Exä oli mennyt kihloihin ja musta tuntuu pahalta
Erosta aikaa reilu puolitoista vuotta. Ero tuli mulle täytenä pommina ja mies jätti todella kylmästi. Mun elämä romahti ihan täysin. Olen yrittänyt kasata itseäni ja vaikeaa on ollut.
Nyt sitten tämä p**kapää on mennyt kihloihin naisen kanssa jonka löysin pian eron jälkeen. Mies siirtyy aina nopeasti suhteesta toiseen ja mäkin aikoinaan tulin pian hänen eronsa jälkeen. Mies on nyt kihloissa ja elää onnellisena elämäänsä.
Mä elän yksin, tuskaisena, ahdistuneena, stressaantuneena, masentuneena ja toivon menettäneenä. En usko enää rakkauteen ja parisuhteeseen. On niin epäreilua, että tuollainen itsekäs paska vain jatkaa elämäänsä ja löytyy aina uuden onnen. Mä jäin yksin. Exää en ole enää pitkään aikaan halunnut takaisin, mutta on tuskallista kun toinen vain jatkaa niin helposti eteenpäin. Aivan kuin meitä ei olisi koskaan ollutkaan.
Olen niin yksin.
Kommentit (256)
Vierailija kirjoitti:
Se on semmonen juttu, että jos exäsi vaihtaa jatkuvasti emäntää niin emännässä ei vikaa vaan exässäsi. Keskity omaan tulevaisuuteesi äläkä katkeroidu menneestä. Kohtalo antaa aina takaisin väärin tehneille.
Vaihtaa jatkuvasti? 10 vuoden suhteet ovat jatkuvaa vaihtamista?
Te ootte puolitoista vuotta sitten eronneet ja ex:si olisi pitänyt kertoa sinulle että menee kihloihin? Kyllä tässä nyt on jotain muuta mitä et kerto ettei sua lynkata lopullisesti täällä
Vierailija kirjoitti:
Te ootte puolitoista vuotta sitten eronneet ja ex:si olisi pitänyt kertoa sinulle että menee kihloihin? Kyllä tässä nyt on jotain muuta mitä et kerto ettei sua lynkata lopullisesti täällä
Missä ap kirjoitti, että hänen exänsä olisi pitänyt kertoa menevänsä kihloihin? Miksi täällä aina tehdään todella ihmeellisiä tulkintoja toisten kirjoituksista? Itsekin olen kokenut vastaavaa enkä voinut kuin hämmästellä, että mistä jotkut keksii juttunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän se sinulle kuuluu?
No olisi voinut ees mulle kertoa!!!! Kymmenen vuotta kuitenkin oltiin yhdessä.
Ap
Tuossa kerrotaan että olisi voinut mulle kertoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ap kirjoitti, että hänen exänsä olisi pitänyt kertoa menevänsä kihloihin? Miksi täällä aina tehdään todella ihmeellisiä tulkintoja toisten kirjoituksista? Itsekin olen kokenut vastaavaa enkä voinut kuin hämmästellä, että mistä jotkut keksii juttunsa.
Ei vaadittu kertomaan vaan ei olisi saanut mennä ollenkaan tai vähintään lupaa olisi pitänyt kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haikailet jotain paskapäätä? Miksi pelkäät olla yksin? Mihin tarvitset sitä kumppania arjessa?
Etkö osaa lukea??? Mä en todellakaan haikaile exän perään!!! En pelkää olla yksin, mutta vituttaa suoraan sanottuna, että tuollainen naisia kylmästi kohteleva paska saa olla onnellinen.
Säkin selvästi sitä mieltä, että mun ei enää kuulukaan saada onnea ja rakkautta osakseni. Mä en enää kiitos exän usko rakkauteen ja parisuhteeseen, mutta kyllä mä ihmettelen tuota sun asennetta kun sun mielestä ihmiset ei saisi halua parisuhdetta ja rakkautta. Kyllä mä haluaisin, että joku mua vielä rakastaisi, mutta en jaksa enää uskoa sen olevan mahdollista.
Ap
Musta tuntuu että alapeukuttajat ovat käsittäneet sun pointin jotenkin väärin. Älä välitä niistä. Tottakai on "epäreilua" jne ja katkeruuttakin saa tuntea. Mutta siitä on jo sen verran aikaa että nyt sun kannattaa ruveta etsimään omaa onneasi joka ei riipu partnerista. Kuulostat sen verran surulliselta, että saatat tarvita apua tästä eteenpäin menemiseen. En yhtään ihmettele että haluat tuntea olisi rakastetuksi, niin tekee suurin osa ihmisistä. Aika surkeaa on minullakin vaikka olen suhteessa, en silti tunne oloani rakastetuksi vaikka mies sanoo että rakastaa ja haluaa olla yhdessä, mutta ne ovat vain sanoja eikä käytännössä näy juuri missään. Tai sitten luulen rakkauden olevan jotain älyttömän suurta mutta tosiasiassa se onkin vain tätä. Olen yrittänyt näin alkuun etsiä asioita jotka tekee minut onnelliseksi, lenkkeily jne ovat sitä. Jotenkin pitää löytää oma onni ihan itse ja sitten suhde saattaa tuoda erilaista onnea siihen sivuun, mutta se oma ei saisi kadota mihinkään.
Harmittaa sinun puolesta.
Olisiko sinulla jotain ystävää kenelle jutella? Ihmiset menee menojaan ja tekee päätöksiään, sille ei kukaan mitään voi.
Se että tunnet vihaa noin, tarkoittaa varmaan että välitit hänestä paljon.
Niin pahalta kun se varmasti tuntuukin niin sinun on käsiteltävä tuo asia ja löytää joku keino antaa hänelle anteeksi, muuten tuo henkinen haava myrkyttää koko elämäsi.
Toivotan voimia! Joskus vielä elämä tulee näyttämään aurinkoiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän se sinulle kuuluu?
No olisi voinut ees mulle kertoa!!!! Kymmenen vuotta kuitenkin oltiin yhdessä.
Ap
Tuossa kerrotaan että olisi voinut mulle kertoa
Tuo ei tainnut olla oikea ap.
Minä toivotan sinulle ja kaikille muillekin jätetyille kaikkea hyvää jatkoon näiden lyriikoiden myötä. Älkää menettäkö uskoanne rakkauteen. <3
Tuolla on joku toinen
se vielä ei tunne sua
sinä et usko
mut ei sinusta riipu
et mitään voi
mitään et kuitenkaan voi
Se tulee sua vastaan
kävelee samaan huoneeseen
kaikki on uutta
ja samalla vanhaa
Et mitään voi
mitään et sillekään voi
Sä luulet et sua varten ei rakkautta oo enempää
Mut se vielä tulee, etkä voi mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihastunut ihastumisen/rakastumisen tunteeseen. Heti kun arki tulee suhteeseen, tuo mies häipyy. Onnittelut erosta.
No aika pitkään sitten muka on pelkkää ihastumisen/rakastumisen tunnetta ilman arkea kun meidänkin parisuhde kesti melkein 10 vuotta. Miehen kaksi aiempaa suhdetta kestäneet yli 10 vuotta. Ei mies heti eroa vaan miettinyt eroa aina yksin kuukausia tai jopa vuoden. Ei vain puhu asiasta puolisolle ja sitten vain yhtäkkiä kylmästi pudottaa pommin. Itse tehnyt jo työtä henkisesti eron eteen pitkään kun toinen jää raunioiden keskelle täysin murskattuna.
Ap
Yksinkö se mies oli suhteessa?
Oletko sä ihan idiootti??? Ei, ei ollut mies yksin. Ongelmia jos oli, niin yritin puhua niistä, mutta mies harrastaa mykkäkouluja.
Miksi jäit suhteeseen jossa mykkäkouluillaan, eikä puhuta asioista? .
Tosin, ei kanssasi voi nytkään puhua moni on yrittänyt tässäkin ketjussa.
Eihän tuossa mitään ongelmaa ole.
Haastat tämän kihlatun naisen kaksintaisteluun. Se on helppoa. Selät vastakkain, kymmenen askelta ja laukaus.
Katse tulevaisuuteen, unohda ukko. 👏🏻
Muistakaas nyt miehet pyytää aina jatkossa ex eukoltanne lupa ennenkuin menette kihloihin tai naimisiin uuden naisen kanssa! Ja aina kun harrastatte seksiä kuuluu ex tyttis pyytää pitämään nilkoista kiinni ja katsomaan että ette vaan työnnä liian syvälle! Sehän on nyt vaan niin, että vain kärki saa vähän kastua.
Vierailija kirjoitti:
Katse tulevaisuuteen, unohda ukko. 👏🏻
Niin justiinsa. Hakee itselleen uuden miehen ja saa vaikka metrin lakua.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaas nyt miehet pyytää aina jatkossa ex eukoltanne lupa ennenkuin menette kihloihin tai naimisiin uuden naisen kanssa! Ja aina kun harrastatte seksiä kuuluu ex tyttis pyytää pitämään nilkoista kiinni ja katsomaan että ette vaan työnnä liian syvälle! Sehän on nyt vaan niin, että vain kärki saa vähän kastua.
En minä paina muutenkaan pohjaan asti, mutta aina juurta myöten kuitenkin.
Eiköhän se ollut sinulle loppujen lopuksi onni, että lähti.
Ikävää on se raapiva ero, mutta miksi haluaisit olla sellaisen kanssa, joka toimii sinua kohtaan noin ikävästi?
Itse kiitin exää, kun hän alkoi uskaltaa tuoda ulos sitä vittimaisuuttaan. Siihen saakka oli ollut sellainen, että ei osaa riidellä ja kuitenkin someen rivien välistä jotain ikävää.
Olihan se raakata, mutta tiesin, että minulle sopii suoraselkäinen rehti ja luotettava tyyppi.
Tuollaiset raukkikset kuin aapeen jättänyt ei kyllä ole kovin ison parkun väärti.
Aapee on tottunut kiusaamaan itseään ja jättäytymään sivustakatsojan rooliin omassa elämässä.
Sinä olet aapee arvokas ja hyvä Juuri omana itsenäsi. Miksi jonkun hunsvontin huono käytös määrittelisi sinun arvoasi?
Ravistele se hihoista veks. Ala elää oma elämää. Ota itse vastuu. Nyt sysäät vastuun omasta hyvinvoinnistasi sille hölmölle exälle.
Leuka ylös ja ryhti suoraks. Sinä. Sinun elämä.
Älä mene alle. Tule esiin. Anna sen sopivan löytää sinut.
Nuole haavasi ja ole oma ittes. Uskalla nähdä se oma hyvyytesi ja arvokkuutensa.
Kaikkea hyvää sinulle.
Paras "kosto" on menestyminen (ihan sillä asteikolla ja siinä asiassa, jonka itse asettaa). Keskity itseesi ja sen jälkeen avaudu ulospäin ja ole avoin uudelle suhteelle. Elämässä tilanteet vaihtelee. Mistä tietää vaikka joskus sinä olisit onnellisesti uudessa suhteessa ja exä taas ei ole. Tosin, silloinhan sinua ei kiinnosta enää pätkääkään exäsi tekemiset. Elämä yllättää.
Leuka ylös, että tiara ei tipu !
Älä anna miehen enää vaikuttaa elämääsi.
Et sitten voinut lukea sitä koko viestiä? Ei tule ulkomaanmatkaa jos ap tekee itsemurhan.