Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Youtube: Sari Kenttämaan tapaus

Vierailija
11.01.2025 |

Onko muut nähneet näitä vidoita Youtubessa. Henkilö siis julkaissut kymmeniä videoita Youtubessa. Häneltä viety kolme lasta, valvotut tapaamiset. Mikähän tässä on taustalla, en jaksanut kaikkia videoita katsoa.

Kommentit (773)

Vierailija
241/773 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanot että jokin asia ei ole totta niin olet narsisti joka kieltää kaikki asiat. Jos sinua kiusataan niin kuvittelet omiasi mutta omalla kohdallanne saatte kokea asiat juuri kuten itse haluatte ja saatte myöskin syyttää muita mielin määrin. On jo nähty tämä kaikki.

Vierailija
242/773 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molempien tyttöjen opettajia koskevat videot olivat hämmentäviä. Miten tuo äiti ei ymmärrä, että vika on hänessä eikä muissa.

Miksi sanot näin? Saatko nautintoa tästä kiusaamisestasi sinäkin?

Kai nyt mielipiteen saa sanoa. Lateleehan s mielipiteitä koko ajan tubessa. 

Miksi sitten ette anna hänelle samoja oikeuksia? Huomaatteko miten nämä toimintatavat vaikeuttavat kaikkea elämää? Siis kaikki järki puuttuu tästä toiminnastanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/773 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee julkisuuteen kertomaan viattomien lasten nimet ja arkaluonteiset asiat niin saa kyllä kestää kritiikkiä siitä. 

Menee jollain puurot ja vellit taas sekaisin.

Vierailija
244/773 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molempien tyttöjen opettajia koskevat videot olivat hämmentäviä. Miten tuo äiti ei ymmärrä, että vika on hänessä eikä muissa.

s linjoilla

Vierailija
245/773 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusaan? Eiköhän tuo Sari kiusaa lapsiaan, exmiestään, omia sisaruksiaan, lastensa opettajia, lastensuojelun työntekijöitä, valvomispaikan valvojia, lukuisia muita henkilöitä jotka ovat tekemisissä tämän prosessin kanssa ja ovat eri mieltä Sarin kanssa.

Täytyy olla melkoiset laput silmien edessä jos ei ymmärrä miltä tämä keissi vaikuttaa. Minulla on kokemusta lasten huoltoriidoista ja OIKEESTI jos äidiltä on viety lähivanhemmuus, huoltajuus, tiedonsaantioikeus ja tapaamiset ovat valvoittuina siihen asti kunnes lapset ovat 18. Niin täytyy olla erittäin painavat ja suurensuuret syyt tähän. NÄIN EI MENETELLÄ ELLEI OLE SIIHEN TODELLA AIHETTA!!! Aihetta ei ole se, että Sari ei muka tiedä tai  Sari kertoo, että eksä olisi huumeita käyttävä narsisti.

Vierailija
246/773 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys vielä toisesta tapauksesta.

Meillä nyt esimerkiksi menee niin että koska lastensuojelu ei ottanut vastuuta niin isä tai käräjäoikeus ei ole voinut tehdä muutoksia asioihin joten uusi sopimus (kolmas) täytyy mennä lastenvalvojalle kirjoittamaan ja näen sen vasta sitten mitä minulle tarjotaan, olen jo sanonut että kaikki käy.

Oletettavasti tapaamispaikassa jatkossa kerran viikossa 2h, nyt on tähän asti lähes siis kaksi vuotta ollut vain kahden viikon välein 2h valvotusti. Sopimus meni jo umpeen joten vieläkin laittomampaa toimintaa. Ihan alussa oli totaalieristys 7kk koska lastensuojeluun ei saanut yhteyttä yrityksistäni huolimatta. Hyvin epäammattimaista toimintaa, isä ei myöskään missään vaiheessa ole eväänsä liikauttanut vaikka olen pyytänyt hyvin kohteliaasti ja selostanut asiat puhki ja poikki.

Tapaamispaikan valvoja oli vain hyvin ilkeä kun tiedustelin asioita ja näpäytti ylimielisen vihaisesti että "me jatkamme vaikka 18-vuotiaaksi saakka jos haluamme".

Koko ajan saisi olla varpaillaan sillä asenteellisuus huokuu kaikista ja vahingonilo. Onneksi olen hieman älykkäämpi ja psyykkisesti vahvempi eli tasapainoisempi ihminen.

Lasta ei ole kukaan kuunnellut missään vaiheessa minkään vertaa eikä kukaan ymmärrä minua tai lasta. 

Tässä nyt vielä jotakin hyvin nopeasti kirjoitettuna, jos olisi apua jollekin.

Joten jos vielä ihmettelette niin kukapa tässä jäisi itkemään paikalleen. Onneksi muutin yksiöön suoraan koska työttömyyskin on pitkittynyt. Onnea on omistaa järki joka toimii kunnolla.

Elämä jatkuu ystävät.

Vierailija
247/773 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tulee julkisuuteen kertomaan viattomien lasten nimet ja arkaluonteiset asiat niin saa kyllä kestää kritiikkiä siitä. 

Menee jollain puurot ja vellit taas sekaisin.

Aika paljon on noita somemutsejakin joten nillitykset sikseen.

Vierailija
248/773 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

s linjoilla

Väärä kirjain

Vierailija
249/773 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusaan? Eiköhän tuo Sari kiusaa lapsiaan, exmiestään, omia sisaruksiaan, lastensa opettajia, lastensuojelun työntekijöitä, valvomispaikan valvojia, lukuisia muita henkilöitä jotka ovat tekemisissä tämän prosessin kanssa ja ovat eri mieltä Sarin kanssa.

Täytyy olla melkoiset laput silmien edessä jos ei ymmärrä miltä tämä keissi vaikuttaa. Minulla on kokemusta lasten huoltoriidoista ja OIKEESTI jos äidiltä on viety lähivanhemmuus, huoltajuus, tiedonsaantioikeus ja tapaamiset ovat valvoittuina siihen asti kunnes lapset ovat 18. Niin täytyy olla erittäin painavat ja suurensuuret syyt tähän. NÄI

No voihan kaikki siltä vaikuttaakin. Minulla on taas ihan omaa kokemusta tälläisen illuusion luomisesta. Onneksi osaan myös ajatella omillakin aivoilla, olen kyllä huomannut että kaikki eivät osaa, sääli sinänsä. 

Vierailija
250/773 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä nyt esimerkiksi menee niin että koska lastensuojelu ei ottanut vastuuta niin isä tai käräjäoikeus ei ole voinut tehdä muutoksia asioihin joten uusi sopimus (kolmas) täytyy mennä lastenvalvojalle kirjoittamaan ja näen sen vasta sitten mitä minulle tarjotaan, olen jo sanonut että kaikki käy.

Oletettavasti tapaamispaikassa jatkossa kerran viikossa 2h, nyt on tähän asti lähes siis kaksi vuotta ollut vain kahden viikon välein 2h valvotusti. Sopimus meni jo umpeen joten vieläkin laittomampaa toimintaa. Ihan alussa oli totaalieristys 7kk koska lastensuojeluun ei saanut yhteyttä yrityksistäni huolimatta. Hyvin epäammattimaista toimintaa, isä ei myöskään missään vaiheessa ole eväänsä liikauttanut vaikka olen pyytänyt hyvin kohteliaasti ja selostanut asiat puhki ja poikki.

Tapaamispaikan valvoja oli vain hyvin ilkeä kun tiedustelin asioita ja näpäytti ylimielisen vihaisesti että "me ja

Tulipas aatokseeni virhe, siis tähän asti lähes 2 vuotta on jo mennyt. Tapaamiset alkoivat vasta 7kk eristyksen jälkeen ja ovat olleet vain 2h kahden viikon välein ja valvotusti.

Olipas tuossa sekavaa tekstiä minulta, pahoittelen.

Vierailija
251/773 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitin aiemmin, että perhe olisi asunut lapissa useita vuosia. Lähiaikoina jollain videolla mainitsi, että olisivat asuneet lapissa kuukauden (tai pari) ennen kuin lapset vietiin. Eli olivatko paenneet Tampereelta lappiin ettei lapsia vietäisi? Jos tiedossa oli, että lapset mahdollisesti menevät isälle? 

Vierailija
252/773 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapaamispaikan valvoja oli vain hyvin ilkeä kun tiedustelin asioi

Niin ja siis tämä kolmas sopimus kuulemma tapaamispaikan mukaan johtuu siitä että isä on vielä epävarma. Tottakai on. 

Mutta eipä se haittaa minua, siinähän kontrolloi minkä jaksaa ja kiillottelee jumalkuvaansa. I'm totally fine now. 🙂

Vierailija
253/773 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapaamispaikan valvoja oli vain hyvin ilkeä kun tiedustelin asioi

MikÄ syy sinulla on valvottuihin? Olet ilmeisesti äiti? 

Vierailija
254/773 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapaamispaikan

Kyllä, olen äiti ja hyvä kun kysyit niin minähän voin kertoa tässä.

Olen siis täysin normaali terve ihminen mutta kerroin Facebookissa omassa henk.koht. profiilissani siitä että olen näkijä, tämä siis tarkoittaa sitä että enkelini ja oppaani puhuvat minulle ihan arjessani. Kerroin kaikenlaista elämästäni ja esimerkiksi kommunikoinnista oppaideni kanssa, kerroin ihmisen toiminnasta ja terveysasioistakin esimerkiksi. Kirjoitin julkiseksi asetettuja julkaisuja ja näistä alkoi tulla paljon nimettömiä huoli-ilmoituksia joissa kyseenalaistettiin mielenterveyteni ja ilmeisesti psyykkeeni tila. Minua kiusattiin myös esikoisen koulun taholta, alkoivat tekemään huoli-ilmoituksia. Näiden perusteella epäammattimainen nuorehko sosiaalityöntekijä päätti sijoittaa lapset isänsä luokse olematta ensin edes yhteydessä minuun. Sinne jäivät koska isä halusi lapset itselleen. Näin lyhykäisyydessään. Saa kysyä lisääkin.

Vierailija
255/773 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsitin aiemmin, että perhe olisi asunut lapissa useita vuosia. Lähiaikoina jollain videolla mainitsi, että olisivat asuneet lapissa kuukauden (tai pari) ennen kuin lapset vietiin. Eli olivatko paenneet Tampereelta lappiin ettei lapsia vietäisi? Jos tiedossa oli, että lapset mahdollisesti menevät isälle? 

Videoilla kertoo etteivät kauan asuneet Lapissa. Lähivanhempi ei voi itsenäisesti päättää muutosta. Varsinkaan jos muuttaa noin kauas. Tarvii tapaaja vanhemman suostumuksen. Selvästikin pyrkinyt estämään tapaamiset.

Ja jos muuttaa niin etä voi hakea oikeusteitse lapset asumaan itselleen. Ja yleensä ne sitten määrätäänkin.

Itse en uskaltais muuttaa kauas lasten toisesta vanhemmasta. Parempi pysyä lähettyvillä. Lapset tavanneet valvotusti koska etävanhempi väkivaltainen 

Vierailija
256/773 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Videoilla kertoo etteivät kauan asuneet Lapissa. Lähivanhempi ei voi itsenäisesti päättää muutosta. Varsinkaan jos muuttaa noin kauas. Tarvii tapaaja vanhemman suostumuksen. Selvästikin pyrkinyt estämään tapaamiset.

Ja jos muuttaa niin etä voi hakea oikeusteitse lapset asumaan itselleen. Ja yleensä ne sitten määrätäänkin.

Itse en uskaltais muuttaa kauas lasten toisesta vanhemmasta. Parempi pysyä lähettyvillä. Lapset tavanneet valvotusti koska etävanhempi väkivaltainen 

Sinulla on väärää tietoa, jokainen saa muuttaa ainakin Suomessa minne haluaa. Ristiriitahan tuossakin on että.sille toiselle sen takia määrättäisiin jos anoisi itselleen niitä lapsia muuton takia. Pitäisikö sen jälkeen taas sen toisen anoa niitä takaisin itselleen? Tätäkö jatkettaisiin koko lasten alaikäisyyden ajan? Meneekö jo todella lapselliseksi? Kyllä menee muuten.

Olette kovin omistushaluisen ja kontrolloivan oloisia monet palstalla, kunnon diktaattorimeininkiä hei todellakin.

Vierailija
257/773 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusteluyhteys täytyisi olla aikuisten ihmisten kesken. En itsekään kyllä muuttaisi todella kauas huvin vuoksi mutta joskushan nyt tulee vaikka työn vaihtoa tai uusi kumppanikin kuviin. Kamalan vaikeaksi voi elämän tehdä.

Vierailija
258/773 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyttää  edellistä asianajajaa perherikkojaksi.

Jollain videolla kertoo että tämä asianajaja olisi kehottanut lopettamaan tubettamisen.

Sit ihmiset suositteli hälle jotain hyvää asianajajaa. Hän oli kuulemma Slle sanonut ettei Suomesta löydy yhtään avustajaa Slle. Että tuomarit ei oo tehnyt virhettä.

Vierailija
259/773 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syyttää  edellistä asianajajaa perherikkojaksi.

Jollain videolla kertoo että tämä asianajaja olisi kehottanut lopettamaan tubettamisen.

Sit ihmiset suositteli hälle jotain hyvää asianajajaa. Hän oli kuulemma Slle sanonut ettei Suomesta löydy yhtään avustajaa Slle. Että tuomarit ei oo tehnyt virhettä.

Uskon tämän kaiken manipulaation. Käyttäkää järkeä ja luottakaa itseenne. 

Minä en ottanut asianhoitajaa koska en tarvinnut, osaan puhua ja hoitaa asiani itsenäisesti. Tilanteeseen vaikutti tietysti se ettei sellainen ollut pakollinen, olen työtön eli siis raha mutta myös aika, minulla on nyt ollut lisäksi aikaa. En halunnut myöskään turhia välikäsiä vaikeuttamaan rehellisyyttäni.

Vierailija
260/773 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muuton kannalta ei päästä yhteisymmärrykseen, asia voidaan ratkaista viimekädessä käräjäoikeuden päätöksellä. Jos lähivanhempi vaihtaa lapsen asuinpaikkaa ilman etävanhemman suostumusta, etävanhemman ainoaksi keinoksi jää käytännössä se, että hän vaatii oikeusteitse määrättäväksi lapsen luokseen asumaan.

No minilexin sivuilla näin ja voi eri lakimiehiltä ja tuomareilta tarkistaa 

Ketju on lukittu.