Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä oli mennyt kihloihin ja musta tuntuu pahalta

Vierailija
11.01.2025 |

Erosta aikaa reilu puolitoista vuotta. Ero tuli mulle täytenä pommina ja mies jätti todella kylmästi. Mun elämä romahti ihan täysin. Olen yrittänyt kasata itseäni ja vaikeaa on ollut. 

Nyt sitten tämä p**kapää on mennyt kihloihin naisen kanssa jonka löysin pian eron jälkeen. Mies siirtyy aina nopeasti suhteesta toiseen ja mäkin aikoinaan tulin pian hänen eronsa jälkeen. Mies on nyt kihloissa ja elää onnellisena elämäänsä.

Mä elän yksin, tuskaisena, ahdistuneena, stressaantuneena, masentuneena ja toivon menettäneenä. En usko enää rakkauteen ja parisuhteeseen. On niin epäreilua, että tuollainen itsekäs paska vain jatkaa elämäänsä ja löytyy aina uuden onnen. Mä jäin yksin. Exää en ole enää pitkään aikaan halunnut takaisin, mutta on tuskallista kun toinen vain jatkaa niin helposti eteenpäin. Aivan kuin meitä ei olisi koskaan ollutkaan. 

Olen niin yksin. 

Kommentit (256)

Vierailija
161/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kaadat sairaassa mielessäsi oman saamattomuutesi toisen niskoille ja kadehdit toisten onnea?

Tiedätkö että kukaan mies EI halua sinun kaltaistasi naista itselleen. Sinähän olet suurin kusipää mitä löytyy päältä maan.

Tajuatko että sä häpäiset itses täällä kaikkien näiden ihmisten edessä?! Kaikki häpeää sua! Isäs ja äitiskin häpeää! Naapurin koirakin häpee se kulkee korvat luimussa ja koittaa olla niin että et vaan koskisi häneen lainkaan! Häpeä itseäs!

No, no. Ei Ap tänne sentään nimellä kirjoittele.

Vierailija
162/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi paskapää esittää olevansa mä ja toinen paskapää esittää olevansa mun exä. Haistakaa vit tu kaikki saa tanan paskaläjät.

Mä tapan itseni niin olette te ja exä tyytyväisiä. Lapseni siitä kärsii, mutta en jaksa enää tätä elämää. Kun luulen asioiden olevan paremmin niin aina tulee jotakin. Innolla suunnittelin ulkomaanmatkaa kesälle, mutta jää nyt sekin.

Toivottavasti olette itseenne tyytyväisiä. No totta kai olette koska pääsette musta eroon. Ajan autolla kalliota päin.

Ap

Sun oma asiasi.

Toivon kuitenkin, että et mitään tee.

Nyt on varmasti vain kiihtyneet tunteet, ei mitään muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haikailet jotain paskapäätä? Miksi pelkäät olla yksin? Mihin tarvitset sitä kumppania arjessa?

Etkö osaa lukea??? Mä en todellakaan haikaile exän perään!!! En pelkää olla yksin, mutta vituttaa suoraan sanottuna, että tuollainen naisia kylmästi kohteleva paska saa olla onnellinen. 

Säkin selvästi sitä mieltä, että mun ei enää kuulukaan saada onnea ja rakkautta osakseni. Mä en enää kiitos exän usko rakkauteen ja parisuhteeseen, mutta kyllä mä ihmettelen tuota sun asennetta kun sun mielestä ihmiset ei saisi halua parisuhdetta ja rakkautta. Kyllä mä haluaisin, että joku mua vielä rakastaisi, mutta en jaksa enää uskoa sen olevan mahdollista.

Ap

No jotain hyväähän siinä miehessä on ollut kun 10 vuotta sitä katsoit, ja olisit katsonut pidempääkin. Jotenkin huvittaa kun oma mies on täydellinen mutta sitten kun jättää niin on tunteeton narsistipaska joka käyttää naisia hyväksi.

Vierailija
164/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi jeesus miten pimeitä te ootte.

Vierailija
165/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa tosi epävakaalta. Suosittelisin terapiaa.

Vierailija
166/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako persoonallisuutta ap:lla on? Välillä tuntuu kirjoittavan ihan kuin eri ihmisenä, jopa kinastelevan itsensä kanssa, hämmentävää. 

Vierailija
167/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäinen lapsi on?

Vierailija
168/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työstä hyvä ihminen itseäsi ja älä ole missään tekemisissä exän kanssa. Hänen onni ei ole sinulta pois mitenkään.

Siinä taas yksi empatiakyvytön ääliö.

Miten niin empatiakyvytön? Olisko aitoa empatiaa toivoa, että paskapää palaisi yhteen paskasti jättämänsä naisen luokse? Linnut laulaisivat ja romantiikka kukoistaisi? Vai onko kateellisuus ja kitkerä katkeruus jokin elämän hieno kantava rakenne? Pitäisikö empaattisen ihmisen toivoa kaikkea pahaa jollekin idiootille?

Vierailija
169/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako persoonallisuutta ap:lla on? Välillä tuntuu kirjoittavan ihan kuin eri ihmisenä, jopa kinastelevan itsensä kanssa, hämmentävää. 

Missä kohtaa ap kinasteli itsensä kanssa? Eiköhän tässä taas joku neropatti esiintynyt ketjun aloittajana ja hänelle oikea ap kommentoi, että lopettaisi tuollaisen. Tuttu ilmiö tällä palstalla, että joku neropatti esittää olevansa ketjun ap.

Vierailija
170/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäikäinen lapsi on?

Mitä me tuolla tiedolla tehdään? Ap kertoi lapsen olevan aikuinen ja se tieto riittää meille.

Vierailija
171/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihastunut ihastumisen/rakastumisen tunteeseen. Heti kun arki tulee suhteeseen, tuo mies häipyy. Onnittelut erosta.

No aika pitkään sitten muka on pelkkää ihastumisen/rakastumisen tunnetta ilman arkea kun meidänkin parisuhde kesti melkein 10 vuotta. Miehen kaksi aiempaa suhdetta kestäneet yli 10 vuotta. Ei mies heti eroa vaan miettinyt eroa aina yksin kuukausia tai jopa vuoden. Ei vain puhu asiasta puolisolle ja sitten vain yhtäkkiä kylmästi pudottaa pommin. Itse tehnyt jo työtä henkisesti eron eteen pitkään kun toinen jää raunioiden keskelle täysin murskattuna.

Ap

Yksinkö se mies oli suhteessa?

Oletko sä ihan idiootti??? Ei, ei ollut mies yksin. Ongelmia jos oli, niin yritin puhua niistä, mutta mies harrastaa mykkäkouluja.

Jotenkin tuntuu että sun kanssa keskustelu olisi mahdoton kun olet tollanen tuuliviiri

Vierailija
172/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäikäinen lapsi on?

Mitä me tuolla tiedolla tehdään? Ap kertoi lapsen olevan aikuinen ja se tieto riittää meille.

Aa, ok. En ollut lukenut niin paljoa, joten en tiennyt.

Vierailija
173/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi paskapää esittää olevansa mä ja toinen paskapää esittää olevansa mun exä. Haistakaa vit tu kaikki saa tanan paskaläjät.

Mä tapan itseni niin olette te ja exä tyytyväisiä. Lapseni siitä kärsii, mutta en jaksa enää tätä elämää. Kun luulen asioiden olevan paremmin niin aina tulee jotakin. Innolla suunnittelin ulkomaanmatkaa kesälle, mutta jää nyt sekin.

Toivottavasti olette itseenne tyytyväisiä. No totta kai olette koska pääsette musta eroon. Ajan autolla kalliota päin.

Ap

ei sitä eksää kiinnosta :D yksin kuolet eikä ketään kiinnosta

Ap ei ole päästään terve, mutta et ole kyllä säkään.

Vierailija
174/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa ap kinasteli itsensä kanssa? Eiköhän tässä taas joku neropatti esiintynyt ketjun aloittajana ja hänelle oikea ap kommentoi, että lopettaisi tuollaisen. Tuttu ilmiö tällä palstalla, että joku neropatti esittää olevansa ketjun ap.

No se selittäisi paljon. Sekavaa settiä silti. 

Vierailija
175/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työstä hyvä ihminen itseäsi ja älä ole missään tekemisissä exän kanssa. Hänen onni ei ole sinulta pois mitenkään.

Siinä taas yksi empatiakyvytön ääliö.

Tarkoitatko ap:ta? 

Vierailija
176/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grrrrrrrrrghhhhh....

Vierailija
177/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aloit suhteeseen mustan kanssa?

Sun "vitsi" ei naurattanut ensimmäiselläkään kerralla eikä naurata jankutettunakaan. Otsikon musta tarkoittaa minusta. Tiedät sen kyllä, mutta luulet olevasi hauska ja nokkela. 

Vierailija
178/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, hyvä kun pääsit eroon. Kuulostaa sellaiselta mieheltä, jonka kanssa ei rakenneta mitään pysyvää ja loppuelämää, aina vaan peräjälkeen uusi kumppani. 🤔 Kuinkahan kauan tuo uusikaan suhde kestää. Älä ihmeessä luovuta tuon tyypin takia. 

Ap solvaa miestään estoitta ja toivoo tälle pahaa. Eiköhän ole aika selvää, miksi mies hänet jätti. 

Vierailija
179/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä huomenna hyvä mieli jos saamme lukea lehdestä, että joku nainen ajoi kalliota päin? Eikö siinä kohtaa yhtään omatunto kolkuttaisi?

Vierailija
180/256 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihastunut ihastumisen/rakastumisen tunteeseen. Heti kun arki tulee suhteeseen, tuo mies häipyy. Onnittelut erosta.

Eihän ap millään tavalla avannut, miten pitkään heidän suhteensa kesti tai mitkä tekijät johtivat eroon. Palstapsykologit sitten vetävät johtopäätöksensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi