Mistä asti 0.69 promillea on ollut lentomatkustamisen estävä juopumustila?
Kommentit (272)
Olen lentänyt elämässäni kevyesti yli 100 kertaa. Eli kanssamatkustajia on ollut reilusti yli 10 000. Mukaan on mahtanut iloisessa hiprakassa ollutta porukkaa ja olen itsekin ollut. Kertaakaan ei ole omilla reissuillani tarvittu poliisia koneeseen poistamaan matkustajaa koneesta, joka ei tottele koneen henkilökuntaa. Eli jotain hyvin poikkeuksellista hän on tehnyt ja sen päälle jättänyt vielä tottelematta lentoemäntiä.
Veikkaan, että hän on jostain asiasta huomautettu muutaman kerran ja hän koska hän ei ole totellut, niin lentokoneen henkilökunta on katsonut parhaaksi riskien välttämiseksi jättää hänet kentälle. Jos henkilö aiheuttaa ongelmia, eikä tottele, jo siinä vaiheessa, kun kone on vielä portilla, niin ei haluta riskeerata 11 tunnin lentoa. Se on kuitenkin niin kallis ja hankala paukku, jos pitää välilasku tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Ikinä en ole niin tyhmä että uskoisin juopon itse kertomia promillemääriä.
Tainnut tältä juopolta mennä sekaisen 0,69 promillea ja 0,69mg/l 🤔.
Vierailija kirjoitti:
Ketju täynnä persuvihaa. Koneesta poistamiseen riittää siis persuus, muuta ei tarvita. Tekemällä tehty kohu taas, saikohan lentoemo tiliä toiminnastaan? Vaikka kyllä uskon että monellakin vihervassulla toiminnan motiiviksi riittää pelkkä viha. Ja tämmöisillä sitten on valtaa toisten yli.
Immonen ei riehunut mitenkään, vasta poistumiskäskyn jälkeen jäi tivaamaan perusteluja asialle.
Menisikö tuo lentoemo-teoria hiukan salaliittojen puolelle? Kaikki tuntemani lentoemot (sori typologiasta) kokevat olevansa ns. parempaa ainesta eli varmaankin äänestävät kokoomusta. Siksi toisekseen olisi aika antagonistista olla "vihervassari" ja lentoemäntä.
Onkohan persuus oikeasti joku sairaus? Ihan vainoharhaista persusakkia tässäkin ketjussa.
Muistatteko ne vihreät kun eivät osanneet käyttäytyä tukkivat teitä ja melusivat eduskunnassa ja ulkopuolella. Kaivoivat nenää ja olivat siivottoman näköisä, nyt ovat toisia moittimassa.
Vierailija kirjoitti:
Finnairin taukotiloissa taitaa olla persuedustajien pärstäkuvat seinällä jotta osataan antaa erikoiskohtelua.
Roistogalleria kasvaa Persu kerrallaan. Toisaalta kun saavat lentokiellon ei heidän kuviaan tarvitse opetella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0,69 promillea tulee kaukomatkoilla jo finnairin tarjoamista juomista, eli puolet saisi heittää ulos lentokoneesta matkan aikana.
Ei. Jos ei häiriköi.
Ei ne promillet yksinään merkkaa mitään. Jos kaverilla on muuten sopiva lääkitys päällä, niin silmät ja aivot seisoo jo vähemmästäkin. Saatika sitten jos on muita huumaavia nautintoaineita verenkierrossa.
Toivottavasti poliisi teki kaikki testit tästä jampasta ja noiden tulokset sitten myös julkistetaan. Vain tämä voi puhdistaa miehen maineen. Toki jos sieltä jotain ilmenee, niin tokkopa tuloksia vapaaehtoisesti ruveta kansalle jakamaan. Ja tästä syystä itsekerrotut totuudet ovat pelkkää sanahelinää. Ihan sama mitä soopaa suusta pusketaan. Joku uskoo, useimmat omilla avoillaan ajattelevat tekevät kyllä omat johtopäätöksensä.
Vierailija kirjoitti:
Ketju täynnä persuvihaa. Koneesta poistamiseen riittää siis persuus, muuta ei tarvita. Tekemällä tehty kohu taas, saikohan lentoemo tiliä toiminnastaan? Vaikka kyllä uskon että monellakin vihervassulla toiminnan motiiviksi riittää pelkkä viha. Ja tämmöisillä sitten on valtaa toisten yli.
Immonen ei riehunut mitenkään, vasta poistumiskäskyn jälkeen jäi tivaamaan perusteluja asialle.
Jos puolueella ei ole yhteisesti määriteltyjä poliittisia tavoitteita, kuten persuilla, vaan puolueen ainoa olemassaolon syy ja kannattajia yhteen sitova asia on populistinen kapina, koetaan puolueen jäsenten yksityiselämän edesottamukset, ne negatiivisetkin, koko puolueen asiaksi. Muissa puolueissa asetetut tavoitteet on päämäärä, eikä yksittäisten möykkääjien tekemisten selittely.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi lentänyt jollakin oikealla lentoyhtiöllä eikä wokeairilla.
Sano yksikin lentoyhtiö joka antaa ihmisten riehua koneessa, kännissä tai selvin päin.
Sä olet silminnäkijä joka näki Immosen riehuvan koneessa ENNEN poistumiskäskyä!?
Näin kertoo poliisi, lentokoneen henkilökunta ja muut matkustajat koneessa.
Ainoa joka on sitä mieltä, että istui vain kiltisti hiljaa kun joutui tyrannimaisen vainon kohteeksi on ulos heitetty henkilö itse.
Arvaa kumpaa pidän luotettavampana lähteenä?
Pitäisi olla omat linjat persuille joissa lentohenkilökuntakin olisi persuja.
Vierailija kirjoitti:
"En ollut paljoa kännissä, ihan vaan yhden saunakaljan olin ottanut"
Yeah right...
Mitään en oo ottanut tai ihan yhen drinksun
Vierailija kirjoitti:
Taas kansa käy keskustelua persukansanedustajan humalatilasta.
Se on jatkuva asiantila. Se ei lopu, koska aina tulee uusia.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi olla omat linjat persuille joissa lentohenkilökuntakin olisi persuja.
Kuljetus ruumassa erikseen häkkeihin laitettuna kuten koirat. Ei pääse puremaan muita matkustajia lennon aikana.
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko ne vihreät kun eivät osanneet käyttäytyä tukkivat teitä ja melusivat eduskunnassa ja ulkopuolella. Kaivoivat nenää ja olivat siivottoman näköisä, nyt ovat toisia moittimassa.
Persun muistikin on erilaista kuin muilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En ollut paljoa kännissä, ihan vaan yhden saunakaljan olin ottanut"
Yeah right...
Varmasti jokainen autoilijoita puhalluttanut poliisi on kuullut nämä samat selitykset satoja kertoja uudelleen ja uudelleen. Ikinä ei vika ole humalaisessa itsessään.
Vierailija kirjoitti:
Huolettaa että mitenkä se muistisairas ystävä pärjää yksin . Outo paikka ja yksin.
Pattayalla muisti menee kaikilta miehiltä.
Ääninauhan perusteella edustaja oli rasittava jankkaaja ja henkilökunta toimi oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tainnut tältä juopolta mennä sekaisen 0,69 promillea ja 0,69mg/l 🤔.
Kellään alan miehellä ei nuo mene sekaisin.
Miksiköhän kaikki on aina muiden kuin persun syy? Ja jos ei muuta keksitä niin sitten niinmutkusanna