Kela leikkaa 30% pois perustoimeentulotuesta, ja en enää pärjää...180e lähtee joka kuukausi pois, mistä keksisin lisätuloa sen verran?
Jostain pitäisi saada 180e/kk jotta saisin minimitoimeentulotuen, eli joku pimeä homma koska ei saa näkyä tiliotteella ne tulot tai lähtee vain lisää tukia saman verran. Nyt ei ole enää rahaa edes ruokaan kun jo 4kk leikattu, asunnossa lamput palaneet ja sukat loppu...
Mitä voisin alkaa tehdä? 35v mies Vantaalta.
Kommentit (116)
Minulla on ratkaisu ongelmiisi. Se on vaikea toteuttaa ja se vaatii paljon enemmän mihin moni nykypäivänä ei yksikertaisesti kykene ja se on suhteellisen rankkaa.
Opettele taitoja mistä joku haluaa maksaa ja hanki sen avulla töitä tai perusta yritys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sinulla sitten on koulutus? Onko yhtään työkokemusta?
Ei ole koulutusta eikä työkokemusta. Työhaluissani ei ole koskaan ollut hurraamista ja sossusta on tähän asti saanut toimeentulon.
Ap
Mitä vttua sitten valitat. Sossullakaan ei enää ole maksuhalua. Mene äitisi riesaksi, hänhän sinusta on tuollaisen kasvattanut. Tai siis jättänyt kasvattamatta.
Tukia ei leikata jos yrittää työllistyä hakemalla töitä. Niitä tukia leikataan vain jos ei edes yritä työllistyä
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ratkaisu ongelmiisi. Se on vaikea toteuttaa ja se vaatii paljon enemmän mihin moni nykypäivänä ei yksikertaisesti kykene ja se on suhteellisen rankkaa.
Opettele taitoja mistä joku haluaa maksaa ja hanki sen avulla töitä tai perusta yritys
Ei häntä huvita. Hänhän kirjoitti ettei ole työhalukkuutta. Osaa kyllä tehtailla näitä typeriä aloituksia mutta mitään muuta ei osaa tehdä.
Sama kiusaaminen, länkytys ja savustaminen olkoot työllinen tai työtön. Jos on työllinen eikä saa mitään tukia niin sekään ei kelpaa vaan alkaa ulina, hirveä savustus ja että vääränlainen työ ja lopeta tuo työ ja hankkiudu työttömäksi. Sitten kun on työtön niin alkaa ulina, että loi,, n, en rosk,a ja mene töihin.
Vierailija kirjoitti:
Tukia ei leikata jos yrittää työllistyä hakemalla töitä. Niitä tukia leikataan vain jos ei edes yritä työllistyä
Sinäpä sen sanoit. Ap:llä ei ole mitään työllistymisen edellytyksiä, koska hän ei viitsi opiskella itselleen ammattia.
Miksi se raha pitää saada jostain? Normaali aikuinen elättää itsensä työllä.
Sinulla ei ole työhaluja ja meillä muilla ei ole maksuhaluja. Jos sinulla on oikeus kieltäytyä töistä niin meillä muilla on oikeus kieltäytyä sinun elättämisestä.
Perse ylös sohvalta ja töihin siittä vätys. Kasvata niitä palleja mitkä sanot omistavasti. Ei tuommoista laiskaa vätystä voi mieheksi sanoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sinulla sitten on koulutus? Onko yhtään työkokemusta?
Ei ole koulutusta eikä työkokemusta. Työhaluissani ei ole koskaan ollut hurraamista ja sossusta on tähän asti saanut toimeentulon.
Ap
Mitä vttua sitten valitat. Sossullakaan ei enää ole maksuhalua. Mene äitisi riesaksi, hänhän sinusta on tuollaisen kasvattanut. Tai siis jättänyt kasvattamatta.
Hirveä ulina ja länkytys palstoilla aamusta iltaan kun on työllinen eikä saa mitään tukia. On kuulema loi, ne, ja pitäisi kuulema mennä töihin.
Hyvä ap.
Kenelläkään ei ole sinulle antaa minkäänlaisia neuvoja tai apua.
Mitkään neuvot ei myöskään kelpaa sinulle.
Joten: Varmaan kuolet nälkään asunnottomana jonkun taloyhtiön roskakatokseen.
Sinulla on monta syytä mikset mene ruokajonoon, joten kuolet nälkään.
Joten näillä mennään, hyvästi siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita Toriin ilmoitus, että tarjoat muutto/siivous/lumenluonti ym. palveluita. Riittää kun löydät pari keikkaa kuussa.
Ei ole minulla autoa eikä korttia jolla hoitaa muuttoja
Ap
Muutoissa kun se suurin työ on niiden kamojen kantaminen autoon ja kantaminen autosta pois. Sekä tietenkin pakkaaminen ja purkaminen. Sulla ei ilmeisesti ole käsiä tai jalkojakaan ja silmäkin kuulee huonosti?
Olen sairas eläkkeellä tällä hetkellä enkä voi tehdä fyysistä työtä
Ap
Olin kerran erään kesän täystyöllinen enkä saanut mitään tukia. No, mitä nää ulisijat tekee, länkyttää netissä aamusta yöhön, että mee töihin, sun pitäis olla asunnoton ja työtön, uli uli, irtisano itsesi ja mee kortistoon, toivottavasti oot asunnoton ja työtön, uli uli uli.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ap.
Kenelläkään ei ole sinulle antaa minkäänlaisia neuvoja tai apua.
Mitkään neuvot ei myöskään kelpaa sinulle.
Joten: Varmaan kuolet nälkään asunnottomana jonkun taloyhtiön roskakatokseen.
Sinulla on monta syytä mikset mene ruokajonoon, joten kuolet nälkään.
Joten näillä mennään, hyvästi siis.
Nyt käsititte väärin.
Minä haluan, että te muut autatte minua ja tuotte ruokaa kotiini ja annatte tulla minun asumaan ilmaiseksi
kotiinne.
En kai minä nyt töihin halua tai aio mennä, idiootit.
Se nyt vaan on niin, että jostain se miljardi on revittävä 80 000 pakolaisen elättämiseen
Mitä ne on ne RYÖT, mistä kaikki puhuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerää pulloja tms. Marjoja tai sieniä voi myös poimia.
Miten olisi ihan mikä tahansa työ. Tuollaisen 180 euroa hankkii parissa päivässä helposti.
Toinen vaihtoehto on, että alat myymään sisäelimiäsi tai itseäsi. Voi elämän kevät teitä lusmuja.
En tuota kuin pökäleitä ja keltaista virtsaa.
Ap
Islantiin lähetetyt hornetit maksavat 10 milj/3 vk. ja samoja suomi on keksinyt kymmeniä joten kaikkien pitää osallistua. Maan etu vaatii tätä ja jos ette usko niin katsokaa työnantajien järjestön katolla olevia via slava ukrainan lippuja ja vaviskaa. Tuntematon sotilas päälle niin olette valmiita kuolemaan nälkään. Aamen sensuuri iskeköön
Miten olisi ihan mikä tahansa työ. Tuollaisen 180 euroa hankkii parissa päivässä helposti.
Toinen vaihtoehto on, että alat myymään sisäelimiäsi tai itseäsi. Voi elämän kevät teitä lusmuja.