Exä oli mennyt kihloihin ja musta tuntuu pahalta
Erosta aikaa reilu puolitoista vuotta. Ero tuli mulle täytenä pommina ja mies jätti todella kylmästi. Mun elämä romahti ihan täysin. Olen yrittänyt kasata itseäni ja vaikeaa on ollut.
Nyt sitten tämä p**kapää on mennyt kihloihin naisen kanssa jonka löysin pian eron jälkeen. Mies siirtyy aina nopeasti suhteesta toiseen ja mäkin aikoinaan tulin pian hänen eronsa jälkeen. Mies on nyt kihloissa ja elää onnellisena elämäänsä.
Mä elän yksin, tuskaisena, ahdistuneena, stressaantuneena, masentuneena ja toivon menettäneenä. En usko enää rakkauteen ja parisuhteeseen. On niin epäreilua, että tuollainen itsekäs paska vain jatkaa elämäänsä ja löytyy aina uuden onnen. Mä jäin yksin. Exää en ole enää pitkään aikaan halunnut takaisin, mutta on tuskallista kun toinen vain jatkaa niin helposti eteenpäin. Aivan kuin meitä ei olisi koskaan ollutkaan.
Olen niin yksin.
Kommentit (256)
Ap vaikuttaa todella epävakaalta naiselta
Sun pitää saada purkaa viha, ahdistus ja paha olo jossain ammattilaisen luona. Soita auttavaan puhelimeen, mee lääkäriin, mutts älä kiduta enää itteäs hokemalla, että miehiin ei voi luottaa jne.
Uusi ihmissuhde tulee, kun oot päässyt entisestä yli ja saat itseluottamuksen takasin. Älä anna sen kusipään pilata sun elämää. Näytä, että nouset - tarviit siihen vaan vähän tukea esim.psykologin tai mielenterveyshoitajan vastaanottoa.
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää saada purkaa viha, ahdistus ja paha olo jossain ammattilaisen luona. Soita auttavaan puhelimeen, mee lääkäriin, mutts älä kiduta enää itteäs hokemalla, että miehiin ei voi luottaa jne.
Uusi ihmissuhde tulee, kun oot päässyt entisestä yli ja saat itseluottamuksen takasin. Älä anna sen kusipään pilata sun elämää. Näytä, että nouset - tarviit siihen vaan vähän tukea esim.psykologin tai mielenterveyshoitajan vastaanottoa.
Mä en halua elämääni enää yhtäkään miestä. Ei siitä seuraa kuin paskaa.
Ap
Kyllä kaikille tulee elämässä huonoja asioita eteen mille ei voi mitään. Sinulla on paljon hyviä asioita elämässäsi. Mutta sinä keskityt nyt vain siihen että ex:si ei saisi elää omaa elämäänsä sen takia koska sinä voit huonosti. Kuulostat siltä että uhriudut ja manipuloit tällä tavalla toista. Kyllä ex:si on vapaa elämään elämäänsä. Ja sinä myös. Ei sinun mielesi lopulta paranisi vaikka ex:si tilanne olisi mikä. Sama tilanne sinulla olisi joka tapauksessa.
Tämähän on suoraan Two and a Half a man sarjan erään jakson juoni.
Parempi yritys ensi kerralla! Toki sait muutamia mammoja höynäytettyjä jotka ovat tyyliin ekaa päivää netissä.
Nyyh, olen niin yksin. Kukaan exäni ei saa löytää onnea ilman lupaani.
Olet sekaisin ja tarvitset apua.
En ihmettele yhtään, että mies lähti yllättäen. Ei ap:lle varmaan ole uskaltanut puhua asiasta. On sen verran epävakaata tekstiä täällä että huhhuh!
Vierailija kirjoitti:
Ap oli suhteessa kontrollifriikki nalkuttaja, narsisti ja psykoottisesti masentunut. Siksi lähdin. Lapsemme vinkkasivat tämän keskustelun minulla ja toin oman näkemykseni tähän. Nyt hyvästi.
Ap:n exä
Älä viitsi olla typerä. Mulla ei ole exän kanssa yhteisiä lapsia. Olet idioottipaskatrolli.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihastunut ihastumisen/rakastumisen tunteeseen. Heti kun arki tulee suhteeseen, tuo mies häipyy. Onnittelut erosta.
No aika pitkään sitten muka on pelkkää ihastumisen/rakastumisen tunnetta ilman arkea kun meidänkin parisuhde kesti melkein 10 vuotta. Miehen kaksi aiempaa suhdetta kestäneet yli 10 vuotta. Ei mies heti eroa vaan miettinyt eroa aina yksin kuukausia tai jopa vuoden. Ei vain puhu asiasta puolisolle ja sitten vain yhtäkkiä kylmästi pudottaa pommin. Itse tehnyt jo työtä henkisesti eron eteen pitkään kun toinen jää raunioiden keskelle täysin murskattuna.
Ap
Yksinkö se mies oli suhteessa?
Oletko sä ihan idiootti??? E
Hieman nyt vaikea ymmärtää, miksi puolitoista vuotta sitten tapahtunut ero noin kaihertaa, joo toki se ottaa aikansa, mut miksi jaksat olla kateellinen tai yleensäkään seurata sellasen ihmisen elämää, josta halusit päästä eroon? Unohda nyt se eksä jos noin vaikeeta tekee ja keskity elämässäsi johonkin muuhun. Negatiivinen asenne, kateus ja uhriutuminen ajaa kenet tahansa pois, joten älä ihmettele jos seurasi ei miellytä moniakaan
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ap onkin mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ap onkin mies?
No se olisikin melkoinen incelin vedätys!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihastunut ihastumisen/rakastumisen tunteeseen. Heti kun arki tulee suhteeseen, tuo mies häipyy. Onnittelut erosta.
No aika pitkään sitten muka on pelkkää ihastumisen/rakastumisen tunnetta ilman arkea kun meidänkin parisuhde kesti melkein 10 vuotta. Miehen kaksi aiempaa suhdetta kestäneet yli 10 vuotta. Ei mies heti eroa vaan miettinyt eroa aina yksin kuukausia tai jopa vuoden. Ei vain puhu asiasta puolisolle ja sitten vain yhtäkkiä kylmästi pudottaa pommin. Itse tehnyt jo työtä henkisesti eron eteen pitkään kun toinen jää raunioiden keskelle täysin murskattuna.
Ap
Yksinkö se mies oli suhteessa?
Seurata exän elämää??? Exä kävi täällä ja näin sormuksen sormessa. Mitä vit un seuraamista tässä oikein on muka???
On tämä palsta yksi paskaläjä. Teidän mielestä pitäisi olla tunteeton robotti johon mikään ei vaikuta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ap onkin mies?
En ole vaan olen nainen. Sä olet idiootti.
Ap
Ketjua katsellessa huomaan, että ap on päivystänyt täällä koko päivän. Melkoinen annos palstaa voi jo itsessään aiheuttaa traumoja.
Mielialat ailahtelee nähtävästi paljon. Jotkin kommentit ovat asiallisia, osa menee haukkumiseen.
Yksi paskapää esittää olevansa mä ja toinen paskapää esittää olevansa mun exä. Haistakaa vit tu kaikki saa tanan paskaläjät.
Mä tapan itseni niin olette te ja exä tyytyväisiä. Lapseni siitä kärsii, mutta en jaksa enää tätä elämää. Kun luulen asioiden olevan paremmin niin aina tulee jotakin. Innolla suunnittelin ulkomaanmatkaa kesälle, mutta jää nyt sekin.
Toivottavasti olette itseenne tyytyväisiä. No totta kai olette koska pääsette musta eroon. Ajan autolla kalliota päin.
Ap
Älä välitä. Et ole ainoa, jolle on käynyt näin. Elämä jatkuu. Kymmenen vuoden päästä mietit jo muita asioita.
Siinä TAAS yksi joka ei osaa lukea. Mikä hel vetti teitä oikein vaivaa!!! Mä olen jo monta kertaa tähän ketjuun kirjoittanut, että vaikka mä teille raivoan, niin en todellakaan miehelle raivonnut näin. Ratakiskostako tämä asia pitää vääntää, että menee jakeluun??!?!?!? Monta kertaa olen kirjoittanut, että mä yritin asiallisesti selvittää ongelmia, mutta mies ei suostunut puhumaan!!!
Ap