Exä oli mennyt kihloihin ja musta tuntuu pahalta
Erosta aikaa reilu puolitoista vuotta. Ero tuli mulle täytenä pommina ja mies jätti todella kylmästi. Mun elämä romahti ihan täysin. Olen yrittänyt kasata itseäni ja vaikeaa on ollut.
Nyt sitten tämä p**kapää on mennyt kihloihin naisen kanssa jonka löysin pian eron jälkeen. Mies siirtyy aina nopeasti suhteesta toiseen ja mäkin aikoinaan tulin pian hänen eronsa jälkeen. Mies on nyt kihloissa ja elää onnellisena elämäänsä.
Mä elän yksin, tuskaisena, ahdistuneena, stressaantuneena, masentuneena ja toivon menettäneenä. En usko enää rakkauteen ja parisuhteeseen. On niin epäreilua, että tuollainen itsekäs paska vain jatkaa elämäänsä ja löytyy aina uuden onnen. Mä jäin yksin. Exää en ole enää pitkään aikaan halunnut takaisin, mutta on tuskallista kun toinen vain jatkaa niin helposti eteenpäin. Aivan kuin meitä ei olisi koskaan ollutkaan.
Olen niin yksin.
Kommentit (256)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun aikaa kuluu, tajuat miten onnekas olit. Kun pääsit sinulle huonosta ihmisestä eroon.
Ap:n pitäisi tajuta, että hän oli se huono ihminen. Toksisessa suhteessa kärsii aikansa ja sitten siitä on irtauduttava kerralla ja kokonaan. Tämä toki voi yllättää alistajan, joka luuli toisen olevan tiukasti tossun alla.
Aina yhtä huvittavaa kun palstan psykologit kuvittelee tietävänsä kaiken tuntemattomien ihmisten asioista. :D Minustakin tehty täällä vaikka mitä tulkintoja jotka eivät pidä paikkaansa millään tavalla. :D
Tuolla logiikalla mistään ei voisi edes keskustella, koska: "JOS SE OLETTAA MUSTA VÄÄRIN 😭😭😭😭"
Ap meni päiväunille, koska kiukuttelu väsytti? :)
"...naisen kanssa jonka löysin..."?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haikailet jotain paskapäätä? Miksi pelkäät olla yksin? Mihin tarvitset sitä kumppania arjessa?
Etkö osaa lukea??? Mä en todellakaan haikaile exän perään!!! En pelkää olla yksin, mutta vituttaa suoraan sanottuna, että tuollainen naisia kylmästi kohteleva paska saa olla onnellinen.
Säkin selvästi sitä mieltä, että mun ei enää kuulukaan saada onnea ja rakkautta osakseni. Mä en enää kiitos exän usko rakkauteen ja parisuhteeseen, mutta kyllä mä ihmettelen tuota sun asennetta kun sun mielestä ihmiset ei saisi halua parisuhdetta ja rakkautta. Kyllä mä haluaisin, että joku mua vielä rakastaisi, mutta en jaksa enää uskoa sen olevan mahdollista.
Ap
Ap, se sun ukkos on sen verran päästään vialla,että se nyt on "onnellinen" silloin kun haluaa. Samalla tapaa kuin vaihtaa naista silloin kuin haluaa. Sun pitää nyt vaikka kirjoittaa 1000 kertaa lapulle,että ei tuollainen tyyppi ole sun arvoinen, parempi,että pääsit nyt eroon. Oliko sulla tosi paljon jotenkin kiinni tossa parisuhteessa rahaa tai suunnitelmia? Siksihän se sattuu.
On parempi,että pääsit eroon tosta tyypistä. Ensi kerralla osaat arvioida paremmin, millaiset tyypin otat.
Vierailija kirjoitti:
En nyt jaksa lukea 10 sivua vastauksia, mutta suosittelen vahvasti että lopetat nyt kokonaan miehen somen seuraamisen (sieltä varmaan uusimmat käänteet näitkin). Ei tee hyvää seurata hänen touhujaan. Keskity itseesi ja tulevaan, uusi vuosi on alkanut ja mitä vain positiivista voi tapahtua.
En jaksanut minäkään kaikkia sivuja plärätä, mutta jos somessa tai muualla ukkoa seuraat niin nyt kaikki pois ja heti. Poissa silmistä,poissa mielestä. Nyt on aika keskittyä sinuun!!
Vierailija kirjoitti:
https://www.tilannehuone.fi/tehtava.php?hash=3d4b8fa6d0be85a3d491297d75…
Mihin tää liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei kyllä kelpaisi löysin nainen.
Ihrakasa läski on kamala. Hyi yök kakka kamala ! Ei sellaista kehtaisi edes missään julkisessa paikassa näyttääkkään. IyH brother..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tää liittyy?
Varmaan jotain hirtehistä huumoria, sillä ap uhkasi ajaa kallioleikkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on suoraan Two and a Half a man sarjan erään jakson juoni.
Parempi yritys ensi kerralla! Toki sait muutamia mammoja höynäytettyjä jotka ovat tyyliin ekaa päivää netissä.
Tää :D
Vierailija kirjoitti:
Ap laittoi viestin 16:33, aika nopeaa toimintaa siis olisi :D
Vierailija kirjoitti:
Et sitte tajunnut tuon olevan kirjoitusvirhe. Mistä teitä vähäjärkisiä riittääkin tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän se sinulle kuuluu?
No olisi voinut ees mulle kertoa!!!! Kymmenen vuotta kuitenkin oltiin yhdessä.
Ap
Se on semmonen juttu, että jos exäsi vaihtaa jatkuvasti emäntää niin emännässä ei vikaa vaan exässäsi. Keskity omaan tulevaisuuteesi äläkä katkeroidu menneestä. Kohtalo antaa aina takaisin väärin tehneille.
En kyllä ymmärrä, kerroit ettei teillä ole yhteisiä lapsia mutta joudutte silti aina välillä tapaamaan. Miksihän? Poissa silmistä, poissa mielestä, on vanha ja toimiva viisaus.
Ootko ihan tosissasi? Siis nyt sun ulkomaanmatkakin romuttuu sen takia et sun ex on mennyt kihloihin? Mihin ex ei ois tullu edes mukaan?
Sä kuulostat ihan siltä hullulta salarakkaalta kuka kirjoittelee tänne säännöllisesti
Sellainen diagnoosi sieltä sitten, kirjoitatko myös sairauslomaa?