Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopivaa miestä ei vaan löydy

Vierailija
11.01.2025 |

Tinder, Badoo, Hinge ja Suomi24 pelattu läpi. Matcheja tuli reilu 20 kpl ja kävin muutamilla treffeillä, jotka eivät johtaneet pidemmälle, koska en tuntenut kipinää.

Missä ne kaikki hyvät miehet ovat?!? Miten ihmiset pariutuvat nykyään? Sinkkubileitäkään ei järjestetä enää missään (pl. pääkaupunkiseutu).

Ikää kohta jo 40 vuotta ja haluaisin saada lapsia. Apua!

Kommentit (221)

Vierailija
161/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla jo myöhäistä saada lapsi. Mihin tuhlasit aikasi 10-15 vuotta sitten?

Ehkä halusi,että joku mies kiinnostuu juuri hänestä? Ei halunnut itse lähteä iskemään jotain saamatonta? Hyviä,kympin miehiä on vähän ja mahdollisuus saada sellainen on erittäin hyvää tuuria.

Vierailija
162/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee kuitenkin lapsi, vaikka yksin. Älä odota. Sitten vaikka luovuttajan kautta. 

Elon Musk kuulemma luovuttaa. Olen puolitosissani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla jo myöhäistä saada lapsi. Mihin tuhlasit aikasi 10-15 vuotta sitten?

Ehkä halusi,että joku mies kiinnostuu juuri hänestä? Ei halunnut itse lähteä iskemään jotain saamatonta? Hyviä,kympin miehiä on vähän ja mahdollisuus saada sellainen on erittäin hyvää tuuria.

Niinpä, turha itkeä jos lotossa ei voittanut kun mahdollisuudet ovat niin olemattomat. Passiivisuus aiheuttaa lapsettomuutta. 

Vierailija
164/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissaamaan yksin maailmalle, vaikka Aasiaan muutamaksi viikoksi. Varmasti löytyy seuraa, ja jos ei parisuhdetta, niin ainakin laajentunut maailmankatsomus ja muutut itse mielenkiintoisemmaksi deittimarkkinoilla.

Jos matkailu ei kiinnosta, laajenna harrastuspiirejä ja kokeile monia urheilulajeja ja kulttuuritapahtumia.

Sivistä itseäsi, lue, opettele joku soitin, mitä ikinä mielenkiintoista keksitkään.. tee itsestäsi kiinnostava!

Vierailija
165/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan et ole kokeillut meneekö palikka reikään niinkuin siinä lasten pelissä pitää saada, vai onko niin erikoisen muotoinen ettei mene edes väkisin?

Vierailija
166/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla kohdattiin ja saatiin lapsi päälle nelikymppisinä. Ei tartte kuin jutella jossain illanvietossa tms ja väliin antaa vaivihkaa täkyjä että on vapaa. Työn lisäksi voi katsella jotain harrasteita, missä pääsee tutustumaan samoista asioista kiinnostuneisiin ihmisiin. Yhdistystoiminnan kautta jotkut löytäneet myös.

Siitä olen samaa mieltä, ettei deittisaiteilta löydy kuin huijareita, trolleja ja sekopäitä.

Vierailija
167/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläistä on kauheen vaikea saada kiinnostumaan. Miehen pitäis saada mut innostumaan/kiinnostumaan itsestään😉

Vierailija
168/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikäläistä on kauheen vaikea saada kiinnostumaan. Miehen pitäis saada mut innostumaan/kiinnostumaan itsestään😉

Ei kiitos. Ei maksa vaivaa. Keskityn ihan omaan elämääni, enkä viihdyttämään ketään.

Vierailija
169/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinen nainen, jolla armoton kiire lasten hankkimiseen. Miesten silmissä varmaan ihan vertaansa vailla oleva catch.

No luulisi olevan, nainenhan siinä lapsessa isoimmat riskit ottaa, miehen osa on mukavampi. Itse en ala lapsia synnyttämään. Voisi kuvitella miestenkin oppivan arvostamaan synnyttäviä naisia, jos olisivat harvassa.

Mies joutuu maksumieheksi, jos elatussopimusta ei ole tehty ja vahvistettu ennen lapsen tekemistä lapsenvalvojalla. 

Mies joutuu jollain tapaa aina maksumieheksi jos haluaa perheen. Kaikki maksaa. Jos haluaa elää vain itselleen,kannattaa elää sinkkuna.

Vierailija
170/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen pari naista, joiden tie on vienyt pois Suomesta. Ulkomaalainen mies vienyt mukanaan. Ei kaikki löydä Suomesta.

Vierailija
171/221 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mistään palveluista. Mene ihmisten ilmoille ja katso silmiin sopivaa miestä. Silmäkontakti on tärkeä ja sillä löydät rauhallisella etsinnällä hyvä miehen itsellesi samoin kuin hyvän vaimon.

Yleensä se hyvä vaimo tulee tässä kohdassa Prisman pakastealtaalta takas. 

Vierailija
172/221 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvailemasi miehet pariutuvat jo nuorina. Laske rimaa tai hanki lapsi yksin.

Joo, mutta aina tulee eroja. Nykypäivänä harva avioliitto on pitkäikäinen.

Minunkin uskovainen naiskaverini meni 24-vuotiaana naimisiin uskovaisen miehen kanssa ja heidän tarkoitus oli tietenkin olla yhdessä elämän loppuun asti, mutta he erosivat jo kuuden vuoden jälkeen.

Vierailija
173/221 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasta et tule katumaan, mutta lapsettomuutta kyllä. 

Oikeasti päinvastoin

Vierailija
174/221 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP kilttinainen? Vai mikä?

Vierailija
175/221 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös lähes 40-vuotias ja minulla on se ongelma, että tapaan ihania miehiä, joiden kanssa kipinöi, mutta sitten he eivät ihastu minuun tai jos alkuun ihastuvatkin, niin se innostus laimenee pian.

Vierailija
176/221 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en hae kipinää, vaan sellaista turvallisuuden tunnetta miehen seurassa. Hirveän harvassa on sellaiset, että kokee olevansa fyysisesti ja henkisesti turvassa sen miehen kanssa.

Vierailija
177/221 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvailemasi miehet pariutuvat jo nuorina. Laske rimaa tai hanki lapsi yksin.

Tää on muuten totta. Mutta mikä on syynä siihen ettei pariutunut nuorempana?

Halusin elää ja kokea ennen kun asetun aloilleni. Luulin että minulla oli useampiakin vaihtoehtoja odottamassa friend zonella mutta ne paskiaist meni pariutumaan ja perusti oman perheen eikö odottanut minua.

AP

Olit kkarusellissa tähän asti?

Vierailija
178/221 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinen nainen, jolla armoton kiire lasten hankkimiseen. Miesten silmissä varmaan ihan vertaansa vailla oleva catch.

Todellakin on joidenkin silmissä catch, sillä yllättävän paljon on jopa viisikymppisiä miehiä, jotka haaveilevat vielä perheen perustamisesta. Sellaiselle nelikymppinen äitiehdokas on varmasti ihan kuumaa hottia - kolmikymppiselle kun tuo ikä alkaa olla jo ihan no-go.

Vierailija
179/221 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Itse en hae kipinää, vaan sellaista turvallisuuden tunnetta miehen seurassa. Hirveän harvassa on sellaiset, että kokee olevansa fyysisesti ja henkisesti turvassa sen miehen kanssa.

Minä löysin 35-vuotiaanan turvallisen miehen. Nyt kolmen vuoden yhdessä asumisen jälkeen ole ihan helkkarin kiitollinen etten tehnyt lapsia tuon miehen kanssa. Hän on kotona ihan totaalisen saamaton, ja kiltti luonnekin on täällä kotioloissa jossain laturissa ilmeisesti, lähinnä makaa tuppisuuna sohvalla kännykkä kädessä ja avaa suutaan sen verran että nalkuttaa aivan kaikesta. Mutta joo, turvallinen hän on.

Vierailija
180/221 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimpia turnoffeja on kirjoittaa deittiprofiilissa: "juoksut on juostu, nyt olisi aika asettua".

Toki nämä juoksut voivat tarkoittaa eri ihmisten kohdalla eri asioita, eikä välttämättä useita suhteita ym miehissä juoksuja, mutta jo tuollaisen lukeminen saa swaippaamaan vasuriin.

-parisuhdekokematon sinkku

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä