IL: Heidi erosi, meni seksibileisiin ja löysi seksuaalisuutensa uudelleen
http://www.iltalehti.fi/keho/a/834ab8df-c091-4411-8591-52eb3b4536fd
"Maailma, jossa saa nauttia. Maailma, jota kukaan muu ei voi arvostella. Laukka on nyt sinkku, mutta hänen elämäänsä on mahtunut monenlaisia vaiheita. Seksuaalisuus on ollut Laukalle aina leikkikenttä, jossa hän on voinut toteuttaa itseään vapaasti. Kolmikymppisenä kaikki muuttui."
Ihana tarina. Mukava kuulla välillä jotain positiivista kaiken sotauutisoinnin keskellä.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Onko ne taulut edes hyviä?
Tosi hyviä.
Joo - näinhän se on. Käytän itse ammattilaisia, ja joskus useitakin kerralla kimppakivoissa. Ihan turhaan Tinderiä käyttää, aika on rahaa, sitä paitsi useimmat naiset Tinderillä on joko yh tai avoimessa suhteessa. Väitän, että rajoittuneempi kuin ammattilaiset, joilta saa kaikkea mitä haluaa. Ja Tinderiin käytetty aika on tuhlausta, painan duunia senkin ajan.
Kaikenlaista on tullut tehtyä viimeisen vuodenkin aikana. Noin 12 000 eur olen tähän käyttänyt viimeisen vuoden aikana. Summa ei ole juuri mitään, joku ikäiseni ostaa 150 000 eur auton, jonka arvo alenee joka vuosi vähintään tuon verran. Itse ajelen mielummin pari vuotta vanhalla Toyotalla, jonka kalliit kilometrit joku muu maksoi ja auto on miltei huoltovapaa.
Keijon veli Tero, 55v
Eikä tarvitse pistää 15 tonnia, voi rajoittaa kahteen käyntiin vuodessa, silloin selviää alle tonnin ja tuolla hinnalla saa vaikka mitä!
Vierailija kirjoitti:
En tajua ihmisiä, jotka saa tehtyä seksistä jonkun tuollaisen elämänsisällön. Nautin seksistä kyllä kovasti, mutta mikä siinä on niin erikoista? Sama kuin olisi jotain ihmisiä jotka on omistaneet elämänsä jollekkin päähieronnalle, tosi ihanan tuntuista, mutta jaksaisitteko ravata jossain päähierontabileissä, erityisissä päähierontakuteissa ja teillä olisi salaisia päähierontakavereita?
Mä kerron sulle oman kokemukseni, jos se auttaisi. En kylläkään ravaa seksibileissä, olen onnellisessa monogamisessa parisuhteessa. Enkä sanoisi, että minulle seksi on jotenkin koko elämä, kuten kuvasit. Siinä mielessä en ehkä puhu samasta asiasta 🤔 Mutta hyvin paljon kaikkea kinkyä ja rajoja kokeilevaa seksissä on läsnä, hellän ja herkän ja hitaan rakastelun lisäksi.
Mulle seksuaalisuus on puhdasta energiaa. Siksi haluan vaalia sitä ja tutkia sitä, enkä varmaan ikinä tule valmiiksi. Olen onnekas nainen, sillä mieheni kokee samoin. Vrt. edelliset suhteet, joissa kumppani oli oikein tyytyväinen silloin tällöin tapahtuvaan ns. "normiseksiin", eikä ollut kiinnostunut tutkimaan kokemuksia ja mahdollisuuksia sen enempää. Todellinen henkinen yhteys aika lailla puuttui, ja siksikin varmasti seksi oli ihan kivaa, josta nautin kyllä, mutta ei juuri muuta. Todellinen potentiaali jäi käyttämättä.
Meille seksin ytimessä on henkinen yhteys. Sieltä käsin, mahdollisuudet tuntuvat loputtomilta. Kummankin libido on suhteellisen korkea, ja siksi näitä mielen ja kehojen tarjoamia nautintoja tulee tutkittua ja harrastettua paljon. Ja minkä energialatauksen siitä aina saa, huh. Se on jotain mitä on hankala edes sanoin kuvailla.
Ihan joka ikinen arjen asia tuntuu niin paljon kevyemmältä ja helpommalta. Hymyilyttää ja on helppo olla onnellinen. Tuntuu, että meillä on mieheni kanssa sellainen jokin ihmeellinen solutason yhteys, jota ei meillä ilman tuota seksuaalisuuden täysin vapaata toteutumista olisi.
Tavallaan jotenkin tiivistettynä niin, että kun tuollainen loputon energianlähde on käytettävissä, miksi sen jättäisi käyttämättä? Vaatii kyllä sen, että kumppanit ovat oikeasti toisilleen sopivat. Meillä kummallakin vasta tässä parisuhteessa tuntuu asiat loksahtaneen paikoilleen. Taustalla suhteita joissa oli omaa haluttomuutta tai vastaavasti sellaista, että ei ole saanut tuntea itseään halutuksi. Ja kumppaneita, joille seksistä puhuminen on ollut hyvin ahdistavaa ja jopa mahdotonta.
Mutta eihän nämä asiat oikeesti kaikille merkitse samaa. Ihan yhtä ok se, että seksillä on hyvin vähäinen merkitys elämässä. Silloin vain olisi onnekasta löytää samanlaista elämää toivova kumppani, ja kaikilla olisi hyvä ja tasapainoinen olla.
Miksi juttu herättää niin paljon negat. tunteita? Lukaisin se aamulla ihan neutraaleissa tunnelmissa.
Onko ne taulut edes hyviä?