Prismassa rasvattoman vaniljajogurtin hintaa nostettu TAAS 20 sentillä.
Aiemmin oli 1,45 euroa, nyt jo 1,68 e. Ensi vuonna tähän aikaan varmaan jo 2 euroa?
Kommentit (55)
Samaan aikaan epäterveellisten runsaasti kaloria sisältävien mössöjen hintoja alentavat?
Vierailija kirjoitti:
Älä osta !
En ostakaan. Siirryin Lidlin asiakkaaksi.
Ap
Rasvaton jogurtti ei ole edes terveellistä. Tosin eihän se mitään jogurttia olekaan.
No osta banaanijugurttia Valiolta S-Marketista Suomen Itsenäisyyspäivänä Ruotsista. Täh?
Coopit halpeni niin jotenkinhan se pitää kompensoida.
Älä vain sano, että on noiden lisäksi vielä Valion laktoositonta. Siinä vaiheessa tuotteessa ei ole enää mitään aitoa tai alkuperäistä ja sen voisi kadottaa maan pinnalta. Tosin ei katoaisi kun hajoamisaika on varmaan useita tuhansia vuosia.
Hintaan en osaa sanoa muuta kuin, että halpaa on. Sun ei tartte lähteä kuin esim Ruotsiin niin tuollaisen litrahinta näissä halvemmissa kaupunginosissa on 18kr paikkeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä osta !
Ap
Siellä on maanantaista kreikkalainen jogurtti tarjouksessa.
Arki jogurtti maksoi joskus 0,99€. Missähän asti hinta tällä hetkellä on. 1,69€?
Olen laktoosi-intolerantikko ja toisinaan tekee mieli jukurttia tai jäätelöä. Poikkeuksetta niissä ei ole hyviä tarjouksia koskaan. Litran jukurtti on noin 2 euroa ja ylikin. Jääteöä ostan harvakseltaan.
Vierailija kirjoitti:
Älä osta !
Mutta kun ei kaikesta voi ajatella noin. Jos noin ajattelee, niin kohta ei voi ostaa mitään, koska kaiken hinta nousee. Itse olen karsinut ostoksia. Esim. juustoa ostan enää kerran kuussa pienen määrän, kalaa en osta enää lainkaan, ei limsoja/mehuja/välipalatuotteita jne. Karsimisesta huolimatta kauppalasku on suurentunut.
Laktoosittomalla raejuustolla on kovat hintaerot. Lidlin on erinomaista tosin Valio voittaa hieman maussa mutta hinta kyllä ratkaisee.
Onko kyse Arlasta? Sillä oli jokin pidempi tarjouskamppis. Tuo 1,68 € on normaalihinta. Keskon kaupoissa sama maksaa pari euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä osta !
Ap
Siellä on maanantaista kreikkalainen jogurtti tarjouksessa.
Paljolla lähtee.
Tuohan on edullista kun kalleimmat jogurtit jopa 15 euroa kilo.
Vierailija kirjoitti:
Esim.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim.?
Fagen kreikkalaiset jogurtit.
Vierailija kirjoitti:
Arki jogurtti maksoi joskus 0,99€. Missähän asti hinta tällä hetkellä on. 1,69€?
Ei ole arkijogurtti kyseessä, vaan joku rasvaton vaniljajogurtti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä osta !
Mutta kun ei kaikesta voi ajatella noin. Jos noin ajattelee, niin kohta ei voi ostaa mitään, koska kaiken hinta nousee. Itse olen karsinut ostoksia. Esim. juustoa ostan enää kerran kuussa pienen määrän, kalaa en osta enää lainkaan, ei limsoja/mehuja/välipalatuotteita jne. Karsimisesta huolimatta kauppalasku on suurentunut.
Itse en juustoa osta ollenkaan, koska en halua tuommoiseksi ihraiseksi löllykäksi, joita tuolla Prismassa päivästä toiseen lyllertää.
Älä osta !