Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Youtube: Sari Kenttämaan tapaus

Vierailija
11.01.2025 |

Onko muut nähneet näitä vidoita Youtubessa. Henkilö siis julkaissut kymmeniä videoita Youtubessa. Häneltä viety kolme lasta, valvotut tapaamiset. Mikähän tässä on taustalla, en jaksanut kaikkia videoita katsoa.

Kommentit (773)

Vierailija
361/773 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveystiedonkin levittänyt. Siitä ei kyllä hälle hyvää seuraa

Vierailija
362/773 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveystiedonkin levittänyt. Siitä ei kyllä hälle hyvää seuraa

Mitäs te täällä palstalla teette? Jaatte ihan kaikkea mitä mieleenne tulee. Onko siis tämän tapauksen ainoa ongelma tuo Sarin Youtube-kanava, sekö teitä häiritsee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/773 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

S on itse halunnut julkisuutta ja tuonut itsensä esille. Kai hän kestää myös sen että videoista voi nostaa asioita esille ja myös kritisoida

Vierailija
364/773 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S on itse halunnut julkisuutta ja tuonut itsensä esille. Kai hän kestää myös sen että videoista voi nostaa asioita esille ja myös kritisoida

Kyllä minä uskon, julkisuus voi olla jännittävää mutta siinä on omat hienot elementtinsä.

Arvostan Sarin rohkeutta tulla esiin ja kertoa millainen hän oikeasti on. Useasti on helpompi kiusata niitä jotka eivät ole näkyvillä. Olen aivan varma myöskin siitä että Sarinkin tarina auttaa muita ja tuo muillekin turvaa.

Jaksamista Sarille ja lapsille erityisesti.

Vierailija
365/773 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni vaikuttaa kyllä enemmän siltä, että haluaa lapsensa takaisin... 

Vierailija
366/773 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni vaikuttaa kyllä enemmän siltä, että haluaa lapsensa takaisin... 

No kukapa ei haluaisi lapsiansa takaisin.

Vierailija
367/773 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä nea koirasen kirj paperissa tulee esille että isän kanssa työskentely sujuvaa, mutkatonta ja asiallista.

Tullut myös jollain lasu paperissa esille että isä kykenee ajatteleen asioita lapsi lähtöisesti. Kykenee pohtimaan mikä on lapselle hyväksi ja mikä ei

Vierailija
368/773 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä nea koirasen kirj paperissa tulee esille että isän kanssa työskentely sujuvaa, mutkatonta ja asiallista.

Tullut myös jollain lasu paperissa esille että isä kykenee ajatteleen asioita lapsi lähtöisesti. Kykenee pohtimaan mikä on lapselle hyväksi ja mikä ei

Opettajat eivät aina osaa itsekään toimia kaikkien kanssa ja sitten meillähän on ollut Suomessa tämä misogynia eli naisviha. Kiusaaminen on hyvin yleistä nykyisin, halu hallita ja kontrolloida myöskin. Asiat saadaan sanoitettua miten halutaan vaikka totuus olisikin jotakin muuta. Heikot naiset eivät kestä sitä että he ovat väärässä tai sitä että heille sanotaan asioista, opettajatkin ovat vain ihmisiä eivätkä välttämättä edes ymmärrä lapsesta tai hänen elämästänsä. Olen kokenut itsekin kuinka hankalaa kommunikointi voi olla, olen kuitenkin yllättynyt siitä kuinka julmia nämä heikot naiset saattavat olla joten vahvemman naisen täytyy nousta arvostamaan itseänsä kuten perhettänsäkin. Aivan kaikki ei ole siis aina siltä miltä näyttää papereissa tai päällepäin muutenkaan. Miehille on ymmärrettävästi mukavampi olla mairea ja mielin kielin, tuskinpa se näitä miehiä haittanee, hehän flirttailevat useasti ihan kaikkialla missä vain asioivatkin.

Vierailija
369/773 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettajat eivät aina osaa itsekään toimia kaikkien kanssa ja sitten meillähän on ollut Suomessa tämä misogynia eli naisviha. Kiusaaminen on hyvin yleistä nykyisin, halu hallita ja kontrolloida myöskin. Asiat saadaan sanoitettua miten halutaan vaikka totuus olisikin jotakin muuta. Heikot naiset eivät kestä sitä että he ovat väärässä tai sitä että heille sanotaan asioista, opettajatkin ovat vain ihmisiä eivätkä välttämättä edes ymmärrä lapsesta tai hänen elämästänsä. Olen kokenut itsekin kuinka hankalaa kommunikointi voi olla, olen kuitenkin yllättynyt siitä kuinka julmia nämä heikot naiset saa

Korjaan lauseen:

Aivan kaikki ei ole siis aina sitä miltä näyttää papereissa tai päällepäin muutenkaan. 

Vierailija
370/773 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta että 11, tuomaria, opettajat,neuvola, sossut, valvotun työntekijät, perhetyön tt, kotipalvelu jne..

Kaikki tahot kirjoittaisivat valheita??

Vierailija
371/773 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain sanoi ettei työkkärinkään kans ole asiat sujunut.

Vierailija
372/773 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta että 11, tuomaria, opettajat,neuvola, sossut, valvotun työntekijät, perhetyön tt, kotipalvelu jne..

Kaikki tahot kirjoittaisivat valheita??

Kuule, jokaisessa näistä paikoista on ihminen joka tekee työtä henkilönä. Jokaisessa näistä paikoista on toimintatavat ja suunnitelmat. On kokonaisuus, on tavoite. Päätelkää siitä lisää, ei nyt kannata aina vain esittää niin kovin typerää ihmistä ja vaatia koko ajan lisää ja lisää samoja vastauksia.

Vierailija
373/773 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoisen kuvan saa etttä riitaantuu kaikkien niiden kanssa jotka uskaltavat  kritisoida hänen tekemisiään tai uskaltavat laittaa hänen toiminnalleen ja puheille rajat.

Vierailija
374/773 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksella sanon että sosiaalihuollon vaikutus voi näkyä työkkärissäkin, kaikki on aina virkailijakohtaista. 

Minulla taas on ihan asiallinen kokemus työkkäristä kaikesta myllerryksestäkin huolimatta. Jokaisen tilanne on erilainen, minulla ainakin työnhakuun liittyvät asiat ovat olleet selkeitä ja olen ollut avoin myös elämäntilanteestani. Useasti avoimuus auttaa asioita.

Vierailija
375/773 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmoisen kuvan saa etttä riitaantuu kaikkien niiden kanssa jotka uskaltavat  kritisoida hänen tekemisiään tai uskaltavat laittaa hänen toiminnalleen ja puheille rajat.

Olisko molemminpuoleista? Hyvin yleistä nykyisin, pakollakin tulee konflikteja koska inhimillisyys. Asiat tulisi kertoa kuinka ne ovat.

Vierailija
376/773 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti nälvii ja haukkuu muita. Ei ainakaan minulta saa sympatioita. Lapsi tässä kärsii äidin käytöksestä. Muissa on vika eikä koskaan itsessä.

Vierailija
377/773 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalla tuntuu että lähes kaikki tekevät näin...

Vierailija
378/773 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti nälvii ja haukkuu muita. Ei ainakaan minulta saa sympatioita. Lapsi tässä kärsii äidin käytöksestä. Muissa on vika eikä koskaan itsessä.

Minä ainakin sanon mielipiteeni kuuluvastikin joskus eikä se ihan kaikkia aina miellytä mutta muutkin sanovat joten miksi minäkin en sanoisi.

Vierailija
379/773 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko molemminpuoleista? Hyvin yleistä nykyisin, pakollakin tulee konflikteja koska inhimillisyys. Asiat tulisi kertoa kuinka ne ovat.

Kirjoita lause kokonaan. Koska inhimillisyys ei ole oikea lause.

Vierailija
380/773 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitaan tarvitaan kaksi.

Väkivaltaan yksi. Näitä asioita ei pidä sekoittaa keskenään.

Vieraannuttaminen on henkistäväkivaltaa

Ketju on lukittu.