ihmisten eksät kaunistuvat eron jälkeen
Ainoa rehellinen kommentti koko ketjussa.