Exä oli mennyt kihloihin ja musta tuntuu pahalta
Erosta aikaa reilu puolitoista vuotta. Ero tuli mulle täytenä pommina ja mies jätti todella kylmästi. Mun elämä romahti ihan täysin. Olen yrittänyt kasata itseäni ja vaikeaa on ollut.
Nyt sitten tämä p**kapää on mennyt kihloihin naisen kanssa jonka löysin pian eron jälkeen. Mies siirtyy aina nopeasti suhteesta toiseen ja mäkin aikoinaan tulin pian hänen eronsa jälkeen. Mies on nyt kihloissa ja elää onnellisena elämäänsä.
Mä elän yksin, tuskaisena, ahdistuneena, stressaantuneena, masentuneena ja toivon menettäneenä. En usko enää rakkauteen ja parisuhteeseen. On niin epäreilua, että tuollainen itsekäs paska vain jatkaa elämäänsä ja löytyy aina uuden onnen. Mä jäin yksin. Exää en ole enää pitkään aikaan halunnut takaisin, mutta on tuskallista kun toinen vain jatkaa niin helposti eteenpäin. Aivan kuin meitä ei olisi koskaan ollutkaan.
Olen niin yksin.
Kommentit (256)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haikailet jotain paskapäätä? Miksi pelkäät olla yksin? Mihin tarvitset sitä kumppania arjessa?
Etkö osaa lukea??? Mä en todellakaan haikaile exän perään!!! En pelkää olla yksin, mutta vituttaa suoraan sanottuna, että tuollainen naisia kylmästi kohteleva paska saa olla onnellinen.
Säkin selvästi sitä mieltä, että mun ei enää kuulukaan saada onnea ja rakkautta osakseni. Mä en enää kiitos exän usko rakkauteen ja parisuhteeseen, mutta kyllä mä ihmettelen tuota sun asennetta kun sun mielestä ihmiset ei saisi halua parisuhdetta ja rakkautta. Kyllä mä haluaisin, että joku mua vielä rakastaisi, mutta en jaksa enää uskoa sen olevan mahdollista.
Ap
No onko se eksän onni sulta jotenkin pois? Miksi mietit mitä sillä toisell
No on se helvetin väärin, että kerta toisensa jälkeen naisia huonosti eron tullessa kohteleva mies saa aina uuden onnen elämäänsä? Mene vit tuun siitä sönköttämästä onko exän onni multa pois. Mulla on aivan saa tanan paha olla jo muutenkin!
Ap
Kotiin vähän vielä kasvamaan. Kiukuttelet, kuin pikkulapsi jolta on viety kaikki lelut ja karkit.
"Kuinka kauan erosta toipuminen kestää? Ero on prosessi, joka tarvitsee oman aikansa. Marika Rosenborgin kokemuksen mukaan on hyvä varautua siihen, että eron käsittely kestää ainakin vuoden päivät. Ei ole harvinaista, että prosessi kestää parikin vuotta."
Jos on kymmenen vuoden suhde, niin ei ole nopeaa, varsinkin jos tulee jätetyksi.
Mutta jos miehellä on kaava, eli suhteet kestää aina kymmenen vuotta, kuten kerroit, niin minkäpä tuollaiselle mahtaa. Sille naisilla on kymmenen vuoden käyttöaika.
Kun aikaa kuluu, tajuat miten onnekas olit. Kun pääsit sinulle huonosta ihmisestä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihastunut ihastumisen/rakastumisen tunteeseen. Heti kun arki tulee suhteeseen, tuo mies häipyy. Onnittelut erosta.
No aika pitkään sitten muka on pelkkää ihastumisen/rakastumisen tunnetta ilman arkea kun meidänkin parisuhde kesti melkein 10 vuotta. Miehen kaksi aiempaa suhdetta kestäneet yli 10 vuotta. Ei mies heti eroa vaan miettinyt eroa aina yksin kuukausia tai jopa vuoden. Ei vain puhu asiasta puolisolle ja sitten vain yhtäkkiä kylmästi pudottaa pommin. Itse tehnyt jo työtä henkisesti eron eteen pitkään kun toinen jää raunioiden keskelle täysin murskattuna.
Ap
Yksinkö se mies oli suhteessa?
Oletko sä ihan idiootti??? Ei, ei ollut mies yksin. Ongelmia jos oli, niin yritin puhua niistä, mutta mies harrastaa mykkäkouluja.
No miksi et ole tyytyväinen,että pääsit hänestä eroon?
Puolitoista vuotta teidän erosta ja nyt meni kihloihin. Joo,o ongelmaa on, mutta lähinnä vain ap:ssa. Hanki itsellesi keskusteluapua, ei ole tervettä myrkyttää enää mieltänsä tuollaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihastunut ihastumisen/rakastumisen tunteeseen. Heti kun arki tulee suhteeseen, tuo mies häipyy. Onnittelut erosta.
No aika pitkään sitten muka on pelkkää ihastumisen/rakastumisen tunnetta ilman arkea kun meidänkin parisuhde kesti melkein 10 vuotta. Miehen kaksi aiempaa suhdetta kestäneet yli 10 vuotta. Ei mies heti eroa vaan miettinyt eroa aina yksin kuukausia tai jopa vuoden. Ei vain puhu asiasta puolisolle ja sitten vain yhtäkkiä kylmästi pudottaa pommin. Itse tehnyt jo työtä henkisesti eron eteen pitkään kun toinen jää raunioiden keskelle täysin murskattuna.
Ap
Oletko sä ihan idiootti??? Ei, ei ollut mies yksin. Ongelmia jos oli, niin yritin puhua niistä, mutta mies harrastaa mykkäkouluja.
Olet nyt melko näyttävästi osoittanut taitosi keskustella ja ymmärrän hyvin miksi mies poistui hiljaa . . .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oletko sä ihan idiootti??? Ei, ei ollut mies yksin. Ongelmia jos oli, niin yriti
Missä kirjoitin, että en ole nykyään tyytyväinen kun ero tuli?? Mistä te keksitty nuo teidän valheet? Se, että en enää huolisi exää ei tarkoita sitä, että mua ei edelleen sattuisi se mitä teki. Ja nyt sitten vielä menee onnellisena kihloihin. Tuhosi mut ja jatkaa elämäänsä noin vain.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kyllä löydä uutta suhdetta noin negatiivisella asenteella. Unohda se eksä ja pikkasen enemmän nyt positiivisempaa elämänasennetta.
Haista paska. Mä en usko enää rakkauteen, onneen ja parisuhteeseen. Mut on rikottu niin täysin.
Ap
Hyvä niin, katkera nainen on vaarallinen parisuhteissa.
Ex on uudessa suhteessa onnellinen ja sinä olet yksin, tuskaisena, ahdistuneena, stressaantuneena, masentuneena ja toivon menettäneenä. Ehkä vika onkin vain ja ainoastaan sinussa, oletko vielä narsistikin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oletko sä ihan idiootti??? Ei, ei ollut mies yksin. Ongelmia jos oli, niin yriti
Olet siis idiootti. Sä että meillä tolloille vastaan samalla mitalla takaisin ei tarkoita sitä etten ole puhunut noin miehelle. En todellakaan ole vaan olen asiallisesti ja rauhallisesti yrittänyt keskustella asioista, mutta ei se auta ihmiseen joka ei osaa vaikeista asioista ja pitää kaiken sisällään.
Sä voit lopettaa sun typerät oletukset musta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ex on uudessa suhteessa onnellinen ja sinä olet yksin, tuskaisena, ahdistuneena, stressaantuneena, masentuneena ja toivon menettäneenä. Ehkä vika onkin vain ja ainoastaan sinussa, oletko vielä narsistikin?
HAista paska kusipää.
Jos exäsi siirtyy nopeasti suhteesta toiseen, se voi kertoa enemmän hänen kyvyttömyydestään käsitellä omia tunteitaan kuin mistään aidosta onnesta. Uuden suhteen alkuhuuma ei välttämättä takaa kestävää ja syvällistä onnea.
Se, että olet yksin, voi olla vaikeaa, mutta se on myös mahdollisuus keskittyä itseesi ja siihen, mitä oikeasti haluat elämältä. Monet ihmiset, jotka siirtyvät nopeasti suhteesta toiseen, eivät anna itselleen tilaa kasvaa ja oppia menneistä kokemuksistaan.
Exäsi kihlautuminen ei tarkoita, että sinä olisit epäonnistunut. Hänen elämänsä ei myöskään kerro koko totuutta ulospäin kaikki voi näyttää helpolta ja täydelliseltä, mutta sinulla ei ole koko kuvaa. Se, mitä näet, ei kerro hänen onnensa todellista syvyyttä tai sen aitoutta.
Älä anna tuollaisen yksittäisen ali-ihmisen määritellä arvoasi ihmisenä.
Niden pas##päiden juurikin toivoo nopeasti jatkavan elämäänsä ja löytävän toisen. Itse olen 2 kertaa kärsinyt siitä vuosikausia, että tälläinen kus#pää ei jätä kuitenkaan rauhaan, vaikka jättää. Sabotoi minun etenemistä elämässä kaikin tavoin ja häiriköi tavalla tai toisella. Minähän en saa olla tyytyväinen elämääni ilman tällaista taul###päätä. ....
Naisen katkeruus voittaa kuolemankin.
Vierailija kirjoitti:
Jos exäsi siirtyy nopeasti suhteesta toiseen, se voi kertoa enemmän hänen kyvyttömyydestään käsitellä omia tunteitaan kuin mistään aidosta onnesta. Uuden suhteen alkuhuuma ei välttämättä takaa kestävää ja syvällistä onnea.
Se, että olet yksin, voi olla vaikeaa, mutta se on myös mahdollisuus keskittyä itseesi ja siihen, mitä oikeasti haluat elämältä. Monet ihmiset, jotka siirtyvät nopeasti suhteesta toiseen, eivät anna itselleen tilaa kasvaa ja oppia menneistä kokemuksistaan.
Exäsi kihlautuminen ei tarkoita, että sinä olisit epäonnistunut. Hänen elämänsä ei myöskään kerro koko totuutta ulospäin kaikki voi näyttää helpolta ja täydelliseltä, mutta sinulla ei ole koko kuvaa. Se, mitä näet, ei kerro hänen onnensa todellista syvyyttä tai sen aitoutta.
No hän silti voi olla hyvinkin onnellinen. Hän on voinut miettiä sitä eroa jo pitkään ja on mielessään eronnut jo aikoja sitten ja se eroprosessi oli hyvinkin helppo lopulta.
Elämä on kovaa, mutta kehenkään ihmiseen ei saa jäädä roikkumaan. Sillä tavalla vain pilaa elämänsä. Jos joku on paska, antaa paskan mennä. Totta kai sattuu, mutta se hellittää, kun antaa itselleen mahdollisuuden päästä eteenpäin ja määrätietoisesti tekee päätöksen, että irrottautuu tuosta henkilöstä.
Tässä voi auttaa keskusteluapu jonkun asiantuntijan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Et kyllä löydä uutta suhdetta noin negatiivisella asenteella. Unohda se eksä ja pikkasen enemmän nyt positiivisempaa elämänasennetta.
Näin. Minusta kuulostaa, että jos Ap nyt löytäisi uuden kumppanin, hän purkaisi tuota sysimustaa ex-vihaansa sitten hänelle.
Oletko sä ihan idiootti??? Ei, ei ollut mies yksin. Ongelmia jos oli, niin yritin puhua niistä, mutta mies harrastaa mykkäkouluja. Yritä siinä sitten yksin selvittää asioita kun toinen ei suostu puhumaan.
Ap