Exä oli mennyt kihloihin ja musta tuntuu pahalta
Erosta aikaa reilu puolitoista vuotta. Ero tuli mulle täytenä pommina ja mies jätti todella kylmästi. Mun elämä romahti ihan täysin. Olen yrittänyt kasata itseäni ja vaikeaa on ollut.
Nyt sitten tämä p**kapää on mennyt kihloihin naisen kanssa jonka löysin pian eron jälkeen. Mies siirtyy aina nopeasti suhteesta toiseen ja mäkin aikoinaan tulin pian hänen eronsa jälkeen. Mies on nyt kihloissa ja elää onnellisena elämäänsä.
Mä elän yksin, tuskaisena, ahdistuneena, stressaantuneena, masentuneena ja toivon menettäneenä. En usko enää rakkauteen ja parisuhteeseen. On niin epäreilua, että tuollainen itsekäs paska vain jatkaa elämäänsä ja löytyy aina uuden onnen. Mä jäin yksin. Exää en ole enää pitkään aikaan halunnut takaisin, mutta on tuskallista kun toinen vain jatkaa niin helposti eteenpäin. Aivan kuin meitä ei olisi koskaan ollutkaan.
Olen niin yksin.
Kommentit (256)
Oletko missään väleissä tähän exään? Suosittelisin välttämään yhteydenpitoa ja keskittymään omien tunteidesi työstämiseen. Jos koet, että rakastat yhä häntä tai toivot, että teillä voisi olla jotain, voisi olla hyvä jutella ammattilaisen kanssa. Ikävä häntä kohtaan saattaa vain voimistaa pahaa oloasi. Yksin tuollaisesta selviäminen on todella kuormittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli tyyppiä älä puhu ongelmista vaan pakene ja etsi uusi. Ei hän tuosta miksikään muutu. Kihlattu pyörii siinä niin kauan kun miehestä taas suhteessa on ongelma, ja ratkaisee tilanteen vieraita katsomalla. Jos miehellä takana 10 vuoden suhde sun kanssa ja toisten kanssa toiset 10 vuotta, niin hän ei ole enää mikään poikanen.
Tuo on kaava, ja ole onnellinen että pääsit siitä eroon. Mitäs kun miehelle tulee viidenkympin villitys ja erektiohäiriöt, voit arvata miten mies tuon ongelmankin ratkaisee ja se tuskin on puolisoon tyytyminen.
Mies on yli 60v.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Missä kirjoitin, että en ole nykyään tyytyväinen kun ero tuli?? Mistä te keksitty nuo teidän valheet? Se, että en enää huolisi exää ei tarkoita sitä, että mua ei edelleen sattuisi se mitä teki. Ja nyt sitten vielä menee onnellisena kihloihin. Tuhosi mut ja jatkaa elämäänsä noin vain.
Ap
No, se mies tuhoaa sitten seuraavan ja seuraavan. Hän on vain tuholainen, joka valitettavasti sattui sinun tiellesi. Olisi voinut sattua jotakin vielä pahempaakin, joku murhamies tai aids-tartuttaja.
Itse olin miettinyt eroa jo ainakin 10 vuotta, kun mies sitten yhtäkkiä lähti. Muutaman tunnin olin vähän sekaisin, mutta totesin sitte, että tätähän minä olen halunnutkin. Hetkeäkään en miettinyt ukon takaisin anelua. Olin ollut ihastunut jo jonkin kuikauden toiseen ja meni n.kuukausi kun olin yhdessä tämän uuden miehen kanssa. Nyt on takana 2 vuotta ja kihloihin mentiin vuosi sitten. Kaikki känyt kuin luonnostaan.
N.51
No älä rupea samaa katkeruuteen mitä Helena Koivu on tehnyt. Itselle vaan pahaa tekee eksää miettiessä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko missään väleissä tähän exään? Suosittelisin välttämään yhteydenpitoa ja keskittymään omien tunteidesi työstämiseen. Jos koet, että rakastat yhä häntä tai toivot, että teillä voisi olla jotain, voisi olla hyvä jutella ammattilaisen kanssa. Ikävä häntä kohtaan saattaa vain voimistaa pahaa oloasi. Yksin tuollaisesta selviäminen on todella kuormittavaa.
En voi käytännön syistä olla pitämättä yhteyttä välillä.
En todellakaan rakasta exä enkä halua missään nimessä takaisin. Kirjoitin asiasta jo aloitukseen mielestäni selkeästi, että koittakaa nyt hyvät ihmiset lukea mitä kirjoitetaan. En todellakaan ikävöi exää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan rakasta exä enkä halua missään nimessä takaisin. Kirjoitin asiasta jo aloitukseen mielestäni selkeästi, että koittakaa nyt hyvät ihmiset lukea mitä kirjoitetaan. En todellakaan ikävöi exää.
Ap
Et ikävöi, mutta olet ilman häntä sanojesi mukaan yksin, tuskaisena, ahdistuneena, stressaantuneena, masentuneena ja toivon menettäneenä. Näetkö tässä ristiriitaa?
Sinä tarvitset nyt ulkopuolista apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies oli tyyppiä älä puhu ongelmista vaan pakene ja etsi uusi. Ei hän tuosta miksikään muutu. Kihlattu pyörii siinä niin kauan kun miehestä taas suhteessa on ongelma, ja ratkaisee tilanteen vieraita katsomalla. Jos miehellä takana 10 vuoden suhde sun kanssa ja toisten kanssa toiset 10 vuotta, niin hän ei ole enää mikään poikanen.
Tuo on kaava, ja ole onnellinen että pääsit siitä eroon. Mitäs kun miehelle tulee viidenkympin villitys ja erektiohäiriöt, voit arvata miten mies tuon ongelmankin ratkaisee ja se tuskin on puolisoon tyytyminen.
Mies on yli 60v.
Ap
Yli 60v.?? Ja käyttäytyy kuin 20-vuotias. Et menettänyt mitään.
Alan ehkä ymmärtää aloittajan kommenteista miksi ex ei varoittanut etukäteen erosta, jos keskusteluntaso on ollut tätä suhteen aikanakin. Toivon sinulle kaikkea hyvää, erityisesti sitä, että pääset eroon katkeruudesta ja et anna ex:n vaikuttaa sinuun noin. Elämällä on varmasti paljon annettavaa vielä sinulle.
No minkä sille mahtaa, jos rakkausl loppuu 10 vuoden välein. Älä nyt katkeroidu tuon takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on yli 60v.
Ap
Ahaa, mies päivitti nuorempaan. Onko muuten miehesi miten varakas?
N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Et ikävöi, mutta olet ilman häntä sanojesi mukaan yksin, tuskaisena, ahdistuneena, stressaantuneena, masentuneena ja toivon menettä
Oletko sä oikeasti noin yksinkertainen?? En mä exää tähän kaipaa!! Hel vetin ääliö!!
Ap
Jos nimität häntä p-pääksi, on sinun nyt erottava hänestä oikeasti myös tunteiden tasolla. Älä anna hänelle valtaa sillä, että kaipaat tai kadehdit häntä. Elä omaa elämääsi ja tee siitä mahdollisimman hyvä. Älä anna hänen viedä elämästäsi vuosia, mitä hän ei ansaitse. Tämä elämä on ainutlaatuinen.
Vierailija kirjoitti:
Alan ehkä ymmärtää aloittajan kommenteista miksi ex ei varoittanut etukäteen erosta, jos keskusteluntaso on ollut tätä suhteen aikanakin. Toivon sinulle kaikkea hyvää, erityisesti sitä, että pääset eroon katkeruudesta ja et anna ex:n vaikuttaa sinuun noin. Elämällä on varmasti paljon annettavaa vielä sinulle.
Etkä ymmärrä joten pääsi kiinni. Mä puran täällä paskaa oloani ja osa tekee musta idioottimaisia oletuksia kun ymmärretä lukemaansa.
Mä en todellakaan ole exälle raivonnut parisuhteen aikana kun yritin keskustella. Ei vain voi keskustella ongelmakohdista jos toinen ei suostu niistä puhumaan.
Elämällä ei ole enää mitään annettavaa mulle. Mä jään yksin eikä kukaan rakasta mua. En edes usko enää rakkauteen. Kaikki on vain valheellista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No älä rupea samaa katkeruuteen mitä Helena Koivu on tehnyt. Itselle vaan pahaa tekee eksää miettiessä.
Ehkä hän on enemmän omaisuutta vailla kuin miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työstä hyvä ihminen itseäsi ja älä ole missään tekemisissä exän kanssa. Hänen onni ei ole sinulta pois mitenkään.
Tekisi mieli sanoa, että haista sä.... On se kumma kun joidenkin mielestä ei ihmisillä saisi olla mitään tunteita ja kaikki pitäisi ohittaa olankohautuksella. Sä et tiedä mitä se paska teki mulle. Totta helveti ssä olen vihainen, että tuollainen saa olla onnellinen, mutta mä joudun kärsimään yksin. Olen menettänyt uskoni rakkauteen ja parisuhteeseen. En mä pysty enää luottamaan siihen, että joku pystyisi rakastamaan mua.
Ap
Mistä sinä kärsit? Ole onnellinen, että pääsit tuollaisesta eroon.
Täytyy vaan todeta, että oudon onttoa ja kovaa porukkaa täällä. Fakta on että ap:n exän toimintamalli on narsistinen ja hyvin haavoittava. Ei se, että rakastuu ja elämän palikat siirtyvät
Vaan se, että pedataan uusi elämä ja käytetään läheisintäihmistä "ponnahdusalustana" uuteen tämän tietämättä.
Ap:lla on täysi oikeus olla rikki ja ilmat pihalla. Jossain vaiheessa, ap löydät ne palaset sieltä lattialta, kokoat ne, ja huomaat, ettei niistä enää kuvastu exäsi.
Vaan uusi elämäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on yli 60v.
Ap
Ahaa, mies päivitti nuorempaan. Onko muuten miehesi miten varakas?
N28
Eikä päivittänyt. Mä olen exää reilusti nuorempi ja nykyinen on miestä vuoden nuorempi. Mies ei todellakaan ole mikään varakas. En ole mikään rahan perässä juokseva huo ra.
Ap
Siis AP:n mies taitaa olla se kuuluisa englanniksi Monkey Brancher? Eli todennäköisesti oli löytänyt tuon uuden naisen ennen eroa ja sitten hypännyt hänen kanssa yhteen, kun vaan erosi AP:sta. Ja todennäköisesti teki AP:n kanssa saman erotessaan exästään.
AP sulle tälläinen tieto. Nuo MB:t (Monkey Brancher tyypit) yleisemmin aloittaa uuden suhteen vähän niinkuin siitä, mihin edellinen on jäänyt. Heidän kanssaan suhteet harvoin kestää pidemmän aikaa (yleisemmin alle 10v), koska jossain vaiheessa he alkavat kaipaamaan sitä uutuuden viehätystä ja tarvitsevat taas uuden kumppanin. Ei kukaan fiksu mene kihloihin noin nopeasti uuden kumppanin kanssa varsinkin, jos on vielä eronnut hyvin vähän aikaa sitten.
Ei kyse siitä ole AP, ettetkö olisi tarpeeksi tai hyvä. Ongelma on siinä sun exässä. Hän ei välttämättä edes kykene tuntemaan syvällisiä tunteita, rakkautta ja välittämistä. Ja ei hän kykene niitä tunteita tuntemaan sitä seuraavaakaan kohtaan. Ota tämä suhde opiksesi siitä, ettei kannata seurustella miesten kanssa jotka ovat juuri eronneet. Todennäköisesti päädyt laastarisuhteeseen tai vastaavasti miehen kanssa, joka ei kykene aitoon rakkauteen. Kyllä sä vielä oikeanlaisen löydät.
Tämä on väärä paikka purkaa pahaa oloa ja levittää sitä. Miksi haluat raivota ja haukkua tuntemattomia. Tarvitset mielestäni ammattiapua vihanhallintaan jos tämä nyt ei vain ole joku ylilyönti. Ihmeellistä maailmanaikaa elämme. Ihmiset levittävät vihas ja haukkuvat tuntemattomia. Ehkä ymmärrät hävetä, kun rauhoitut. En lue enää tätä ketjua. Eli turvaan tähän viestiin enää vastaat. Uskon, että vihaasi ei saa enää ruokkia sillä sitä täällä nyt haet. Toivon että pääset elämässä eteenpäin, vaikka ilkeä täällä nyt oletkin.