Laihdutus Naturdiet & ketoosi
En löytänyt aiheesta kun ikivanhoja ketjuja ja ajattelin, että josko joku olis samassa tilanteessa. Laihdutushommia siis.
Kiloja kertynyt parin viime vuoden mittaan ja nyt haluan ne pois. Ihan ällöttää oma olemus, joka ennen oli tosi sporttinen. Olen sokerikoukussa ja osin siksi valitsin, että olen Naturdiet-kuurilla ekat 3 viikkoa ja siitä jatkan vähähiilihydraattisella. Naturdiet-kuuri tarkoittaa mun kohdalla 5 tölkkiä valmista Naturdiet-juomaa (noin 800 kcal päivässä ja hiilareita sen verran vähän, et pitäis päästä ketoosiin).
Ikää 43 v
Päivä 6. menossa.
Aloituspaino: 93,1 kg
Päivä 6.: 89,7 kg, pudotusta siis 3,4 kg
Tästä alun superkivasta pudotuksesta suuri osa on varmasti nestettä, mutta josko tästä lähtisi myös rasva palamaan kun jatkaa ketoosissa)
Maanantaina olis tarkoitus ottaa myös vähän mittoja, et näkee onko lähtenyt myös senttejä.
Aika helposti mennyt arkipäivät tän dieetin kanssa töissä, mut nyt la ollut vaikeampaa ja tekis mieli syödä. Yritän vaan miettiä et 6/21 pv jo melkein mennyt...c
Onko muita samassa tilanteessa? Tsempataanko toisiamme?
-Ryijykkä-
p.s. Jos haluat tulla kertomaan, että tää dieetti ei ole järkevä ja et kilot tulee takaisin, tervetuloa 🤗. Tosin luin näitä kommentteja ikivanhoista ketjuista jo aika paljon. Me ollaan kaikki erilaisia ja meillä on eri haasteet ja meillä toimii eri asiat. Itsella ketoosi toimi 15 v sitten kun halusin raskauden jälkeen kiloja pois ja ne kilot pysyivät poissa 10 v.