Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Red flag jos mies tuo kukkia ensitreffeillä?

Vierailija
11.01.2025 |

Tapahtui itselle. Hieman noloa jossain ravintolassa vastaanottaa kukkia kaikkien nähden.. Treffit meni ihan hyvin ja mies ei ollut mikään pyrkyri mutta silti tuntui vähän siltä, että pitäisi "antaa" kun mies mukamas niin herrasmies.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ihan kantasuomalainen mies niin ehdottomasti on jotain taka-ajatuksia, eikä tee tuota vasteettomana eleenä. Etelä/Keski-Eurooppalainen tms. mies toki voi olla ihan luonnostaan romanttinen.

Vierailija
2/13 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mite muka noloa. Olisin itse ylpeä, jos saisin kukkia julkisesti. Mieheltä todella hyvä käytös. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse veisin ensitreffeeillä naiselle paperilapun, jossa lukisi "Lahjoitin nimissäsi afrikkalaiskylään kaivon"

Vierailija
4/13 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän harmittaisi jossain ravintolassa. Ei saisi kukkia veteen. Muuten kyllä kelpaisi. 

Vierailija
5/13 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beta-vässykän käytöstä.. Luulee, että eletään jossain Disney-sadussa missä naiset arvostavat kilttiä, hellää, romanttista miestä. 🤣Pysyisin kaukana tuosta ellet halua löysäranteista cuck-miestä.

Alffa Male28

Vierailija
6/13 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset vaativat miehiltä kukkia kun naiset ei koskaan sitä ota positiivisesti? Ettekö te ymmärrä sitä että jos kerrankin saatte kukkia niin siittä ei kannata aiheuttaa miehelle pahaa mieltä tai syyllisyyttä jos niitä joskus toistekin haluatte. Itseäkin on syytetty joka parisuhteessa milloin mistäkin kun olen tuonut kukkia ja jälkeen päin minulle on itketty miksi en tuo kukkia ja jokainen näistä naisista on suuttunut ja loukkaantunut kun olen sanonut että en enää ikinä tuo sinulle kukkia sen syyllistäminen jälkeen kun toin kukkia

Vierailija
7/13 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen vaimoni sai minulta kukkia, kun menin hakemaan häntä ensitreffeille.

Vierailija
8/13 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kukkia tuoda vasta sitten, kun on sekstailtu? Tunsin aikoinaan naisen, jolla oli asunnossaan kukkapuskia lattiasta kattoon - kaikki eri miehiltä. Mitä siitä olisi pitänyt ajatella?

Vierailija
9/13 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tuo kukkia ensitreffeille ei hänellä välttämättä ole minkäänlaisia taka-ajatuksia. Ja jos on - niin hyvänen aika! - ei nainen ole millään lailla velvollinen "antamaan" yhtään mitään, ei seksiä eikä muutakaan.

Itse ottaisin kukat ilahtuneena vastaan ja olisin ihan normaalisti treffeillä, jutellen ja tutustuen minkälainen ihminen mahtaa olla kyseessä.

Vierailija
10/13 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan tuo hieman outo suomalaisessa treffailukulttuurissa. Ulkomailla esim. Brasiliassa kun kävin paikallisten naisten kanssa treffeillä, vein kyllä aina kukkia ja he arvostivat sitä. Suomessa en ole koskaan tehnyt tätä ja tuntuisikin jotenkin väkinäiseltä ja sopimattomalta.

Mies37

Vierailija
11/13 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos on ihan kantasuomalainen mies niin ehdottomasti on jotain taka-ajatuksia."

Varo vaan! Se voi vaikka haluta pussata kivaa tyttöä.

Vierailija
12/13 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa käyttää anglismeja, het skippaan! Kukkia tai punajuuria, ihan sama, mutta anglismit tappaa kiinnostuksen sata varmasti.

Vierailija
13/13 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Creepyä. 😬 Miehellä ei tilannetajua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän