Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä oli mennyt kihloihin ja musta tuntuu pahalta

Vierailija
11.01.2025 |

Erosta aikaa reilu puolitoista vuotta. Ero tuli mulle täytenä pommina ja mies jätti todella kylmästi. Mun elämä romahti ihan täysin. Olen yrittänyt kasata itseäni ja vaikeaa on ollut. 

Nyt sitten tämä p**kapää on mennyt kihloihin naisen kanssa jonka löysin pian eron jälkeen. Mies siirtyy aina nopeasti suhteesta toiseen ja mäkin aikoinaan tulin pian hänen eronsa jälkeen. Mies on nyt kihloissa ja elää onnellisena elämäänsä.

Mä elän yksin, tuskaisena, ahdistuneena, stressaantuneena, masentuneena ja toivon menettäneenä. En usko enää rakkauteen ja parisuhteeseen. On niin epäreilua, että tuollainen itsekäs paska vain jatkaa elämäänsä ja löytyy aina uuden onnen. Mä jäin yksin. Exää en ole enää pitkään aikaan halunnut takaisin, mutta on tuskallista kun toinen vain jatkaa niin helposti eteenpäin. Aivan kuin meitä ei olisi koskaan ollutkaan. 

Olen niin yksin. 

Kommentit (256)

Vierailija
181/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vaikuttaa tosi epävakaalta. Suosittelisin terapiaa.

Samaa mieltä ei ihme että mies lähti. Toivottavasti on onnellinen ja löysi tasapainoisen naisen vierelleen. 

Vierailija
182/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tykkää velloa katkeruudessa ja negatiivisuudessa.

Kun uusi kumppani löytyy, hänelle soimataan eksä perin pohjin. Voit olla varma myös siitä, että riidat eivät jää kahdenkeskisiksi, ja piankos se naapurin Marttakin on tietoinen parisuhderiitojen uusista käänteistä ja seksielämän huonoudesta.

Ja kun mies viimein eroaa Ap:sta, hänet mustamaalataan samalla tavalla kuin eksäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä  päästä yli, mene terapiaan, muuta muualle, mitä vain, mutta älä anna erotuskan muuttua krooniseksi. Tunnen erään, jolle kävi niin. Erosta on kohta 20 vuotta ja se on edelleen hänellä puheissa. 10 vuotta sitä jauhettiin nonstoppina. Ymmärrän, että suhun koskee, mutta yritä päästä asian yli, että voit taas olla tyytyväinen ja lopulta taas onnellinen. Hän ei ollut sulle se oikea. 

Vierailija
184/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä huomenna hyvä mieli jos saamme lukea lehdestä, että joku nainen ajoi kalliota päin? Eikö siinä kohtaa yhtään omatunto kolkuttaisi?

Eipä ole Ap:sta hetkeen kuulunut mitään.

Vierailija
185/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työstä hyvä ihminen itseäsi ja älä ole missään tekemisissä exän kanssa. Hänen onni ei ole sinulta pois mitenkään.

Tekisi mieli sanoa, että haista sä.... On se kumma kun joidenkin mielestä ei ihmisillä saisi olla mitään tunteita ja kaikki pitäisi ohittaa olankohautuksella. Sä et tiedä mitä se paska teki mulle. Totta helveti ssä olen vihainen, että tuollainen saa olla onnellinen, mutta mä joudun kärsimään yksin. Olen menettänyt uskoni rakkauteen ja parisuhteeseen. En mä pysty enää luottamaan siihen, että joku pystyisi rakastamaan mua.

Ap

Jos sinullla on oikeus tunteisiisi, niin niin on myös eksälläsi. Hänellä on oikeus rakastaa nykyistään ja oikeus olla sinua enää rakastamatta. Ei se tee hänestä paskaa.

Vierailija
186/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä huomenna hyvä mieli jos saamme lukea lehdestä, että joku nainen ajoi kalliota päin? Eikö siinä kohtaa yhtään omatunto kolkuttaisi?

Tilannehuone seurantaan, vielä ei ole sopivaa kallioleikkausta löytynyt. 

Vierailija
187/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sairas.

Vierailija
188/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kukaan edes yhdistäisi uutista edes ap:seen, koska vastaavia keissejä tapahtuu harva se päivä.

Vierailija
189/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työstä hyvä ihminen itseäsi ja älä ole missään tekemisissä exän kanssa. Hänen onni ei ole sinulta pois mitenkään.

Tekisi mieli sanoa, että haista sä.... On se kumma kun joidenkin mielestä ei ihmisillä saisi olla mitään tunteita ja kaikki pitäisi ohittaa olankohautuksella. Sä et tiedä mitä se paska teki mulle. Totta helveti ssä olen vihainen, että tuollainen saa olla onnellinen, mutta mä joudun kärsimään yksin. Olen menettänyt uskoni rakkauteen ja parisuhteeseen. En mä pysty enää luottamaan siihen, että joku pystyisi rakastamaan mua.

Ap

Turha jäädä märehtimään asiaa. Jatka elämääsi.

Vierailija
190/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt jaksa lukea 10 sivua vastauksia, mutta  suosittelen vahvasti että lopetat nyt kokonaan miehen somen seuraamisen (sieltä varmaan uusimmat käänteet näitkin). Ei tee hyvää seurata hänen touhujaan. Keskity itseesi ja tulevaan, uusi vuosi on alkanut ja mitä vain positiivista voi tapahtua.

Vierailija
191/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

apkin on aika aktiivisesti viljellyt täällä muille, että "kuole pois"...

Ap on selkeästi masentunut yms. Ei se toki oikeuta tuollaiseen käytökseen, mutta ei teillä muillakaan kovin tervettä käytöstä ole.

Vierailija
192/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

apkin on aika aktiivisesti viljellyt täällä muille, että "kuole pois"...

Ap on selkeästi masentunut yms. Ei se toki oikeuta tuollaiseen käytökseen, mutta ei teillä muillakaan kovin tervettä käytöstä ole.

kieltämättä

Vierailija
193/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sairas.

En ole sairas, ap on sairas ja uhkasi ajaa päin kalliota. 

Vierailija
194/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt jaksa lukea 10 sivua vastauksia, mutta  suosittelen vahvasti että lopetat nyt kokonaan miehen somen seuraamisen (sieltä varmaan uusimmat käänteet näitkin). Ei tee hyvää seurata hänen touhujaan. Keskity itseesi ja tulevaan, uusi vuosi on alkanut ja mitä vain positiivista voi tapahtua.

Ap kertoi jossakin viestissä, että ei ole enää pitkään aikaan seurannut miestä somessa. Mies oli käynyt hänen luonaan ja ap oli nähnyt sormuksen. Kannattaisi lukea ketjua niin ei turhaan selitä samoja asioita kuin muut jo aiemmin.

Vierailija
195/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisherkän päiväkirjamerkintä:

Tänään vauva-palstalla,

kaiman keskustelusta,

mulle tuli mielipaha.

Maailma on julma.

Vierailija
196/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sairas.

Yhtälailla sä olet sairas.

Vierailija
197/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun aikaa kuluu, tajuat miten onnekas olit. Kun pääsit sinulle huonosta ihmisestä eroon. 

Ap:n pitäisi tajuta, että hän oli se huono ihminen. Toksisessa suhteessa kärsii aikansa ja sitten siitä on irtauduttava kerralla ja kokonaan.  Tämä toki voi yllättää alistajan, joka luuli toisen olevan tiukasti tossun alla. 

Vierailija
198/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sairas.

Kieltämättä vähän on nuhaa ollut. 

Vierailija
199/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sairas.

Kieltämättä vähän on nuhaa ollut. 

Ei vaan olet päästäsi sairas. Mielenvikainen.

Vierailija
200/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun aikaa kuluu, tajuat miten onnekas olit. Kun pääsit sinulle huonosta ihmisestä eroon. 

Ap:n pitäisi tajuta, että hän oli se huono ihminen. Toksisessa suhteessa kärsii aikansa ja sitten siitä on irtauduttava kerralla ja kokonaan.  Tämä toki voi yllättää alistajan, joka luuli toisen olevan tiukasti tossun alla. 

Aina yhtä huvittavaa kun palstan psykologit kuvittelee tietävänsä kaiken tuntemattomien ihmisten asioista. :D Minustakin tehty täällä vaikka mitä tulkintoja jotka eivät pidä paikkaansa millään tavalla. :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi