Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Synnyttäneen seksi

Vierailija
12.01.2025 |

Onko kohtalotovereita? Kolme isoa lasta synnytetty vuosia sitten. Jotenkin tuntuu niin venyneelle ja seksi ei tunnu yhtään miltään. En tunne mieheni penistä sisällä. Miehellä ei mikään kovin iso ole, aika kaponenkin varmaan. Mitä tuntuman eteen voisi tehdä? 

Kommentit (114)

Vierailija
81/114 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka siis puhuu oman ja muiden naisten   tyydytyksen puolesta on; lesbo, "ei sillä miestä olekkaan", sillä on vaan dildo yöpöydälä, se on hullu, se on meielisairaalassa, tunnoton pilluinen, löysäpilluinen, ja eihän sillä ole ystäviäkään.

Kyllä täällä on todellakin fiksuja ihmisiä. Aivan järkyttävää maalittamista, ja sekopäisten toimintaa. Tunnette ihmisen ja puhutte kuin tuntisitte oikeasti. Hyi helvetti mitä jengiä.

Onneksi olen fiksu ja nuo ääliöitten kommentit eivät vahingoita pätkääkään.

Vierailija
82/114 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä olen sitä mietä, ettei miehen orgasmi koskaan voi olla yhtä voimakas kuin naisen, sillä naisella on noin 8000 tuntosensoria, kuin miehelä vain noin 4000. Se on tutkittua tietoa.

Ilmankos naiset huutavat ja huokailevat  saadessan kliimaksin, kun taas mihet yleensä ovat melko hiljaa.

Niin luettelemasi  hermopäätteet  ovat  klitoriksen kärjessä  ja  peniksen terskassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/114 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumppaa sitä värkkiä ja urheile.

Luuletko, että sen kalun tunteminen pillussa saa orgasmit aikaan!? Miehet ovat todellakin tyhmiä!

Parantaa tunnetusti orgasminsaantia naisilla kun puristaa pillullaan kullin vartta kunnolla. Vaimonin saanut tuhansia sillä tavalla. Osannut puristaa luonnostaan.

Niiin, että kuka on tyhmä?

Ap: n kannattaa mennä pillufyssarille niin selviää miten ja mitä pitää treenata. Hyödyntää muutenkin terveellisyyttä pidemmän päälle.

Kun ei se kkullinvarsi saa sitä orgasmia aikaiseksi, vaan se klitoris, pöljä. Kuulitko asiasta vasta nyt.

Pöljä, se kullinvarsi h

Alapeukuttaja , ota anatomian sivu esille🙄

Vierailija
84/114 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäpä olen sitä mietä, ettei miehen orgasmi koskaan voi olla yhtä voimakas kuin naisen, sillä naisella on noin 8000 tuntosensoria, kuin miehelä vain noin 4000. Se on tutkittua tietoa.

Ilmankos naiset huutavat ja huokailevat  saadessan kliimaksin, kun taas mihet yleensä ovat melko hiljaa.

Niin luettelemasi  hermopäätteet  ovat  klitoriksen kärjessä  ja  peniksen terskassa

Aivan, ja kun sekuli ei koske lainkaan siihen klitorikseen, eikä miehet usein edes koske kädelläkään siihen, niin aika onnetonta on sitten naisen kannalta.

Vierailija
85/114 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että sen kalun tunteminen pillussa saa orgasmit aikaan!? Miehet ovat todellakin tyhmiä!

Parantaa tunnetusti orgasminsaantia naisilla kun puristaa pillullaan kullin vartta kunnolla. Vaimonin saanut tuhansia sillä tavalla. Osannut puristaa luonnostaan.

Ap: n kannattaa mennä pillufyssarille niin selviää miten ja mitä pitää treenata. Hyödyntää muutenkin terveellisyyttä pidemmän päälle.

Kun ei se kkullinvarsi saa sitä orgasmia aikaiseksi, vaan se klitoris, pöljä. Kuulitko asiasta vasta nyt.

Pöljä, se kullinvarsi h

No jos niin on, niin senhän pitää tuntua ihanalta, selvä se. Muttakun ei kaikki ole totta mitä jossain lukee..

Vierailija
86/114 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos jossain lukee, että maksapihvit on parasta ruokaa, niin se saatana sitten on sitä, tai on hullu jos ei maistukkaan.

Vierailija
87/114 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ketään ei edes hävetä käytys palstalla? Ei, kun naistahan saa panetella kuin vain haluaa. Taten opit menneet jakeluun, tosin ne siellä ollet jo ennen Taten syntymääkin.

Vierailija
88/114 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna kh mua hävettäisi vain oma käytöksesi. Oon jutellut täällä vain asiallisten miesten kanssa, mutta sinä sen sijaan oot sanonut mulle todella ikävästi monet kerrat. Mut nainen on naiselle susi, sinä erityisesti.

Vierailija
89/114 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se säälittävää jos nainen väittää, ettei naiset saa kullinvarren hankauksella ja hyväilyllä emättimessä orgasmeja. Näin ovat naiset saaneet maailman sivu. Naisten suosituimpia asentoja vuodesta toiseen on takaa, doggy, jossa ei klitoriksen huippu ei saa kosketusta ollenkaan. Silti saavat orgasmeja. Katkerana pitää sitten tätäkin kieltää ja väittää vääräksi tiedoksi. 

&

Vierailija
90/114 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan eriasia äänestää parasta asentoa, kuin missä saa sen orgasmin. Kun maailman sivu naisen olllut pakko olla yhdynnässä, halusipa tai ei.

Muistan kun luin jonkun iranilaisen artikkelin, jossa neuvottiin naista "yrittäkää opetella nauttimaan yhdynnöistä" no niin , mitäs muuta voi. Ja puolet tai sinneppäin, naisista on ympärilleikattu, joten nauttiminen on vain selviytymistä kivusta  ja eloonjäämisestä.

Omaa tytärtä olen neuvonut, että äläikinä tee miehen kanssa muuta kuin sen mitä itse haluat.

Naiset voivat odottaa saavansa sen orgasmin muillatavoin kuin yhdynnässä, mikä ilmeisesti on joilekin miehille liikaa pyydetty. Sillä vaikka muuta väitetään, ei se kalu yhdynnässä edes osu siihen klitorikseen kuin harvoin.

Vierailija
91/114 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen joka siis puhuu oman ja muiden naisten   tyydytyksen puolesta on; lesbo, "ei sillä miestä olekkaan", sillä on vaan dildo yöpöydälä, se on hullu, se on meielisairaalassa, tunnoton pilluinen, löysäpilluinen, ja eihän sillä ole ystäviäkään.

Kyllä täällä on todellakin fiksuja ihmisiä. Aivan järkyttävää maalittamista, ja sekopäisten toimintaa. Tunnette ihmisen ja puhutte kuin tuntisitte oikeasti. Hyi helvetti mitä jengiä.

Onneksi olen fiksu ja nuo ääliöitten kommentit eivät vahingoita pätkääkään.

Olet tosi fiksu ja siksi kai joka käänteessä haukut miehet.

Hiukan vaan ihmetyttää, miten noinkin fiksu ihminen ei ymmärrä mitä sille kerrotaan.

Vierailija
92/114 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, ja kun sekuli ei koske lainkaan siihen klitorikseen, eikä miehet usein edes koske kädelläkään siihen, niin aika onnetonta on sitten naisen kannalta.

Siis SINUN kannaltasi.

Ja mitä sä uliset, että miehet ei koske klitorikseen. Ethän sinäkään siihen koske.

Vierailija
93/114 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan eriasia äänestää parasta asentoa, kuin missä saa sen orgasmin. Kun maailman sivu naisen olllut pakko olla yhdynnässä, halusipa tai ei.

Muistan kun luin jonkun iranilaisen artikkelin, jossa neuvottiin naista "yrittäkää opetella nauttimaan yhdynnöistä" no niin , mitäs muuta voi. Ja puolet tai sinneppäin, naisista on ympärilleikattu, joten nauttiminen on vain selviytymistä kivusta  ja eloonjäämisestä.

Omaa tytärtä olen neuvonut, että äläikinä tee miehen kanssa muuta kuin sen mitä itse haluat.

Naiset voivat odottaa saavansa sen orgasmin muillatavoin kuin yhdynnässä, mikä ilmeisesti on joilekin miehille liikaa pyydetty. Sillä vaikka muuta väitetään, ei se kalu yhdynnässä edes osu siihen klitorikseen kuin harvoin.

Lesbo spammausta.

Vierailija
94/114 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko täällä jossain miehiäkin keskustelemassa?

Vierailija
95/114 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuna kh mua hävettäisi vain oma käytöksesi. Oon jutellut täällä vain asiallisten miesten kanssa, mutta sinä sen sijaan oot sanonut mulle todella ikävästi monet kerrat. Mut nainen on naiselle susi, sinä erityisesti.

Pian se väittää, että mies kirjoittelee naisena. Ja se tekee siksi, koska itse on kirjoitellut miehenä. Tuntee siis leikin varsin hyvin.

Vierailija
96/114 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehelläsi on ohut penis ja teillä ilmeisesti on jo ikää , niin te voisitte hyötyä jos mies kokeilis penispumppua. Sillä yleensä saa penikseen paksuutta lisää kunhan maltillisesti käyttelee . Se voi kyllä olla, että vaatii jatkossa myös penisrenkaan käyttöä. Joku vesikäyttöinen ,kuten bathmate , vois olla myös hyvä , koska voi käyttää lämmintä tai sopivan kuumaa vettä. Tarvii mielellään sen mallin, johon saa sen kumi-imu laitteen mukana.Toimii sitten myös suihkutilassa. Hintava vähän on . Ei kannata pudotella.

Vierailija
97/114 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehelläsi on ohut penis ja teillä ilmeisesti on jo ikää , niin te voisitte hyötyä jos mies kokeilis penispumppua. Sillä yleensä saa penikseen paksuutta lisää kunhan maltillisesti käyttelee . Se voi kyllä olla, että vaatii jatkossa myös penisrenkaan käyttöä. Joku vesikäyttöinen ,kuten bathmate , vois olla myös hyvä , koska voi käyttää lämmintä tai sopivan kuumaa vettä. Tarvii mielellään sen mallin, johon saa sen kumi-imu laitteen mukana.Toimii sitten myös suihkutilassa. Hintava vähän on . Ei kannata pudotella.

Ei kun ap alkaa jumppaamaan pilluaan kuntoon. 

Vierailija
98/114 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma henkilökohtainen kokemus on että lasten jälkeen seksi on parempaa. Yksi pieni ja yksi iso vauva. Ei se toosa omasta mielestäni muuttunut vaikka onkin tikkejä tullut molemmilla kerroilla. Eikä mieskään ole valittanut. Orkku tulee helpommin. Ja ennen sain "vain" klitorisorkkuja. 

Vierailija
99/114 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun ap alkaa jumppaamaan pilluaan kuntoon. 

No mikä ettei, jos se sillä onnistuu, mutta ei toinen sulje pois toistakaan. Kyllä se viulu vielä vireeseen tulee ja roka heiluu kauniisti !

Vierailija
100/114 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma henkilökohtainen kokemus on että lasten jälkeen seksi on parempaa. Yksi pieni ja yksi iso vauva. Ei se toosa omasta mielestäni muuttunut vaikka onkin tikkejä tullut molemmilla kerroilla. Eikä mieskään ole valittanut. Orkku tulee helpommin. Ja ennen sain "vain" klitorisorkkuja. 

"vain"?? taasko tätä. Joku ei sa millään, ja sinä arvotat näin.