Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Perussuomalaisten kansanedustaja häiriköi humalassa Finnairin lennolla: Poliisi poisti koneesta

Vierailija
12.01.2025 |

Siellä on taas persu kansanedustaja ollut mallikansalaisena.

Kommentit (1767)

Vierailija
741/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas euroopanlehdistölle aiheita Suomesta.ÖykkäriPersu poistetaan lentokoneesta ja setäseurue matkaa Vietnamiin palkkaamaan työntekijöitä maahan jossa on 10% työttömyys.Only in Finland.

Vierailija
742/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäistapaus, yksi tuhansista! On se kamalaa, kun 99% persuista pilaa kaikkien persujen maineen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksittäistapaus, yksi tuhansista! On se kamalaa, kun 99% persuista pilaa kaikkien persujen maineen!

Työntekijöiden kelpoisuusvaatimukset:

-Korkeintaan 18v ikä

-Naispuolinen

-Neitsyt

Vierailija
744/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,69 promillea tulee kahdesta isosta oluesta. En voi uskoa, että olisi noilla promilleilla kännissä ja häiriköisi. Kuuntelin sen Iltalehden videon, enkä sitä nyt riehumiseksi luokittelisi. Itse hikeentyisin enemmän, jos kahden oluen jälkeen alettaisiin selittää jotain kännistä ja evätä lennolle pääsy.

Mutta tosiaan en tiedä asiasta enempää. Onhan mahdollista, että asiassa on muutakin kuin tuo "kahden ison oluen känni" ja "suhteellisen rauhallinen vänkäys".

Vierailija
745/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutkusanna!

Vierailija
746/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut ovat vihervasemmistolaisen mediapelin uhreja!

Vierailija
747/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin vahvistaa, että lennolta on poistettu häiritsevästi käyttäytyvä asiakas, joka on kieltäytynyt noudattamasta henkilökunnan ohjeita

Poistamiselle on aina perusteet. Henkilökunta vastaa asiakkaiden ja koko lennon turvallisuudesta. Lennolle ei oteta matkustajaa, joka käyttäytyy häiritsevästi eikä noudata ohjeita.

Ei pidä paikkaansa sillä henkilökunta vetää yhtä köyttä asiassa. 

Vierailija
748/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Immonen uhriutuu: olen persu, siksi poistettiin 

Vierailija
749/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on jäänyt uutisoinnista epäselväksi, mitä se varsinainen häiriköinti tässä tapauksessa oli. Siis mitä heppu teki, ennen kuin lentohenkilökunta pyysi häntä poistumaan koneesta.

Luultavasti persukingi on jauhottanut ja servannut lentohenkilökunnan.

Vierailija
750/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Immonen uhriutuu: olen persu, siksi poistettiin 

Lisäpisteitä saa homopersu tittelistä.

Vierailija
751/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on jäänyt uutisoinnista epäselväksi, mitä se varsinainen häiriköinti tässä tapauksessa oli. Siis mitä heppu teki, ennen kuin lentohenkilökunta pyysi häntä poistumaan koneesta.

Luultavasti persukingi on jauhottanut ja servannut lentohenkilökunnan.

Ettekö te tiedä kuka minä olen!!! Persuääliö jankkaa kännissä yli puoli tuntia - v*tun idio*tti!

Vierailija
752/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut ovat vihervasemmistolaisen mediapelin uhreja!

Kyllä! Yle juotti känniin ja raahasi väkisin lentokoneeseen, jossa persu läpsittiin vihaiseksi!

Vierailija
753/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansan asioita hoidetaan viinan voimalla? Kansanedustajat juovat? Mikä lopputulos voi olla politiikassa. Köyhät parakkiin ja edustajille lisää viinaa?

Vierailija
754/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

upseeri ja herrasmies.. eikun...

Vierailija
755/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro se laki....Ilmailulaki. Ihan vain tiedoksi jatkossa. 

Vierailija
756/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaan, että Riikka Purraa tai Jussi Halla-aho ei tavoiteta kommentoimaan. Mäkelä laittaa X:ään, että kaikille sattuu joskus virheitä ja persuja vainotaan.  

Vierailija
757/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut ovat aina syyllisiä kuin se ääliökänninen persu.

Vierailija
758/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin voi käydä jos on hetkenkin tyyliin Elokapina. 

Vierailija
759/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veivätkö lentokentän putkaan yönyli rauhoittumaan.

Vierailija
760/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0,69 promillea tulee kahdesta isosta oluesta. En voi uskoa, että olisi noilla promilleilla kännissä ja häiriköisi. Kuuntelin sen Iltalehden videon, enkä sitä nyt riehumiseksi luokittelisi. Itse hikeentyisin enemmän, jos kahden oluen jälkeen alettaisiin selittää jotain kännistä ja evätä lennolle pääsy.

Mutta tosiaan en tiedä asiasta enempää. Onhan mahdollista, että asiassa on muutakin kuin tuo "kahden ison oluen känni" ja "suhteellisen rauhallinen vänkäys".

Aitoa perisuomalaista vänkäystä 40 min! Olihan Vornanenkin laskenut suorastaan tieteellisen tarkasti varoituslaukauksen luodin lentoradan vaikka oli tuhdissa kännissä. Ennen vanhaan aina oikeassa olevat persut löysi keskiolutkuppilan takapöydistä, mutta nyt ei koskaan tiedä, missä tällaisiin "supermiehiin" törmää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi