Naine. Voiko mies olla sinulle liian älykäs
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
En ole tavannut erityisen älykkäitä miehiä, kovin ovat keskivertoja, tavallisia miehiä. Missä näitä superneroja tapaa?
Yliopistoilla ja tutkimuslaitoksissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, miten älykkyyteni saa naiset usein tuntemaan itsensä alamittaisiksi vaikka en haluaisi. Toisaalta huomaan muutenkin olevani liian älykäs ihminen asumaan Suomessa kun täällä ei vaan osata. Aivovuoto Suomesta on väistämätöntä
Peräpääsi vuoto karkottaa.
Kyllä, ero älykkyydessä ei saa olla liian suuri, mutta mielellään eron pitää olla miehen eduksi. Oma virallisella testillä (ei Mensa) mitattu äo:ni on 128, miehelläni on taatusti korkeampi, mutta ei niin korkea, etteikö keskustelu onnistuisi.
Älykkyys on yksi pariutumisen tärkeimmistä asioista itselleni.
Vierailija kirjoitti:
En ole tavannut erityisen älykkäitä miehiä, kovin ovat keskivertoja, tavallisia miehiä. Missä näitä superneroja tapaa?
Ei nyt ehkä superneroja, mutta Aallon teknillinen fysiikka on täynnä älykkäitä miehiä.
No kunhan ei ole liian vakava ja kuiva ihminen.
En ole löytänyt itseäni fiksumpaa miestä. Moni setämies on tietenkin kuvitellut olevansa sellainen.
N
(ÄO 156)
Varmaan voi. Jos oletetaan että se kuuluisa kommunikaatiovyöhyke 2 desiiliö (30pistettä) omasta älykkyystasosta ylös ja alaspäin piätää paikkansa, niin jossain on se >180 pinnan mies, joka on minulle liian älykäs.
Toisaalta minä en oikein usko älykkyystesteihin enkä välttämättä älykkyyteen ylipäänsä. Sillä on ihan liian vähän käytönnön merkitystä ollakseen oikeasti mitattava suure.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yliopistoilla ja tutkimuslaitoksissa.
NIiden kanssa on kiva. Nehän eivät muistuta esim. Jussi Halla-ahoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta minä olen liian älykäs monille miehille.
🧐
Tuo on nykynaisille ominaista hybristä. Suorittavat akateemisen loppututkinnon ja suuntaavat tuottamattomille aloille yhteiskunnan verovaroin palkattuina.
Eli kuppaavat persvakoduunarin selkänahasta viimeisetkin veripisarat ollen niin älykkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt ehkä superneroja, mutta Aallon teknillinen fysiikka on täynnä älykkäitä miehiä.
Ja oudokkeja.
Kapea-alaisuus on vastenmielistä. Ei tarvitse olla nero pärjätäkseen fysiikassa.
Vierailija kirjoitti:
Jos on liian kapea-alaisesti älykäs vailla sosiaalista älykkyyttä niin ei kiinnosta.
Ei pidä sekoittaa älykkyyttä sosiaalisuuteen. Aivan eri asioita.
Minä olen tavannut paljon älykkäitä miehiä, varmaan moni Mensa-tasoa. Yhden kohdalla tuli ajatus, että mies on liian älykäs, jotta yhdessäolo olisi mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta minä olen liian älykäs monille miehille.
🧐
Tuo on nykynaisille ominaista hybristä. Suorittavat akateemisen loppututkinnon ja suuntaavat tuottamattomille aloille yhteiskunnan verovaroin palkattuina.
Eli kuppaavat persvakoduunarin selkänahasta viimeisetkin veripisarat ollen niin älykkäitä.
Älykkyys ei ole mielipidekysymys, mutta sulla on oudon tympeä asenne persvakoduunareihin. Älykkäitä on heissäkin ja sinä et heille pärjää.
N (154)
Sanoisin näin, että en tule toimeen matemaattisten ja teknisten henkilöiden kanssa. En ole koskaan tykännyt numeroista. Heiltä taas puuttuu tunneäly täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on liian kapea-alaisesti älykäs vailla sosiaalista älykkyyttä niin ei kiinnosta.
Ei pidä sekoittaa älykkyyttä sosiaalisuuteen. Aivan eri asioita.
Sosiaalinen älykkyys ja sosiaalisuus ovat eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tavannut paljon älykkäitä miehiä, varmaan moni Mensa-tasoa. Yhden kohdalla tuli ajatus, että mies on liian älykäs, jotta yhdessäolo olisi mukavaa.
Miten se ilmeni? Ite ajattelen, että liika älykkyys ei sinänsä ole ongelma, jos on sosiaalisesti kykenevä ja muut huomioon ottava ihminen.
Ap on yrittämässä fyysikoksi, mutta valtava, kulmikas pää ei meinaa mahtua kotikolon ovesta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin näin, että en tule toimeen matemaattisten ja teknisten henkilöiden kanssa. En ole koskaan tykännyt numeroista. Heiltä taas puuttuu tunneäly täysin.
No huh huh. Näin naispuolisena fyysikkona epäilen, että nyt on kyllä se tunneäly kadoksissa joltain muulta kuin niiltä tapaamiltasi henkilöiltä. Mutta eihän kenenkään tarvitse olla parisuhteessa ihmisen kanssa, jonka kanssa ei halua olla.
Kuinka sattuikaan, että juuri av-palstalla kaikki ovat erittäin älykkäitä tai vähintään poikkeuksellisen älykkäitä😂😂
Kyselee mies tuollaisella oikeinkirjoitustaidoilla.