Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Perussuomalaisten kansanedustaja häiriköi humalassa Finnairin lennolla: Poliisi poisti koneesta

Vierailija
12.01.2025 |

Siellä on taas persu kansanedustaja ollut mallikansalaisena.

Kommentit (1767)

Vierailija
401/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekopyhyyden huiput täällä maalittaa!

Itse varmasti elätte koko elämänne ilman minkäänlaista "aixopieruilua"

Pyhyydessänne olette verrattavissa itse Jumalaan!

Älä viitsi uhriutua kännipersu. Olen itse absolutisti, enkä ole ikinä missään riehunut tai joutunut tekemisiin poliisin kanssa. En ole ikinä saanut edes sakkoja. Joten mulla on varaa vaatia, että kansanedustajat käyttäytyisivät nuhteettomasti.

Onko kaikki persut rikollisia ja alkoholisteja, kun peruskäytöstavat ovat 'pyhyyttä'? 

Ovat. 

Vierailija
402/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein tästä aloituksen niin heti poistettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti kansanedustaja kouraisi lentoemäntiä ohimennessään. Eronnut mies ja humalassa. Näin kertoo Jodel.

Immonen yrittää kääntää huomioita humalatilaan. Ei tietystikään ainoa humalainen lennolla, mutta mitä muuta siellä on tapahtunut... Siitä hän vaikenee koska tietää vaikeuksien alkavan 

Vierailija
404/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

IS jutusta: "... hän kävi itse Rajavartiolaitoksen toimipisteessä puhalluttamassa itsensä.

Oman arvioni tueksi hakeuduin lentoasemalla puhallutettavaksi, joka antoi mittaustulokseksi 0,69. Kaiken tapahtuneen valossa lienen siis nauttinut liikaa."

Tänään kokeilee uudestaan Bangkokkiin. Ei tarvii olla vastailemassa medialle kotimaassa. Liekö Pottukoira oppaana thaikuissa?

Vierailija
405/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen juttu on tämä: Miksi Finnair päästää muistisairaan ihmisen lähtemään yksin matkalle?

Ihan vaan tämän henkilön puolesta huolissani oon, kuinka siellä pärjää :/

-winner-

Tästä muistisairaudesta meillä on vain uhri Immosen sana.

Eikä tuo nyt käy mitenkään mistään selityksestä omalle päihtymykselle.

Jos on jotenkin muistisairaan tukena tai avustajana, on myös omaltaosin vastuussa tämän voinnista. Kännäämälläkös sitä vastuuta otetaan?

Näitä voisi miettiä upseerismieskin vähän etukäteen. 

Vierailija
406/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persujen trolliarmeija päivystää. Kohta varmaan lähtee tämäkin ketju.

Vierailija
407/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun matkustamohenkilökunta pyytää poistumaan koneesta, on parempi nousta ja lähteä. Jos tekevät väärin, se selvitetään portilla ja mennään seuraavalla lennolla. Jos alkaa kinata, tulee yleensä sanktioita.

Vierailija
408/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tulee käsitys että jos tämä tohelo olisi ollut vielä armeijassa tuolla olisi ollut jotakin seurauksia? Puolustusvoimat on tunnettu siitä miten se lakaisee upseeriensa törttöilyjä maton alle eikä mitään seurauksia tule. Tämä on nähty monessa kännisekoiluissa, joita on selvästi salailtu. Lisäksi onnettomuuksissa syyt vieritetään lähes aina varusmiesten niskoille.

On teillä kova auktoriteettiusko.

Mahtavat todisteet taas sivarilla väitteilleen. Ei ihme että koko sivari- ja aseistakieltäytyjä-järjestöporukka on ollut aina ja ikuisesti venäjän hybridiverkoston osa suomessa. 

Menepä persukappari sinne kerholle öyhöttämään. Muista myös haukkua hesari ja 'vihervasemmisto'. Röhröh.

Vierailija
409/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämäkin idiootti on päässyt eduskuntaan?

Koska samanlaiset idiootit sen sinne äänesti. 

Vierailija
410/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti kansanedustaja kouraisi lentoemäntiä ohimennessään. Eronnut mies ja humalassa. Näin kertoo Jodel.

Saako tämä Perseilijä-Persu päälle vielä syytteen ilmaturvallisuuden rikkomissyytten lisäksi lentoemäntien seksuaalisesta ahdistelusta ja lentokiellon Finnairille.

Miehistön raportit menee Finnairin lakimiesosastolle ja sieltä tehdään rikosilmoitukset ja poliisi vie asian syyttäjälle.

Vierailija
411/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te tiedä, kuka minä olen. Olen KANSANEDUSTAJA.

Suomalainen mies.

Tuolla on ollut ennenkin ongelmia viinan kanssa. 

Vierailija
412/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut suosivat ulkomaanmatkailua? Kotimaassa luulin matkailevan.

Vierailija
413/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi on vasta ihan alussa. Montako kännipersukansanedustajaa vuonna 2025 vielä nähdään ja missä puuhissa ne silloin ovat? Veikkauksia? 

Vierailija
414/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyennyt istumaan penkilläni 

Vierailija
415/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persumodeilla pitää taas kiirettä, kun yritetään sensuroida uutisia.

Vierailija
416/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Julkisuudessa olleet tiedot ryhmämme edustajan toiminnasta lennolla ovat ikäviä."

https://x.com/JaniMakelaFi/status/1878390458042273857

Media prkl.

Minua vähän säälittävät persujen fiksut poliitikot, sillä niitäkin siellä on. He joutuvat kärsimään siitä, kun osa kollegoistaan tekee koko ajan ns omia maaleja. Varmaan epätoivoinen olo sitä seuratessa, kun ei voi asiaan itse vaikuttaa.

Hmmm. Yritin miettiä, mutta ei tullut yhtään mieleen? Ketä tarkoitat?

Eli argumenttisi on että olet liian tyhmä käymään tätä keskustelua?

Vajakkimäkelä ja peršejoukkonsa, sieltä ei fiksuja löydy, ei edes täikammalla. Teoptä persusaastoilta puuttuu aivot, kuten sinäkin todistat, et itsekään yhtään nimeä osaa kertoa! 

Vasurilla tosiaan on erityislahja todistaa joka keskustelussa erikseen että heidän porukkansa on tyhmempää kuin ne joita nuo koittaa syyttää tyhmiksi.

Kaikki persut on sinua viisaampia. Riittikö rautalanka?

Vierailija
417/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2027: goodbye, persut! Teidän hallituksessaoloaikanne päättyy silloin. Silloin päädytte oppositioon piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkäksi ajaksi.

Jopa oppositio on heikäläisille liian hyvä paikka. Ulos koko puoluejärjestelmästä!

Vierailija
418/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IS jutusta: "... hän kävi itse Rajavartiolaitoksen toimipisteessä puhalluttamassa itsensä.

Oman arvioni tueksi hakeuduin lentoasemalla puhallutettavaksi, joka antoi mittaustulokseksi 0,69. Kaiken tapahtuneen valossa lienen siis nauttinut liikaa."

Tänään kokeilee uudestaan Bangkokkiin. Ei tarvii olla vastailemassa medialle kotimaassa. Liekö Pottukoira oppaana thaikuissa?

Voi olla ettei pääse Finnairin matkustajaksi ennen kuin tämä tapaus on tutkittu.

Vierailija
419/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan kustantaa matkustajakoneen tunnin viivästys?

Vierailija
420/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut hänet ja sanoisin, että hänen esiintymistyylinsä on normaalistikin sillä lailla erittäin itsevarma, että se poikkeaa muista. Voi siis olla, että hän tosiaan ei ole ollut humalassa ja olisi voinut todistaa sen puhaltamalla. Ehkä sivulliset ovat tulkinneet käytöksen väärin. Ikävää, että ei päässyt lennolle muistisairaan kanssa.

No sehän on vieläkin pahempi asia, jos selvänä käyttäytyy kuin känniääliö. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi