Exä oli mennyt kihloihin ja musta tuntuu pahalta
Erosta aikaa reilu puolitoista vuotta. Ero tuli mulle täytenä pommina ja mies jätti todella kylmästi. Mun elämä romahti ihan täysin. Olen yrittänyt kasata itseäni ja vaikeaa on ollut.
Nyt sitten tämä p**kapää on mennyt kihloihin naisen kanssa jonka löysin pian eron jälkeen. Mies siirtyy aina nopeasti suhteesta toiseen ja mäkin aikoinaan tulin pian hänen eronsa jälkeen. Mies on nyt kihloissa ja elää onnellisena elämäänsä.
Mä elän yksin, tuskaisena, ahdistuneena, stressaantuneena, masentuneena ja toivon menettäneenä. En usko enää rakkauteen ja parisuhteeseen. On niin epäreilua, että tuollainen itsekäs paska vain jatkaa elämäänsä ja löytyy aina uuden onnen. Mä jäin yksin. Exää en ole enää pitkään aikaan halunnut takaisin, mutta on tuskallista kun toinen vain jatkaa niin helposti eteenpäin. Aivan kuin meitä ei olisi koskaan ollutkaan.
Olen niin yksin.
Kommentit (256)
Lopettakaa jo tuo jankutus, että ei ihme, että exä jätti. Olen aika hel vetin monta kertaa jo selittänyt, että vaikka teille täällä raivoan se ei kerro yhtään mitään meidän parisuhteesta. Olen jo monta kertaa kirjoittanut tähän ketjuun, että mä yritin asiallisesti puhumalla selvittää miehen kanssa asioita, mutta mies ei osaa puhua vaikeista asioista ja piti mykkäkouluja.
No teidän mielestä tuokin on sitten mun vika vaikka olin asiallinen. Ei näytä teillä menevän mikään jakeluun vaan haluatte vain luoda lisää paskaa oloa mulle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Aikamoisen luodin on aapeen exä väistänyt, mutta ihmettelen vain miten on niinkään pitkään jaksanut katsella. Aika raskas ihmistyyppi on tämä, jonka mukaan kaikki muut ovat ääliöitä ja muiden pitää sovittaa elämänsä hänelle sopivaksi, koska mielestään omistaa toisen ihmisen kuin orjan ikään.
Opettele lukemaan. Mä olen moneen kertaan kirjoittanut, että yritin asiallisesti puhumalla selvittää asioita, mutta MIES EI OSANNUT PUHUA VAIKEISTA ASIOISTA JA PITI MYKKÄKOULUA. Meneekö jo jakeluun???
Sä et tunne mua tai exää joten ole hiljaa. Älä esitä sun harhoja totuuksina musta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kyllä löydä uutta suhdetta noin negatiivisella asenteella. Unohda se eksä ja pikkasen enemmän nyt positiivisempaa elämänasennetta.
Haista paska. Mä en usko enää rakkauteen, onneen ja parisuhteeseen. Mut on rikottu niin täysin.
Ap
Sä mitään rikki ole, sulla on paha mieli! Selviät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työstä hyvä ihminen itseäsi ja älä ole missään tekemisissä exän kanssa. Hänen onni ei ole sinulta pois mitenkään.
Siinä taas yksi empatiakyvytön ääliö.
Oot tyhmä, kun jäät vellomaan omiin tunteisiisii, ja kehtaat vielä haukkua ja purkaa kiukkua muihin, jotka auttavat. Ei ihme, että eksä jätti sinut.
Mä en kyllä kirjoittanut tuota kommenttia.
Ap
Jokaisessa kommentissa joka toinen sana tyyliin tyhmä, ääliö, idiootti tai paskapää, ja kunnon passiivisagressiiviset meiningit. Kertoo ihan kaiken tarvittavan.
No voi että. Sä et silti tunne mua. Olet harhainen jos tuollaista kuvittelet. Mä en edelleenkään ole miehelle raivonnut, haukkunut tms. vaan asiallisesti yritin selvittää ongelmia. Te ette osaa lukea.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voi raukkaa. Jättikö status-mies? Eikö sulla ole friendzonetettu ketään toopea kenelle voisit ruikuttaa? Voit sitten senkin dumpata kun päädyt uudestaan jonkun nyrkkeilysäkiksi.
Mikä hel vetti edes on joku statusmies? Oletko sä oikeasti noin harhainen?
Kyse ihan tavallisesta duunarimiehestä. Haloo nyt taas. Sä olet joku pillua saamaton incel joka kuvittelee tietävänsä kaiken naisista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kyllä löydä uutta suhdetta noin negatiivisella asenteella. Unohda se eksä ja pikkasen enemmän nyt positiivisempaa elämänasennetta.
Haista paska. Mä en usko enää rakkauteen, onneen ja parisuhteeseen. Mut on rikottu niin täysin.
Ap
Anteeksi mitä??? Kyllä todellakin olen rikki. Et sä sitä mun mielestä päätä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Muutamassa vuodessa olet jo toisen miehen sängyssä...
Mun mielestä tämä palsta on hyvä paikka purkaa pahaa oloaan anonyymisti niin voi sitten oikeassa elämässä olla asiallinen. En ymmärrä miksi jotkut vetää herneet nenään siitä, että joku tuntematon täällä purkaa oloaan. Jos ette kestä, niin älkää lukeko tällaisia ketjuja. Olen itsekin purkanut täällä todella rumasti paskaa oloani ja voin sanoa, että se helpotti. Ei tarvinnut kasvotusten tiuskia kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Enkä ole. Mä en enää alistu käytettäväksi. Miehet vain käyttää naisia eivätkä osaa rakastaa ketää muuta kuin itseään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
ARRRGH! Ei olisi ikinä pitänyt kirjoittaa tänne! Kukaan ei ymmärrä mua! Voitte kaikki haistaa pitkän p*skan.
Ap
Et ole oikea ap. Painu hel vettiin kus ipää!!!!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Enkä ole. Mä en enää alistu käytettäväksi. Miehet vain käyttää naisia eivätkä osaa rakastaa ketää muuta kuin itseään.
Hienot yleistykset sieltä 👏🏻👏🏻👏🏻
Vierailija kirjoitti:
On ihastunut ihastumisen/rakastumisen tunteeseen. Heti kun arki tulee suhteeseen, tuo mies häipyy. Onnittelut erosta.
En ymmärrä miksi näihin pitää aina tulla lohduttamaan näin. Voihan tilanne toki noinkin mennä tai sitten hänestä tulee onnellisempi kuin on ikinä ollut eikä ap:n auta muu kuin yrittää päästä erosta yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Enkä ole. Mä en enää alistu käytettäväksi. Miehet vain käyttää naisia eivä
Kylmiä tosiasioita. Miehet saa syyttää ihan itseään, että moni nainen ajattelee heistä näin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi haikailet jotain paskapäätä? Miksi pelkäät olla yksin? Mihin tarvitset sitä kumppania arjessa?
Mikä paskapää mies tässä nyt on? Olisiko pitänyt jatkaa suhdetta vaikka ei halua?
Vierailija kirjoitti:
Haluun vaan rakkauttaaaaaaa
Ap
Kuole pois paskakusipäätrolli. Olet todella vajaaälyinen kun yrität esittää mua. Kuole pois saasta.
Ap
Nyt ekana lakkaat seuraamasta somessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen meistä on pahis jonkun elämässä. Olisihan se aika ankeaa, jos itse ei saisi mennä elämässä eteenpäin sen takia, että exästä se tuntuisi pahalta.
Ja joo, miehet tyypillisimmin hyppäävät suhteesta seuraavaan, koska eivät muuta osaa. Monilta jää kokematta se huumaava tunne, kun on aivan parasta olla riippumaton ja vapaa, kun on tilaa kasvaa ja kehittyä ihmisenä itsekseen. Ne ovat kaikessa haastavuudessaan myös niitä huippuhetkiä elämässä. Onhan se aika lapsenomaista aina kiinnittyä parisuhteeseen, jotain jää kasvamatta silloin.
Mitä tämä kasvaminen ja kehyttiminen on? Olen eronnut ja jäänyt sinkuksi, mutta en kyllä ajattele tämän olevan nyt elämän huippuhetkiä.
Sä teet sen väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haikailet jotain paskapäätä? Miksi pelkäät olla yksin? Mihin tarvitset sitä kumppania arjessa?
Mikä paskapää mies tässä nyt on? Olisiko pitänyt jatkaa suhdetta vaikka ei halua?
Mies on todellakin paskapää. Ei suostunut selvittämään asioita vaan piti mykkäkoulua. Yksin hautoi asioita ja käsitteli eron mielessään ja sitten kylmästi jätti mut. Ei kertonut erosta edes kasvotusten mulle vaan sain avioeropaperit haastemieheltä käteen. Eikä ole ensimmäinen kerta kun hoiti eron noin. Miten voi selvittää parisuhteen ongelmia jos toinen ei suostu puhumaan?? Eikä todellakaan ollut kyse siitä, että olisi raivonnut ja haukkunut vaan asiallisesti yritin keskustella, mutta kun toinen ei suostunut puhumaan.
Ap
Hiukan samanlainen tilanne, kuin että jätetään toisen sairastuessa. Selittämättä. Tulee mieleen puhdas hyväksikäyttö. En tiedä oliko vai eikö ollut. Pitkän suhteen jälkeen. Kylmää ja kovaa käytöstä.
Ap kuulostaa varsin "ihanalta" ihmiseltä <3