Absolutistit ovat poikkeuksetta tosikkoja
En ole vielä tavannut absolutistia joka osasi oikeasti pitää hauskaa ja heittäytyä.
Kommentit (35)
Niin sinun "hauskuus" on ryyppäämistä.Mistä päättelit että se on kaikista muistakin hauskaa? Alkoholi ei vaikuta mielialaani yhtään mitenkään.
Kaksi suomalaista laajasti tunnettua koomikkoa muuten suhtautuivat alkoholiin kielteisesti.
Ai sinä kysyt jokaiselta tapaamaltasi ihmiseltä, onko hän absolutisti? Mitä helvettiä :D
En sinänsä ymmärrä, mitä pahaa siinä on jos joku ei tykkää musta tai pitää mua tosikkona. Mitä tälle asialle tarttis sitten tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja paljon terveempiä.
Oliko elämä kilpailu kuka elää pisimpään? Säälittävillä absolutisteilla ei ole muuta ylpeyden aihetta kuin pitkä ikä ja terveys 🤭 Kertoo tylsästä elämästä tuollainen.
Mitä kuvittelet tietäväsi niiden elämästä,sen mitä juopot kertoi?
Yritäpä heittää läppää juopon alkoholismista. Niinpä.
Enkä minä ole vielä koskaan tavannut humalaista örveltäjää, joka olisi hauska.
Tuskin ovat kaikki "tosikkoja". Miellät vain heidät tosikkomaisiksi omasta perspektiivistäsi, jossa hauskanpitoon kuuluu juominen. Toisaalta tuossa voi sikäli olla perää, että suomalaiset eivät usein osaa juhlia ja heittäytyä ilman alkoholia, joten kieltämättä Suomessa jonkinasteinen jurous saattaa tosiaan korostua absolutismissa. On myös absolutisteja, jotka saattavat pysyä erossa alkoholista esimerkiksi oman aiemman alkoholisminsa takia, joten asiaan liittyy selvää kireyttä, mikä sitten näyttäytyy myös muissa elämän osa-alueissa. Mutta siis varsin yksilökohtaista.
Ehkä, ehkä ei. Minulla on oikeus olla tosikko ja heittäytymätön. Terv. absolutisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja paljon terveempiä.
Oliko elämä kilpailu kuka elää pisimpään? Säälittävillä absolutisteilla ei ole muuta ylpeyden aihetta kuin pitkä ikä ja terveys 🤭 Kertoo tylsästä elämästä tuollainen.
Jos se on hauskaa, että nelikymppisenä maksa vetelee viimeisiään, ja vähintään puolet päivästä menee jotain veriripulia vääntäessä, niin siitä vaan. En estele tälläistä "hauskanpitoa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan oman alkoholisminsa kieltävät baarikärpäset kokevat absolutistien arvostelevan heidän juomistaan. Kun kännissä ja läpällä tuli kustua naapurin postilaatikkoon, hukattua lompakko ja puhelin ja katkaistua käsi portaissa kompuroidessa, niin kyllä oli mukavaa! Tosikot ei ymmärrä huumoria!
Unohdit vielä pokejen kanssa painiminen ja vetäminen turpaan, jonkun paskasen pyttipannun ja samalla koko lieden polttaminen pohjaan kello neljä aamuyöllä sekä kolmen asunnon yhteinen vesivahinko lopulta sammuttua suihkuun. Mutta hauskaahan sitä vain pidettiin, kyllä ne absoltistit on nyt niin tosikkoja kun eivät tätä ymmärrä, nih
No toi on kyllä jo ihan valkoroskameininkiä. Suurin osa alkoholin käyttäjistä ei ole tuollasia.
Vierailija kirjoitti:
Joo, se varmasti on totta, että on eroa sillä sanooko itseään absolutistiksi vai onko muuten vaan juomatta ilman mitään erityistä periaatetta.
Minä en ole juonut alkoholia 15 vuoteen, enkä sitä ennenkään kuin hyvin vähän ja harvoin, koska en tykkää mausta, eikä se vaikuta minuun millään tavalla positiivisesti. Mutta en kutsu itseäni absolutistiksi. Minä en vaan tarvitse alkoholia mihinkään.
Miten voit muistaa 15 vuoden sisällä juomasi juomat, joita et kuitenkaan laske kuulumattomaksi juomavalikoimaasi?
Vierailija kirjoitti:
Ai sinä kysyt jokaiselta tapaamaltasi ihmiseltä, onko hän absolutisti? Mitä helvettiä :D
Missä sanoin noin? Onko sinulla jokin kehitysvamma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja paljon terveempiä.
Jos se on hauskaa, että nelikymppisenä maksa vetelee viimeisiään, ja vähintään puolet päivästä menee jotain veriripulia vääntäessä, niin siitä vaan. En estele tälläistä "hauskanpitoa"
Miksi te absolutistit luulette, ettei alkoholia voi käyttää kohtuudella? 🤔
No, riippuu siitä, minkälaisia juttuja pidät hauskoina..humalaisten jutut oma lukunsa.
Olen mieluummin tosikko..
Joo, se varmasti on totta, että on eroa sillä sanooko itseään absolutistiksi vai onko muuten vaan juomatta ilman mitään erityistä periaatetta.
Minä en ole juonut alkoholia 15 vuoteen, enkä sitä ennenkään kuin hyvin vähän ja harvoin, koska en tykkää mausta, eikä se vaikuta minuun millään tavalla positiivisesti. Mutta en kutsu itseäni absolutistiksi. Minä en vaan tarvitse alkoholia mihinkään.