Synnyttäneen seksi
Onko kohtalotovereita? Kolme isoa lasta synnytetty vuosia sitten. Jotenkin tuntuu niin venyneelle ja seksi ei tunnu yhtään miltään. En tunne mieheni penistä sisällä. Miehellä ei mikään kovin iso ole, aika kaponenkin varmaan. Mitä tuntuman eteen voisi tehdä?
Kommentit (114)
Olisko vaan niin, että monesti naiset mieltävät, että se vaginaorgasmi olis originellimpi kuin pelkkä klitorisorgasmi. Kun miehenä mietin tuota tilannetta, jossa kielellä annan rouvalle klitorisorkun, niin onhan tuo tosi järisyttävän tuntuiselta näyttävä sekin. Kyllä se ottaa niin naisen valtoihinsa.
Naisten mollaaminen kaikin tavoin, on palstan ainoa tavoite, se käy imi aukaisi minä hyvänsä threadin.
Ja mitä pahemmin sen parempi.
Vierailija kirjoitti:
Ap: n kannattaa mennä pillufyssarille niin selviää miten ja mitä pitää treenata. Hyödyntää muutenkin terveellisyyttä pidemmän päälle.
Tätä suosittelen, siis lantionpohjan fysioterapeuttia. Hän testaa lihasten toimintaa, tarvittaessa hieroo jumiutuneita lihaksia (ei eroottista) ja antaa ohjausta niiden harjoittamiseen ja rentouttamiseen. Se harjoittaminen on lähtökohtaisesti ihan muuta kuin mitään geishakuulia, vaan ihan jumppaliikkeitä ja sitten tietysti perus supisteluja. Itse kävin kesällä muutaman kerran, enkä ole edes synnyttänyt, vaan muuten tuntui ettei seksi tunnu enää miltään. Lihakset olivat fyssarin mukaan aivan jumissa, kun itse taas olin kuvitellut lihasten surkastuneen kokonaan pois. Ihan pari käyntikertaa kuukauden välein teki ihmeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap: n kannattaa mennä pillufyssarille niin selviää miten ja mitä pitää treenata. Hyödyntää muutenkin terveellisyyttä pidemmän päälle.
Tätä suosittelen, siis lantionpohjan fysioterapeuttia. Hän testaa lihasten toimintaa, tarvittaessa hieroo jumiutuneita lihaksia (ei eroottista) ja antaa ohjausta niiden harjoittamiseen ja rentouttamiseen. Se harjoittaminen on lähtökohtaisesti ihan muuta kuin mitään geishakuulia, vaan ihan jumppaliikkeitä ja sitten tietysti perus supisteluja. Itse kävin kesällä muutaman kerran, enkä ole edes synnyttänyt, vaan muuten tuntui ettei seksi tunnu enää miltään. Lihakset olivat fyssarin mukaan aivan jumissa, kun itse taas olin kuvitellut lihasten surkastuneen kokonaan pois. Ihan pari käyntikertaa kuukauden välein teki ihmeitä.
Mitä ihmeitä?
Vierailija kirjoitti:
Olisko vaan niin, että monesti naiset mieltävät, että se vaginaorgasmi olis originellimpi kuin pelkkä klitorisorgasmi. Kun miehenä mietin tuota tilannetta, jossa kielellä annan rouvalle klitorisorkun, niin onhan tuo tosi järisyttävän tuntuiselta näyttävä sekin. Kyllä se ottaa niin naisen valtoihinsa.
Täysin noin kuin sanoit. Miehenä nautin itse kovasti, kun naiseni saa orgasmin ja kiemurtelee sen kynsissä. Kyllä siinä oma kiima ja kulli nousee ja pääse sitten supistelevaan panoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinuna kh mua hävettäisi vain oma käytöksesi. Oon jutellut täällä vain asiallisten miesten kanssa, mutta sinä sen sijaan oot sanonut mulle todella ikävästi monet kerrat. Mut nainen on naiselle susi, sinä erityisesti.
Taaskaan sulla, jankkaaja, ei ole mitään sanottavaa itse asiaan, ainoastaan haukut viestintuojaa, kuten ennenkin, rakki.
Sinä KH olet palstan vittumaisin jankkaaja. Ihan tutkimuksenkin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisten mollaaminen kaikin tavoin, on palstan ainoa tavoite, se käy imi aukaisi minä hyvänsä threadin.
Ja mitä pahemmin sen parempi.
Ei, ei ja vielä kerran ei.
Ei naisten, vaan yhden tietyn naisen. Mikset jo tajua tätä.
Kuinka sä et tajua, miksi sulle vittuillaan?
Gambiasta löydät isompaa täytettä
Täällä on jankkaaja tehnyt tutkimuksia, missähän ne tulokset ovat näkyvissä, paitsi hänen sairaassa päässään.
Kyllä se naisviha on todelline, ja koskee kaikkia. Taten tapaan.
Jatka keskenäsi.
Täällä oikeasti joskus kyseltiin palstan vittumaisinta jankkaajaa. Ja KH oli selkeällä ykkössijalla. Aivan ansaittu kunniamaininta.
Se puhuu naisvihasta ja samassa lauseessa haukkuu kaikki miehet. Se ei ymmärrä, miksi sille auotaan päätä. Tätä tekee kyllä jo osa naisistakin.
Mä en tajua, minkälainen mies haluaisi olla suhteessa tuollaisen naisen kanssa?
Onkohan KH:ta joskus vedetty kuivalla kakkoseen?
Vierailija kirjoitti:
Oletpa typerä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa typerä .
No onko?
Taaskaan sulla, jankkaaja, ei ole mitään sanottavaa itse asiaan, ainoastaan haukut viestintuojaa, kuten ennenkin, rakki.