Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako miehiltä "vaatia" mitään?

Vierailija
11.01.2025 |

- Haluaisin, että puolisollani olisi vakaa taloustilanne. 

"NIIN ETTÄ AINOASTAAN MILJONÄÄRIT KELPAA?!?"

- Toivoisin, että mies olisi miellyttävän näköinen ja hygienia kunnossa. 

"JAA ETTÄ VAIN KAKSIMETRISET KALSARIMALLIT KELPAA?!"

- Olisi kiva, jos meidän koulutustaso olisi about samankaltainen, ja edes jokin tutkinto olisi. 

"PITÄÄ OLLA LENTÄJÄ JA KIRURGI ETTÄ KELPAA!!!"

Huoh....

Miksi aina pitää vetää siihen ääripäähän? Jos nainen toivoo että miehellä ei olisi päihdeongelmaa, niin se tulkitaan yhtäkuin vaadittaisiin raivoraitista absolutistia. Jos toivotaan romantiikkaa ja huomiota merkkipäivinä, se tulkitaan täydeksi tossuiluksi ja ylettömäksi palvomiseksi. Jos toivotaan että mies hoitaisi oman osuutensa kotitöistä pyytämättä,niin taas tulkitaan että miehen tulee puunata koko koti lattiasta kattoon joka päivä ja sunnuntaisin tuplasti. 

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä vatis

Vierailija
2/30 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se menee. 

Hyvä uutinen on se, että noilla kiukkupettereillä ja heidän sanomisillaan ei ole mitään väliä. Jos mieskandidaatti ei vastaa odotuksia, siirrytään seuraavaan. Jääköön vaatimuksista hermostujat omiin liemiinsä muhimaan.

Vierailija
4/30 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan netissä olevat incelit hokee noita. Tosielämässä tunnen normaaleja miehiä.

Vierailija
5/30 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti saa ja saa pitää vaatia; en minä ainakaan haluaisi olla parisuhteessa kumppanin kanssa, joka ei vaatisii ja odottaisi mieheltään ja siten mah myös minulta jotain., - Mutta, jotta voi vaatita tulee voida myös itse antaa.

Sinkkumies

Vierailija
6/30 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat vaatia mitä haluat vaatia, luota omaan suuntuntumaan. 

Vaativathan miehetkin sinulta ihan vastaavasti. 

Makuasioista ei voi kiistellä. 

Vierailija
7/30 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Totta. Miehet saa vastata tähän. Miksi mieli pahoittuu niin kauhean helposti? Miksi itseään pitää verrata lentokapteeniin ja normaaliin kikkeliin, jos ei kerta kaikkiaan yllä samaan.

Vierailija
8/30 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan netissä olevat incelit hokee noita. Tosielämässä tunnen normaaleja miehiä.

Mjoo... mutta entäs jos se irl normaalina esiintyvä onkin verkossa myrkkyä puskeva ja tyhmyyksiä toisteleva incel kun silmä välttää? Inhottava ajatus.

Vierailija
9/30 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rauhassa saat vaatia. Myös muut saavat ihan rauhassa vaatia.

Vierailija
10/30 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa vaatia! Sehän on maailman vanhin ammatti.

Vierailija
11/30 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa vaatia ihan mitä vaan. Se on sitten ihan eri mitä saa. Minä pidän noita ap luettelemia asioita itsestäänselvyyksinä omassa parisuhteessani. Ei siis tarvitse erikseen vaatia kun mieheni on aikuinen joka osaa hoitaa hygienian, raha-asiat ja kotitöitä ihan itse. No ei olisi minun mieheni jos perusasiat ei olisi ok.

Vierailija
12/30 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjanpitäjämies ja naisilla on aina ihme toiveita ja vaatimuksia. En voi lopettaa firmaa kiertääkseni maailmaa 5 vuotta tai alkaa lääkäriksi tai vastata puhelimeen aina kun nainen soittaa töihin (ei ole lapsia)  Kunpa naiset vaatisisvat asioita jotka voi toteuttaa heti eikä vaadi usean vuoden mahdottomia projekteja. Itse eivät siten tuo edes olutta sohvalle kun pyytää.

Vierailija
13/30 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kirjanpitäjämies ja naisilla on aina ihme toiveita ja vaatimuksia. En voi lopettaa firmaa kiertääkseni maailmaa 5 vuotta tai alkaa lääkäriksi tai vastata puhelimeen aina kun nainen soittaa töihin (ei ole lapsia)  Kunpa naiset vaatisisvat asioita jotka voi toteuttaa heti eikä vaadi usean vuoden mahdottomia projekteja. Itse eivät siten tuo edes olutta sohvalle kun pyytää.

Erikoisia naisia olet kohdallesi osunut!

Sinkkumies

Vierailija
14/30 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako naiselta vaatia, että olisi porsimaton?

Vierailija
15/30 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät saa vaatia naiselta esimerkiksi hyvää mielenterveyttä, lapsettomuutta tai normaalipainoisuutta.

Tästä seuraa se, että naiset eivät saa vaatia esimerkiksi, hmm, vaikkapa mitään.

Tasa-arvo kun ei olekaan yksisuuntainen tie.

Vierailija
16/30 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytään toisinpäin, että miksi kannattaisi olla parisuhteessa, jos siitä ei tule mitään hyötyä, parannusta ja hyvää oloa? Jos ei saa mieleistään elämäntapaa, intiimiyttä tms. mitä nyt haluaakin elämässä niin mikä oikeus sillä toisella olisi oikeus pitää sinua varattuna?

Vierailija
17/30 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysytään toisinpäin, että miksi kannattaisi olla parisuhteessa, jos siitä ei tule mitään hyötyä, parannusta ja hyvää oloa? Jos ei saa mieleistään elämäntapaa, intiimiyttä tms. mitä nyt haluaakin elämässä niin mikä oikeus sillä toisella olisi oikeus pitää sinua varattuna?

Useimmiten ne joilla on hyvä mies on napannut tämän jo nuoruudessa. Jos haluaa tälläisen miehen sitten jo lapsen hankkineena täytyy olla melkein hullu jos hyvällä miehellä tarkoitetaan rikasta ja komeaa miestä. Toki nämä aina pettävät kun ovat eri kaupungissa eli jaat miehen satojen naisien kanssa.

Vierailija
18/30 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saathan sinä vaatia vaikka kuuta taivaalta, mutta ei minua ainakaan jonkun random mamman vaatimukset hetkauta mihinkään suuntaan.

Vierailija
19/30 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadi pois, ja samoin saavat miehet vaatia. Eri asia, miten onnistuneesti kukin näitä asioita ansaitsee ja saa.

Vierailija
20/30 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettehän te naiset mitään muuta teekkään kun vaaditte miehiltä ettekä edes kiitä miestä niiden vaatimusten toteuttamisesta tai täyttämisestä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi