Andrew Tate opettaa naistenhakkaajaksi
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000010954280.html
Termi naistenhakkaaja on äärimmäisen sovinistinen ja seksistinen. Se alleviivaa, että nainen on heiveröinen ja avuton pikku pelkuri ja miehen alapuolella. Tate iskee sovinismia vastaan.
Kommentit (513)
Vierailija kirjoitti:
It + se olen ylpeästi valkoritari ja ojennan pahoja miehiä ilomielin.
Meitä on enemmistö ja toimitaan portsareina ja vartijoina sekä turvamiehinä ympäri maailman!
Vierailija kirjoitti:
Täällä vihataan myös Jordan Petersonia, joka Tateen verrattuna on humaani älykkö.
Peterson voimauttaa ja ohjaa nuoria miehiä vastuunottoon. Feministeille sekin on uhka, koska aatteensa perustuu valtataisteluun.
Miksi mua pitäisi kiinnostaa, mitä joku Jordan Peterson tai Andrew Tate sanoo? Osaan olla ihminen palvomatta joitakin tyhjänpaasaajia. Ihmettelen jokaista, joka tosissaan antaa tällaisten tyyppien ohjailla elämäänsä.
Seuraavaksi joku ankea näppyteini mellastaa sekopäämiehen vastenmielisillä aatteilla.
Surullista.
Ainakin musta oli ihana olla koti-isänä kolme vuotta kun poika oli pieni.
Ennen miesten ei sopinut työntää lastenvaunuja ja olla hiekkalaatikolla tai kierrellä ikeassa sisustusmielessä.
Nykyään miehen rooli on monipuolisempi kuin ennen ja nainen saa valita työuran jos niin haluaa.
Minusta on mukava olla strömssö-miehenä kotona ja illalla voi käydä vaparireeneissä ja niistäkin palautuu paljon paremmin kuin jos kävisi töissä. Työelämä heikentää miehuutta mielestäni ja mies ei jaksa olla perheen kanssa läsnä kuin kotimiehenä jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea vastaus on se että saavat oikeudet kun miehet antavat ne naisille.
Olet melko hidas oppimaan poju.
Pitkä tie vielä kuljettavana.
En tiedä mihin olet matkalla mutta miestä sinusta ei noilla jutuilla tule koskaan.
Oletko sinä se oikea mies vai joku palstan mummo?
Todellisuudesta irtautunut feministi joka tapauksessa.
Sinulla on selvästi jatkuva tarve tehdä itsestäsi pelle. Mielenkiintoinen maskuliinisuuden muoto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea vastaus on se että saavat oikeudet kun miehet antavat ne naisille.
Olet melko hidas oppimaan poju.
Pitkä tie vielä kuljettavana.
En tiedä mihin olet matkalla mutta miestä sinusta ei noilla jutuilla tule koskaan.
Oletko sinä se oikea mies vai joku palstan mummo?
Sinulla on selvästi jatkuva tarve tehdä itsestäsi pelle. Mielenkiintoinen maskuliinisuuden muoto.
Pellekin on enemmän ihminen kuin feministi.
Ketjun "oikea mies" voi haukkua minua pelleksi tai miksi vaan ihan rauhassa kuten naisilla on täällä tapana. Olen tyytyväinen kun edes yksi nainen myönsi totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Tate on tukenut, auttanut ja kannustanut minua.
Ja nyt naiset haukkuu minua ja Tatea. Ja kaikkia muita miehiä, joita Tate on auttanut.
Tate ei edes tiedä kuka v*ttu sinä olet :D
Toivottavasti tämä Andrew joutuu vastuuseen sanomisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Hieno mies. Toivottavasti suomi ottaa hänestä mallia naisten kasvattamiseen!
Tuntuisiko sinusta kivalta kuulla että sinut pitää hakata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni kuritus tekee naisille ihan hyvää. Palauttaa heidät takaisin maan pinnalle, sieltä some maailmasta
Jop yhtä hyvää tekee kuin pieni kuritus miehille.
Voi että miten urpoja mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni kuritus tekee naisille ihan hyvää. Palauttaa heidät takaisin maan pinnalle, sieltä some maailmasta
Vaikka miehet tuolta somemaailmasta missä Andrewkin vaikuttaa kyllä pitäisi palauttaa maan pinnalle jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka miehet tuolta somemaailmasta missä Andrewkin vaikuttaa kyllä pitäisi palauttaa maan pinnalle jotenkin.
P. S. En tarkoita että miehet pitäisi hakata. Olen liian fiksu kannustamaan kenenkään hakkaamiseen. -sama