IL: Perussuomalaisten kansanedustaja häiriköi humalassa Finnairin lennolla: Poliisi poisti koneesta
Kommentit (1767)
Immonen kertoi kampanjasivuillaan puolustavansa suomalaisia arvoja, kristillisiä arvoja ja yhteiskuntaa "vihervasemmiston vahingollista ideologiaa vastaan".
En voi kyllä käsittää, että Herra 69 vastustaa henkeen ja vereen vihervasemmistoa, mutta silti pitää änkemällä änkeä pikkujouluissa vihreiden ryhmähuoneeseen. Taitaa kuitenkin vihreä ideologia kiihottaa.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin aika huvittavaa se, kun Vornanen selitti, että häntä pelottaa, siksi piti olla ase mukana. Niinkin iso mies kuin mitä hän on, niin ei oikein mene läpi tämmöiset selitykset.
Jos on iso ja hidas tai kömpelö senkin lisäksi, eikä koskaan ole pärjännyt tappelussa mies miestä vastaan tai useita miehiä vastaan, niin kyllähän se ase on ihan keksitty sitä varten. että tulee tasa-arvo. Pelon takia moni aseen hankkii tai ottaa kättäpidempää.
Sinällään hölmöä on olla päihtyneenä ja altistaa itsensä vaaroille ja muutkin sivulliset. Itseään heikentää myrkyillä ei lisää puolustuskykyä juurikaan, jos pelottaa.
Kannattaa jättää juomat juomatta jos pelottaa, muuten voi sattua leukaan ja mennä hampaita ilman tappeluitakin.
Pelko on ihan normaali tunnetila, mutta kyllä minua pelottaisi olla 0.69 kännissä Thaimaassa ja herätä tiedottomana ties mistä. Meinasin kirjoittaa miestä. Ties miestä.
Koska liukastuin ja tuopin sisältö hulahti sisuksiini, päihdyin ja yritin skarpata. Tilasin vettä ja kaveri oli tilannut toisen. Otin epähuomiossa kaverin tuopin ja kumosin sen ykkösellä.
Kaveri väitti että olin juonut neljä hänen tuoppiaan ja vesilasi seisoo yhä juomatta pöydällä. Ajattelen jos vesilasiin saisi vähän votkaa, niin menettelee.
Menee pitkäksi ilta, kun kaverille pitää maksaa takaisin ja siinä ohessa menee useita shotteja. Onnettomuuksia sattuu lomalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkoha siellä koneessa tämä oman elämänsä vonkamies taputellut lentoemoja pyllylle tms?
Eduskunnan huumejulissa Immonen oli käynyt käsiksi vihreiden puheenjohtajaan, eli kontrolli pettänyt jo siellä.
Siihen vielä pari viikkoa rajua päihteiden käyttöä niin on hyvin mahdollista että jo valmiiksi vajavainen harkintakyky on hiipunut kokonaan ja lennon henkilökuntaa on kourittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Tomin juominen alkanut jo eduskunnan huumejuhlien yhteydessä?
Persujen omista pikkujouluista Suomenlinnassa,kunnon ränni.
Tsiisus,mitä happoja. Ilmankos Erinomainen hallitusohjelma on hyvin kaikkivoipainen, jopa ekstaattinen energisyydessään. Kertomukset taloudesta omaavat liki fantastisia kerroksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkoha siellä koneessa tämä oman elämänsä vonkamies taputellut lentoemoja pyllylle tms?
Eduskunnan huumejulissa Immonen oli käynyt käsiksi vihreiden puheenjohtajaan, eli kontrolli pettänyt jo siellä.
Siihen vielä pari viikkoa rajua päihteiden käyttöä niin on hyvin mahdollista että jo valmiiksi vajavainen harkintakyky on hiipunut kokonaan ja lennon henkilökuntaa on kourittu.
Jokuhan sanoi täällä heti, että onkohan taputellut lentoemäntää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työntekijöiden ahdistelu työpaikalla ei kuulu asiaan. Onneksi Finnairilla on otettu asia vakavasti ja henkilökunnalla on mahdollisuus poistaa kourija lennolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Tomin juominen alkanut jo eduskunnan huumejuhlien yhteydessä?
Persujen omista pikkujouluista Suomenlinnassa,kunnon ränni.
Tsiisus,mitä happoja. Ilmankos Erinomainen hallitusohjelma on hyvin kaikkivoipainen, jopa ekstaattinen energisyydessään. Kertomukset taloudesta omaavat liki fantastisia kerroksia.
Jepjep ja puheenjohtajaa ei löydy kommentoimaan että miten niinku meni.
Taitaa joutua juomaan aikalailla, että kohu kotimaassa unohtuu hetkeksi mielestä
Lentokoneessa kännissä olo on aika rasittavaa. Kamala kusihätä kokoajan ja saa rampata veskissä. En tykkää olla kännissä lentokoneissa yhtään. Pahin on jos alkaa oksettaa ilmakuoppien aikana.
Silti alkoholiongelmaisena tulee otettua lennoilla toisinaan, vaikka tietää että tyhmää se on.
Aika kännissä oli, koska itse olen ollut tosi kännissä ja ei ole poistettu koskaan lennolta.
Toisaalta minä olen kännissä hiljaa. Useat ihmiset muuttuu kovaääniseksi ja puheliaiksi. Minulla on tapana vaipua syvälle horrostilaan, jossa tapahtuu monenlaista päänsisäistä monologiaa.
Vessareissutkin menee sellaisiksi että sitä tavallaan urheiluselostaa vessapaperin kuovintaa ja hommasta tulee ihme suoritus. Huomaa että on mennyt 20 min vessassa. Sitten ei kehtaa tulla ulos, koska on ollut niin kauan. Peilistä tuijottelee että kehtaako lähteä takaisin istumapaikalle. Mitä jos pyyhkäisisi pahimmat otsahiet ja putsaisi edes naaman, kun tuli hiki savea vääntäessä. Posketkin on punaiset kuin Pakkasukolla ja nenäkin punoittaa kuin vanhalla juopolla. 123456789 ja kymppi, nyt ovi auki ja istumapaikalle! Kävele suorassa ja vaappumatta. Just noin ja sitten silmät kiinni ettei muut näe ja heitä ulos lennolta.
Vierailija kirjoitti:
Just näin, nyt sitten kaivellaan kaikki esiin, kun kerran Herra Immonen itse antoi aihetta.
Ja hän on siis NATOn parlamentaarisen yleiskokouksen Suomen valtuuskunnan puheenjohtaja. Jess! Tämä mies edustamaan kansainvälisille areenoille, te olette loistava, paikka on teidän!
Olenko muuten ainoa, joka näkee Immosessa ja Garderewissa sukunäköä? 12 vuotta ikäeroa, mutta kasvojen luusto, ja silmät? Istuvat eduskunnassa vierekkäisissä huoneissa..ko?
Vierailija kirjoitti:
Immonen kertoi kampanjasivuillaan puolustavansa suomalaisia arvoja, kristillisiä arvoja ja yhteiskuntaa "vihervasemmiston vahingollista ideologiaa vastaan".
En voi kyllä käsittää, että Herra 69 vastustaa henkeen ja vereen vihervasemmistoa, mutta silti pitää änkemällä änkeä pikkujouluissa vihreiden ryhmähuoneeseen. Taitaa kuitenkin vihreä ideologia kiihottaa.
Immosen kaltaisille se taitaa nöyryyttävää, loukkaava ja rajaton käytös olla se joka kiihottaa.
Aivan sairasta tämä vihervasujen suorittama maalittaminen. Olisko jotain rotia edes joskus. Kaivatte oman kuoppanne.
Vierailija kirjoitti:
Aivan sairasta tämä vihervasujen suorittama maalittaminen. Olisko jotain rotia edes joskus. Kaivatte oman kuoppanne.
Aivan hysteeristä on meno naisvaltaisessa vihervasemmistossa. Keskiaikaista.
Vierailija kirjoitti:
Lentokoneessa kännissä olo on aika rasittavaa. Kamala kusihätä kokoajan ja saa rampata veskissä. En tykkää olla kännissä lentokoneissa yhtään. Pahin on jos alkaa oksettaa ilmakuoppien aikana.
Silti alkoholiongelmaisena tulee otettua lennoilla toisinaan, vaikka tietää että tyhmää se on.
Aika kännissä oli, koska itse olen ollut tosi kännissä ja ei ole poistettu koskaan lennolta.
Toisaalta minä olen kännissä hiljaa. Useat ihmiset muuttuu kovaääniseksi ja puheliaiksi. Minulla on tapana vaipua syvälle horrostilaan, jossa tapahtuu monenlaista päänsisäistä monologiaa.
Vessareissutkin menee sellaisiksi että sitä tavallaan urheiluselostaa vessapaperin kuovintaa ja hommasta tulee ihme suoritus. Huomaa että on mennyt 20 min vessassa. Sitten ei kehtaa tulla ulos, koska on ollut niin kauan. Peilistä tuijottelee että kehtaako lähteä takaisin istumapaikalle. Mitä jos pyyhkäisisi pahimmat otsahiet ja putsaisi edes naaman
Kyllä osaat ainakin viihdyttävästi kirjoittaa :)
Vierailija kirjoitti:
Onko Immosella sekakäyttötaustaa?
Meinaat että kiinnostaisi yhtä aikaa sekä nuoret vihreät naiset että perussuomalaiset harmaat naiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin, nyt sitten kaivellaan kaikki esiin, kun kerran Herra Immonen itse antoi aihetta.
Ja hän on siis NATOn parlamentaarisen yleiskokouksen Suomen valtuuskunnan puheenjohtaja. Jess! Tämä mies edustamaan kansainvälisille areenoille, te olette loistava, paikka on teidän!
Olenko muuten ainoa, joka näkee Immosessa ja Garderewissa sukunäköä? 12 vuotta ikäeroa, mutta kasvojen luusto, ja silmät? Istuvat eduskunnassa vierekkäisissä huoneissa..ko?
Vierkkäisissä joo ja tämä Garderew fannittaa kovasti Immosta.Tutkitaan.
Todellinen jauhojengi eli persut koolla eduskunnan wc-pönttöjen äärellä.