Prismassa rasvattoman vaniljajogurtin hintaa nostettu TAAS 20 sentillä.
Aiemmin oli 1,45 euroa, nyt jo 1,68 e. Ensi vuonna tähän aikaan varmaan jo 2 euroa?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä osta !
En ostakaan. Siirryin Lidlin asiakkaaksi.
Ap
Siellä on maanantaista kreikkalainen jogurtti tarjouksessa.
Paljolla lähtee.
3,39€/1,1kg
Ohhoh, onko tuo siis tarjous!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä osta !
Ap
Paljolla lähtee.
3,39€/1,1kg
Senhän määrittelee jokainen kuluttaja oman lompakkonsa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä osta !
Ap
Paljolla lähtee.
3,39€/1,1kg
Toihan on aitoa tavaraa eikä sitä lisäaine-sokerilitkua, joita jotkut luulevat jogurtiksi ja jotka maksavat euron kilo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä osta !
Ap
Paljolla lähtee.
3,39€/1,1kg
Senhän määrittelee jokainen kuluttaja oman lompakkonsa mukaan.
Tai ymmärryksen mukaan.
Huikea hinnan korotus.
Jos sitä lutkuttaa kurkusta alas viitenä päivänä viikossa niin sehän tekee jo EURON!! Sillä saisi jo melkein yhden Pirkka lager oluen. On se kyllä arvokasta!!
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan epäterveellisten runsaasti kaloria sisältävien mössöjen hintoja alentavat?
Tuo rasvaton jogurtti se epäterveellisempi versio on. Koska siitä on vähennetty rasvaa, siihen on pitänyt laittaa enemmän makeutusta, muuten se olisi syömäkelvottoman makuista. Lisäksi rasvan vähentämisen takia kevytjpgurtteihin lisätään jotakin liivatetta tms, että rakenne pysyisi jogurttimaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä osta !
Mutta kun ei kaikesta voi ajatella noin. Jos noin ajattelee, niin kohta ei voi ostaa mitään, koska kaiken hinta nousee. Itse olen karsinut ostoksia. Esim. juustoa ostan enää kerran kuussa pienen määrän, kalaa en osta enää lainkaan, ei limsoja/mehuja/välipalatuotteita jne. Karsimisesta huolimatta kauppalasku on suurentunut.
Itse en juustoa osta ollenkaan, koska en halua tuommoiseksi ihraiseksi löllykäksi, joita tuolla Prismassa päivästä toiseen lyllertää.
Vaihda jo kauppaa, jospahan sitten näkisit normaalejakin ihmisiä.
Melko pieniä ovat vielä korotukset. Pelkän ALV korotuksen verran vasta. Vihreät kun päättivät nostaa energian hintaa jakeluvelvoite sopimuksellaan niin kaikkien tuotteiden hinnat nousevat vielä reilusti enemmän. Ei pelkästään ruuan. Kaikki nousee. Vuokrat,sähkö,vaatteet.. ihan kaikki. Kuljetuskulut ja liikkeiden ylläpitokulut tulevat nousemaan ja kaikki siirtyy tuotteiden hintoihin.
Hyvä Ohisalo 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä osta !
Mutta kun ei kaikesta voi ajatella noin. Jos noin ajattelee, niin kohta ei voi ostaa mitään, koska kaiken hinta nousee. Itse olen karsinut ostoksia. Esim. juustoa ostan enää kerran kuussa pienen määrän, kalaa en osta enää lainkaan, ei limsoja/mehuja/välipalatuotteita jne. Karsimisesta huolimatta kauppalasku on suurentunut.
Itse en juustoa osta ollenkaan, koska en halua tuommoiseksi ihraiseksi löllykäksi, joita tuolla Prismassa päivästä toiseen lyllertää.
Juustoissakin on terveellisiä vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä osta !
Ap
Tuon tarvitsee ostaa vain kerran ja kasvattaa sitten uudestaan maidolla kun on vain vähän jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan epäterveellisten runsaasti kaloria sisältävien mössöjen hintoja alentavat?
Tuo rasvaton jogurtti se epäterveellisempi versio on. Koska siitä on vähennetty rasvaa, siihen on pitänyt laittaa enemmän makeutusta, muuten se olisi syömäkelvottoman makuista. Lisäksi rasvan vähentämisen takia kevytjpgurtteihin lisätään jotakin liivatetta tms, että rakenne pysyisi jogurttimaisena.
Rasvaton ja maustamaton jogurtti ei sisällä makeutusta eikä mitään liivatteita. Terveellisin vaihtoehto jogurteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä osta !
Juustoissakin on terveellisiä vaihtoehtoja.
Niinpä, ne normaalirasvaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasvaton ja maustamaton jogurtti ei sisällä makeutusta eikä mitään liivatteita. Terveellisin vaihtoehto jogurteista.
Rasvaton jogurtti ei mitään jogurttia ole.
Minua ei huoleta lainkaan ruuan hinnan pienoinen nousu.
Itselläni riittää kyllä rahaa sitä ostaa vaikka en tienaakkaan kuin vajaa 4000€/kk keskiverto palkkaa kuten muutkin normituloiset. Toisaalta ei minua huoleta lainkaan Kela rahoilla olevatkaan ihmiset sillä heistä suurin osa on jo valmiiksi ylipainoisia ja eläilevät yli varojensa jotka ovat nolla euroa, koska elävät muiden rahoilla. Saavat mitä ansaitsevat. Sehän on vain hyvä asia.
Jahas ja nyt se elämä kaatuu jo 0,20 hinnan nousuun.
Tuossa tilanteessa kannattaisi ihan suosiolla jättää tuollaiset ylimääräiset herkut kokonaan pois ja nöyränä ottaa vastaan mitä ruokajaossa tarjotaan tai ostaa -60% alennettua hävikkiruokaa mikä muuten ennen syötettiin sioille. Nöff nöff 🐷🐽🐖ja periaatteessa niin tehdään edelleenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä osta !
Ap
Paljolla lähtee.
3,39€/1,1kg
Se on kallista vaan köyhille, muille saman hintaista.
Ihmettelen yhtä asiaa joka on mielestäni hyvin hyvin outo.
Miksi näitä rasvattomia kevyt tuotteita ostavat ihmiset ovat käytännössä niitä ylipainoisia ja taas normaaleja tuotteita syövät ovat normaalipainoisia ja jopa sporttisia ihmisiä?
Hämmentävää. Miksi nämä kevyt / light tuotteet lihottavat niin julmetun paljon?
Tämäkin AP on mörkökeijun kokoinen reilusti satakiloinen kolmen lapsen yh mami jonka kolme vuotias nuorimmainenkin painaa jo lähemmäs 60 kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen yhtä asiaa joka on mielestäni hyvin hyvin outo.
Miksi näitä rasvattomia kevyt tuotteita ostavat ihmiset ovat käytännössä niitä ylipainoisia ja taas normaaleja tuotteita syövät ovat normaalipainoisia ja jopa sporttisia ihmisiä?
Hämmentävää. Miksi nämä kevyt / light tuotteet lihottavat niin julmetun paljon?
Tämäkin AP on mörkökeijun kokoinen reilusti satakiloinen kolmen lapsen yh mami jonka kolme vuotias nuorimmainenkin painaa jo lähemmäs 60 kiloa.
Eivät he ole mitään lihavia vaan heillä on muita suuremmat solut. Nimittäin rasvasolut. Heidän vartalonsa koostuu lähinnä näistä rasvasoluista ja erittäin painavista luista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aspartaamia sekä karrageenia.
Fiksuna ihmisenä kyllä tiesitkin, että karrageeni lihottaa ja että aspartaami on hermomyrkky. Myrkky jolla olen jopa henkilökohtaisesti saanut tuhottua koko muurahaiskeon yhdyskunnan.
3,39€/1,1kg