Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lingon&Blåbäristä...

01.03.2007 |

Hei,

laitan tästä aloituksen, kun täällä joskus pyörii näitä L&B jälleenmyyjiä (että jos he veisivät viestiä eteenpäin).

Olin sitten eilen elämäni ensimmäisillä ja toistaiseksi viimeisilä L&B kutsuilla. Viimeisillä siksi, että ne vaatteet olivat kamalia! Olin odottanut ihan jotain muuta (täällä käytyjen keskusteluiden perusteella) kuin kamalanvärisiä vaatteita 90-luvun malleissa...

Voi miksi ne ovat niin jämähtäneet 90-luvulle. Kaikki mallit omituisen leveitä ja ISOJA (ystäväni 10v tyttö käyttää edelleen 120cm yöppäriä, muissa vaatemerkeissä koko 150cm). Ja ne värit ovat niin " vanhanaikaisia" , etenkin se omituinen sinapinkeltainen/vihreä/punainen yhdistelmä.

Eli ovat ehkä hyvänlaatuisia, mutta kannattaisi ehkä panostaa siihen visuaaliseenkin puoleen ;)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

L&B-vaatteita olen ostanut jo muutaman vuoden ajan ja eri mallistot ovat tulleet tutuiksi. Itse olen ollut havaitsevinani, että tuokin mallisto on alkanut vastata isomman joukon tarpeisiin. Perusvärien rinnalle on tullut uusia, herkullisia värejä ja tämän kevään mallistossa oli jopa printtipaita:)

Itse pidän L&B:n vaatteista, mutten suinkaan kaikista. On sellaisia, joita en voisi kuvitellakaan ostavani. Kivaa niissä vaatteissa on sisarusajatus, jolloin tytön ja pojan voi joskus pukea vaatteisiin jossa joku yhdistävä juttu. Tuota ei kovin monella valmistajalla ole. Lisäksi pidän perusväreistä, vaikka kyllä meidän tytöllä on paljon vaaleanpunaista ja pinkkiäkin, mutta pitää sinisestä, keltaisesta ja peruspunaisesta. Hinnat ovat korkeat ja itsekin mietin tarkkaan saisiko vastaavan vaatteen jostain muualta edullisemmin, mutta joitain tuotteita ei vaan ole muilla valmistajilla. Esim. L&B:n bootlegsit on tytöllä usein käytössä ja vastaavaa tuotetta, joka kestää monien pesujen jälkeen alkuperäisen näköisenä ja lötkähtämättä en ole muilla valmistajilla tavannut.

Ostan vaatteita H&M:ltä, Lindexiltä ja muualtakin ja kyllähän niistäkin saa muita kuin napapaitoja. Meillä ei omisteta ainoatakaan napapaitaa eikä niitä tule niin kauan kuin minä saan asiaan vaikuttaa.

Mutta mihin on hävinnyt suvaitsevaisuus?? Vaikka jonkun liikkeen tai valmistajan vaatteista pidä, ei tulisi mieleenkään lähteä julkisesti mollaamaan näiden vaatteiden käyttäjiä. Antaa kaikkien kukkien kukkia!!!

Vierailija
22/24 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että esim. Usassa vastaavat vaatteet

vietäisiin varmaan käsistä. Ainakin omassa tuttavapiirissäni

suosituimpia vaatteita ovat www hannaandersson com

vaatteet ovat hyvin samantyylisiä kuin LB ja ruotsalaista korkealaatuista puuvillaa.

Moni moittii kuitenkin HA vaatteiden hintaa. Täällä kun

on totuttu saamaan aleista ja halpiskaupoista vaatteita

pilkkahintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää ettet saanut vastausta L&B:ltä. Mutta kokeile uudestaan nettisivujen kautta http://www.fi.lingonblabar.com/kontaktaoss.php Itse olen jälleenmyyjänä Etelä-Karjalassa.

Niinhän se on, että jos kaikilla olisi sama vaatemaku niin ei tarvittaisi kuin yksi valmista. Tutuistuin L&B:n vaatteisiin, kun olin asiakkaana esittelyssä. Koska tykkkäsin vaatteista, päätin ruveta jälleenmyyjäksi. Oma lempivärini on vaaleanpunainen, mutta meidän pojat ei siitä väristä niin tykkää :)

Vierailija
24/24 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos asut pääkaupunkiseudulla. Muuten suosittelen uuden yhteydenottopyynnön laittamista kuten kollegani teki ylhäällä olevassa viestissä.

S-posti: lingon@suomi24.fi