Blueskyssä kohta 27 miljoonaa käyttäjää!
Lisää tulee käyttäjä per sekunti tahtia. Toki vauhti on paljon hidastunut parhaasta Elonin sekoilusta kun käyttäjiä tuli 12 per sekunti. Mutta nyt on vakiintunut tuohon tahtiin, ja keskustelut paljon parempia kuin X:ssä ilman tyhjänpäiväisiä mölisijöitä.
Kommentit (7)
Musk on paras antimainos! Nyt se sensuroi jo magahörhöjä sielä X:llä kun ei kukaan saa olla eri mieltä herra muskin kanssa.
Kiva keskustella pelkästään omaa ideologiaa kannattavien kanssa, kun kaikki vain myötäilevät ja nyökyttelevät. Turvallinen tila. Paikka niille, jotka eivät halua irtautua woketuksesta ja voivat vain leijailla punavihreiden unelmahattaroiden seassa. Tosielämästä kiinnostuneena en itse viitsi tuhlata aikaa blueskyhyn. Maailman tapahtumat lisäävät X:ään valtavat määrät uusia käyttäjiä, jotka haluavat keskustella asioista niiden oikeilla nimillä.
Vierailija kirjoitti:
Musk on paras antimainos! Nyt se sensuroi jo magahörhöjä sielä X:llä kun ei kukaan saa olla eri mieltä herra muskin kanssa.
En ole kaivannut sen jälkeen kun Blueskyn käyttäjämäärä nousi 15 miljoonan tietämille. Tilin X:stä poistin jo aikoja sitten enkä edes pasko siihen suuntaan. Blueskyn moderointi toimii käyttäjien omalla toiminnalla varsin hyvin, eikä tyhjänpäiväiset mölisijät siellä kauaa näy.
Vierailija kirjoitti:
Kiva keskustella pelkästään omaa ideologiaa kannattavien kanssa, kun kaikki vain myötäilevät ja nyökyttelevät. Turvallinen tila. Paikka niille, jotka eivät halua irtautua woketuksesta ja voivat vain leijailla punavihreiden unelmahattaroiden seassa. Tosielämästä kiinnostuneena en itse viitsi tuhlata aikaa blueskyhyn. Maailman tapahtumat lisäävät X:ään valtavat määrät uusia käyttäjiä, jotka haluavat keskustella asioista niiden oikeilla nimillä.
Blueskyn paras puoli onkin se, että keskustelua osaamattomat useimmiten blokkaavat sut itse, eikä heidän kuplistaan tarvitse sen jälkeen välittää ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
X:ssä ei tosin keskustella asioista vaan valehdellaan asioista. Aika sairas on mieli jos moisessa palvelussa viihtyy.
Juu, siellä on tosi hyvä paikka sulle.