Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Andrew Tate opettaa naistenhakkaajaksi

Vierailija
11.01.2025 |

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000010954280.html

Termi naistenhakkaaja on äärimmäisen sovinistinen ja seksistinen. Se alleviivaa, että nainen on heiveröinen ja avuton pikku pelkuri ja miehen alapuolella. Tate iskee sovinismia vastaan.

Kommentit (513)

Vierailija
121/513 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikia ja miehiä on lytätty vuosien ajan. Ihanko oikeasti kuvittelitte, että vastareaktioita ei koskaan tulisi?

Te vissiin kuvittelitte että feminismiä ei koskaan tulisi?

Ketkä te? Olen nainen. Kannatan tasa-arvoa, en feminismiä. 

Ja kovana feministinä varmasti pärjäisit Tatelle tappelussa.

Olet oikeasti mies ja kannatat naisten hakkaamista 😚

Ja s

Taitaa mamma olla nurkkaan ajettuna, kun henkilökohtaisuuksiin menee :D

Vierailija
122/513 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieraili

Niin, paremmasta tuskin tiedät. Luulisi nuorilla tytöillä olevan parempaakin tekemistä lauantaisin. Mutta ei nähtävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/513 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo itse ainakaan koskaan kuullut että se yllyttäisi miehiä hakkaamaan naisia, media varmaan kääntänyt taas jotain asioita päälaelleen mitä ne ei ymmärrä

Tietyt tahot mustamaalaa koska se on omavarainen mies ja se kannattaa Trumppia, ei siinä muuta ole

Jos se olisi seuraaja ja Biden fanaatikko niin asiat olisivat hyvin

Tai sitten tietyt tahot mustamaalaa sitä, koska sillä on raiska us-, alaikäiseen sekaantumis-, ihmiskauppa-, paritus- ja tiesmitä syytöksiä pilvin pimein. Tuo "omavaraisuus" on tullut noista pyramidibisneksistä (ja varmaan myös tuosta parituksesta ja ihmiskaupasta). Eri.

Vierailija
124/513 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikia ja miehiä on lytätty vuosien ajan. Ihanko oikeasti kuvittelitte, että vastareaktioita ei koskaan tulisi?

Te vissiin kuvittelitte että feminismiä ei koskaan tulisi?

Ketkä te? Olen nainen. Kannatan tasa-arvoa, en feminismiä. 

Ja kovana feministinä varmasti pärjäisit Tatelle tappelussa.

Olet oikeasti mies ja kannatat na

Faktoja ei kannata pelätä, pikkukulta.

Vierailija
125/513 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ongelmallinen keskustelu.

Kaikki miehet ei ole yhtä kuin Tate.

Kaikki naiset eivät ole miesvihaajia.

Huoh. Saataisiinpa asiasta kunnollinen keskustelu, joka ei menisi toisten haukkumiseen ja vähättelemiseen. Vain faktoja tiskiin.

Vierailija
126/513 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ollaan umpirehellisia, tuollaista äärettömän typerää paskaa katsova ihminen on itsekin täysi imbesilli.

Vierailija
127/513 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa voi toki väittää olevansa opettaja ja omaavansa kokemusta vaikka miten, mutta sehän ei tee siitä totta. HUOM Ketjua lukeville: Näissä ääri-ideologian ketjuissa on hyvin yleistä, että ääri-ideologian kannattaja väittää olevansa opettaja, kirurgi, tai mikä milloinkin parhaiten palvelee tarkoitusperiään. 

Ei tuossa tekstissä ollut mitään asioiden vääristelyä, se oli juuri noin, kuin kerroin. Se sen sijaan että sinä leimaat kirjoituksen asioiden vääristelyksi kertoo siitä, millä asialla sinä olet ja mihin pyrit. Jos et olisi ääri-ideologian asioilla, sinä pystyisit näkemään asiat muuten kuin ideologiasi kautta.

Vierailija
128/513 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieraili

&nb

Samat sulle!

Vierailija
129/513 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te naiset olettekin täysin miesten armoilla😁 Ennen nainen ei saanut edes mennä ravintolaan ilman miestään.

Vierailija
130/513 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieraili

En ole millään muotoa samanlainen kuin sinä.

Vierailija
131/513 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tate on tukenut, auttanut ja kannustanut minua.

Ja nyt naiset haukkuu minua ja Tatea. Ja kaikkia muita miehiä, joita Tate on auttanut.

Tapa ittes inceli. Tuollaisia naisvihaajia ei kukaan tarvitse!

Tässä näkyy just se miesviha, josta Tate puhuu.

Tate tukee, liberaalit muijat uhkailee.

Plus, olen vapaaehtoisesti sinkku vela.

Sinä tässä olet se väkivaltainen osapuoli. Ja inceli sinä olet. Nuoret naiset ovat vapaaehtoisesti sinkkuja veloja. HAH! Ei nuoret miehet.

Vierailija
132/513 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Saataisiinpa asiasta kunnollinen keskustelu, joka ei menisi toisten haukkumiseen ja vähättelemiseen. Vain faktoja tiskiin.

Haukkuminen ja vähättely on tässäkin ketjussa lähes täysin naisten suunnalta tulevaa miehiin kohdistuvaa.

Vierailija
133/513 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haukkuminen ja vähättely on tässäkin ketjussa lähes täysin naisten suunnalta tulevaa miehiin kohdistuvaa.

Minä olen 50v mies ja haukun ja vähättelen ihan syystä Tatea fanittavia beta-inceleitä.  

Minua tullaan edelleen pokaamaan baarissa. Niinkuin jo 32 vuotta. Me Oikeat Miehet halveksitaan Taten kaltaisia kusipäitä. Siksi me saamme myös naisia toisin kuin te.  

Vierailija
134/513 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 50v mies ja haukun ja vähättelen ihan syystä Tatea fanittavia beta-inceleitä.  

Minua tullaan edelleen pokaamaan baarissa. Niinkuin jo 32 vuotta. Me Oikeat Miehet halveksitaan Taten kaltaisia kusipäitä. Siksi me saamme myös naisia toisin kuin te.  

t. Jenna-Juulia, 22-v

Vierailija
135/513 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt naiset haukkuu minua ja Tatea. Ja kaikkia muita miehiä, joita Tate on auttanut.

Naiset on helpommin aivopestävissä, ihan tutkitusti. Tällaiset uutisjutut joissa kerrotaan yksipuolista näkökulmaa jostain henkilöstä on yhdenlaista aivopesua. Pyydän ymmärrystä naisia kohtaan, he eivät tiedä mitä tekevät.

Ymmärräthän, että vaikka naiset olisivat yleistyksen tasalla tutkitusti helpommin "sinisilmäisiä", niin se ei tarkoita että miehet eivät olisi aivopestävissä. Suhteutetusti naiset ovat yleensä sinisilmäisempiä, ja se saattaa liittyä testosteronipitoisuuteenKin, niin... johtopäätös on että:

se osa miehistä jotka ovat Taten aivopestävissä ovat heikkoja testosteronitasossa ja myös tyhmiä, uskomattoman tyhmiä. Sillä vaikka naiset ovat yleisemmin sinisilmäisempiä, niin naisilla on tässä enemmän älykkyyttä ja arviointikykyä olla seuraamatta tuollaista hullua, kuin sillä osalla miehiä, joilla testotaso on heikko ja sen lisäksi älyä eikä arviointikykyä ole aivoissa. 

Joten on hyvin noloa sanoa olevansa lammas ja seuraavansa Tatea, siinä tietää kaikki muut, että ahaa mies ei ole oikein vahva mies ja lisäksi ei osaa itse ajatella vaan tarvii jonkun sekopäämiehen rahastamaan ja tekemään mainetta itsensä ja kaltaistensa kustannuksella. Jos sieltä joku epävarma vihainen mies on saanut "tukea" ja tsemppiä, niin haloo, tietenkin Tate haluaa säilyttää fanipohjan, ei siinä ole mitään muuta. Ei hän ajattele näiden miesten parhaaksi, hän ajattelee itseään ja samalla pilaa muiden miesten ja ihmisten elämiä (kts aiem.kommentoijan erinomainen postaus siitä.)

Että näin!

Vierailija
136/513 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi fanittaa tuota äijää? Pitää olla omassa elämässään täys luuseri, jos näkee hänen toiminnassaan jotain esimerkillistä ja ihailtavaa.

Oletko koskaan kuunnellut yhtään hänen podcastiään tai videoita? Olen varma että et ole. Taten sanoma miehille on, että olkaa vahvoja ja älkää alistuko feminismille. Hän puhuu siitä miten itsestään pitää huolta henkisesti ja fyysisesti. Hän puhuu nuorille miehille siitä, että älä ole simp. Tuolla on nimittäin iso joukko sosiaalisesti epävarmoja nuoria miehiä, jotka koittavat epätoivoisesti liehitellä naisia ja käyttävät niihin kaikki rahansa. Juuri heille Tate puhuu. Hän ei todellakaan kehoita hakkaamaan naisia, vaan päinvastoin. Hän sanoo että miehen pitää olla se, joka naista puolustaa ja tarvittaessa vaikka pieksee sen naiseen väkivaltaisesti kajonneen.

Mutta ethän sä voi tietää, kun et ole miehen juttuja koskaan kuunnellut. Olet lukenut hesarin feministisiä artikkeleitä, missä Tatea mustamaalataan. Se että hän on pyörittänyt aikuisviihdebusinesta ei tee hänestä myöskään parittajaa. Feministit saa Tatesta paskahalvauksen lähinnä siksi, että Tate kehoittaa että naisten palvomisen sijaan naiset pitää saada palvomaan itseä. Ja sellainenhan on sitten sitä "toksista maskuliinisuutta", kun miehet ei maksele kalliita koruja pelkistä päiväkahveista.

Vierailija
137/513 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on helpommin aivopestävissä, ihan tutkitusti. Tällaiset uutisjutut joissa kerrotaan yksipuolista näkökulmaa jostain henkilöstä on yhdenlaista aivopesua. Pyydän ymmärrystä naisia kohtaan, he eivät tiedä mitä tekevät.

Mainio kommentti miesten aivopesua kuvaavassa ketjussa.

Vierailija
138/513 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkki naisille: kannattaa katsoa deittiapeissa miehen kiinnostuksen/ ja tykkäämisen kohteista, onko siellä Tatea. Jos on, tietää heti että mies on täysi red flag. Ei ikinä treffeille. 

Nehän on juuri kaikkein kiinnostavimpia.

Vierailija
139/513 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te naiset olettekin täysin miesten armoilla😁 Ennen nainen ei saanut edes mennä ravintolaan ilman miestään.

No feminismi on tehnyt sen hyvän teon, että miehiä ei enää tarvitaa mihinkään, jos ei haluta. Ja siitähän inkkulit raivoavat ympäri maailman.

Vierailija
140/513 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi fanittaa tuota äijää? Pitää olla omassa elämässään täys luuseri, jos näkee hänen toiminnassaan jotain esimerkillistä ja ihailtavaa.

Oletko koskaan kuunnellut yhtään hänen podcastiään tai videoita? Olen varma että et ole. Taten sanoma miehille on, että olkaa vahvoja ja älkää alistuko feminismille. Hän puhuu siitä miten itsestään pitää huolta henkisesti ja fyysisesti. Hän puhuu nuorille miehille siitä, että älä ole simp. Tuolla on nimittäin iso joukko sosiaalisesti epävarmoja nuoria miehiä, jotka koittavat epätoivoisesti liehitellä naisia ja käyttävät niihin kaikki rahansa. Juuri heille Tate puhuu. Hän ei todellakaan kehoita hakkaamaan naisia, vaan päinvastoin. Hän sanoo että miehen pitää olla se, joka naista puolustaa ja tarvittaessa vaikka pieksee sen naiseen väkivaltaisesti kajonneen.

Mutta ethän sä voi tietää, kun et ole miehen

Hyvin on paska oppi mennyt perille. Montako tonnia olet jo oppi-isällesi laittanut? Ja oletko parisuhteessa?