Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin niin paljon miehen mutta miten tällainen elämämhallintansa menettänyt voi saada?

Vierailija
11.01.2025 |

Haluaisin niin kovasti parisuhteen. 

Olen naisena todella ihana, huomioonottava, kiltti, kaunis ja tekeväinen. Haluan puuhailla ja valitettavasti miehet ei arvosta että nainen pitää kodin järjestyksessä. Moni mies halveksuu minua piirteideni vuoksi. 

No, rahaa ei ole mutta töitä löytyy. Tupakoin, juon viiniä kerran viikossa pari pulloa. En syö paljoa. 

Minussa olisi potentiaalia romanttiseen suhteeseen vaikka vikoja on mutta täällä ei ole romanttisia miehiä! Ja lopulta seksiin vain kelpaan. :(

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Eikä tarvitse miehenkään olla mikään menestynyt hiusrajalentäjä, mutta katkeraa, päihdeongelmaista ja/tai väkivaltaista miestä en enää ikinä huoli.

Vierailija
2/32 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi tupakka haisee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lähdet ekana liikenteeseen se oma elämä ja itsensä kuntoon ensin. Sitten siihen on kunnollisen miehellä tilaa tulla. 

Vierailija
4/32 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Eikä tarvitse miehenkään olla mikään menestynyt hiusrajalentäjä, mutta katkeraa, päihdeongelmaista ja/tai väkivaltaista miestä en enää ikinä huoli.

Joo ei tarvitse olla mikään uraohjus. Ihan perusarki, mielenkiintoisia keskusteluja, ruoanlaittoa, yhteistä tekemistä. Hellyyttä ja sellaista. 

Minä en myöskään missään nimessä katso väkivaltaista miestä enää koskaan, jo yksi halventava sana riittää ja se on ulos välittömästi. 

Normaali mies jonka kanssa voi viikonloppuisin juoda välillä viiniä tai muuta niin on todella ok. Minä en halua absolutistiakaan. 

-ap

Vierailija
5/32 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohtaa olet elämänhallinnan menettänyt?

Vierailija
6/32 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä lähdet ekana liikenteeseen se oma elämä ja itsensä kuntoon ensin. Sitten siihen on kunnollisen miehellä tilaa tulla. 

Olen ihminen, jolla on ollut vaikeuksia. Kuten varmasti monella muullakin. Todennäköisesti en tule koskaan täysin paranemaan tai olemaan mikään malliesimerkki mutta kyllä minä silti rakkautta ansaitsen. 

Terapiassa käyn ja hoidan itseäni kyllä. 

-ap

Vierailija
7/32 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittele kun olet ottamassa kuppia, voin koukata sun kautta tyhjentääs kassit. Jos haluut romantiikkaa, laita Arttu Viskari soimaan

M21

Vierailija
8/32 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen liittyy nuo taloudelliset asiat, tupakointi ja juon viikonloppuisin välillä, joka varmaan vaikuttaa paljon. Mutta niin moni mieskin. 

En ole mikään hienostirouva siis missään nimessä enkä sellaiseksi tule vaikka elämä mitä toisi. Pidän vain tietystä boheemista tyylistä vaikka myös rakastan että koti on puhdas ja siellä on hyvä olla. 

-ap

Vierailija
9/32 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule tyttö sedän polvelle istumaan! T: M65+

Vierailija
10/32 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen liittyy nuo taloudelliset asiat, tupakointi ja juon viikonloppuisin välillä, joka varmaan vaikuttaa paljon. Mutta niin moni mieskin. 

En ole mikään hienostirouva siis missään nimessä enkä sellaiseksi tule vaikka elämä mitä toisi. Pidän vain tietystä boheemista tyylistä vaikka myös rakastan että koti on puhdas ja siellä on hyvä olla. 

-ap

Ei tuo minusta elämänhallinnasta kerro. Tai ehkä taloudellinen puoli.

Lika barn leka best. Kyllä sinullekin pari löytyy.

Vierailija
11/32 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihminen, jolla on ollut vaikeuksia. Kuten varmasti monella muullakin. Todennäköisesti en tule koskaan täysin paranemaan tai olemaan mikään malliesimerkki mutta kyllä minä silti rakkautta ansaitsen. 

Terapiassa käyn ja hoidan itseäni kyllä. 

-ap

Jaha tää tyyppi taas, sinullahan oli myös ulosotossa 50k ja ahmimishäiriön tuotoksena lihavuusongelmakin, kerran valitit että käyt aina krapulassa terapiassa. Onnea vaan, vastuuta et tule itsestäsi ottamaan ikinä kun jopa anonyyminä manipuloit ja kerrot aina tarinasi vähän eri kulmasta, sinulle edullisesti, paitsi silloin kun olet kännissä ja itsetuhoisen masentunut, silloin tulee aina se koko totuus.

Vierailija
12/32 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo ja tupakointi on turn off heti. Minä olen mies ja osaan pitää kodin siistinä. En lähde kotoa koskaan ellei ole tiskit tiskattu.

Vierailija
13/32 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kuulostaa naispuoliselta versiolta minusta😆 paitsi ole vain sosiaalinen tupakoitsija jos saan pummattua mikä on harvoin.

Olishan se kiva vaikka tänään tehdä ruokaa yhdessä, ottaa sitten päikkärit sylittäin ja sitten katsoa vaikka muutama leffa vierekkäin toisella viinilasi toisella tölkki olutta.

Vierailija
14/32 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino? Pituus ja tupakka hyi

Vierailija
15/32 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan ap:n kaltaista naista, jolle voisin antaa hellyyttä ja kumppanuutta. M

Vierailija
16/32 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi olevan ottajia. Miehet varmaan tykkää naisesta joka ei valita juomisesta. 

Vierailija
17/32 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei tarvitse olla mikään uraohjus. Ihan perusarki, mielenkiintoisia keskusteluja, ruoanlaittoa, yhteistä tekemistä. Hellyyttä ja sellaista. 

Minä en myöskään missään nimessä katso väkivaltaista miestä enää koskaan, jo yksi halventava sana riittää ja se on ulos välittömästi. 

Normaali mies jonka kanssa voi viikonloppuisin juoda välillä viiniä tai muuta niin on todella ok. Minä en halua absolutistiakaan. 

-ap

Äläpä säikähdä niitä liian kunnollisia siellä deittifoorumilla! Ne on juoppoja. Ainakin kaikki, joiden kanssa olen itse käynyt treffeillä. Muualla en ole sillä tavalla tutustunut alkoholisteihin.

Sulle voisi sopia, jos viikottainen juopottelu ei ole ongelma. Kivoja tyyppejä muuten.

Vierailija
18/32 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänhallintansa menettäneelle naiselle löytyy elämänhallinnan menettänyt mies. Valitettavasti itse aiheutettu ylipaino, itse aiheutettu taloustasapaino ja itse aiheutettu alkoholismi pohjalla kun kaipaa rinnalleen henkilöä jolla olisi nämä asiat kunnossa niin harvassa on ottajat. 

Ennen kun joku tulee sanomaan että ylipaino, rahattomuus ja alkoholismi olisi sairauksia niin sitä ne eivät ole, Eivät sairauksia vaan seurauksia.

Ylipaino on seuraus joka pääosin johtuu siitä että ravintoa on nautittu enemmän kuin kulutettu. Painoa voi kertyä myös joidenkin sairauksien seurauksena. Siinäkin ylipaino on seuraus, ei itse sairaus. Myös joidenkin sairauksien lääkintä aiheuttaa altistumista painon nousulle. Siitäkin huolimatta ylipaino edelleen on seuraus, ei itsestään sairaus.

Rahattomuus on itse aiheutettu. Kulutetaan enemmän kuin tienataan ja realismi on kadoksissa. Varaa on ostaa pari koppaa sandelsia joka viikonloppu. Santtu koppa maksaa n.30 euroa, vuodessa 52 viikkoa, 104 koppaa santtua = yli 3000 euroa vuodessa lipittämiseen, siihen on varaa, mutta esim kerran vuodessa 150 euroa auton öljynvaihto, siihen ei ole varaa. Ei olekkaan kun rahat on lipitetty menemään. Kyse on päätöksestä. Jos jättää 5 koppaa santtua vuodessa ostamatta ja laittaa ne rahat auton öljyn vaihtoon niin siihen on varaa, mutta koska Santtu kuulostaa kivemmalle niin jätetään auto huoltamatta jotta saadaan aikaan kallis korjaus joka on seuraus huollon puutteesta. Tässäkin alkulähtökohta on päätös aiheuttaa itselleen sellainen tilanne jossa tarpeelliseen huoltoon "ei ole varaa".

Myös alkoholismi on itse aiheutettu. On tehty päätös alkaa juopottelemaan ja se tapa on jäänyt päälle. Ei se ole sairaus vaan seuraus pitkäaikaisesta alkoholin nauttimisesta jossa elimistö on totutettu siihen että se saa alkoholia. Sairaudeksi osaavat silti luokitella koska vieroitusoireet tulevat jos elimistö ei saakkaan alkoholia. Alkoholismi silti on itse aiheutettu seuraus päätöksestä alkaa nauttimaan alkoholia. En ole kuullut yhtään tapausta jossa marketin kassajonossa joku olisi saanut alkoholismitartunnan. Jos alkoholismi olisi jokin sairaus niin se olisi mahdollista saada tartuntana kuten vaikka hiv tai kausiflunssat. 

Vierailija
19/32 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoppo ja tupakointi on turn off heti. Minä olen mies ja osaan pitää kodin siistinä. En lähde kotoa koskaan ellei ole tiskit tiskattu.

Kontrollifriikki. Minä tiskaan kerran viikossa ja imuroin kerran kuussa joten kissankarvoja on joka paikassa mutta en olekaan saanut ankaraa siisteyskasvatusta pikkulapsena.

Vierailija
20/32 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmaista katsoo vain toinen ongelmainen, niin se vaan menee ja ne suhteet ovat harvemmin mitään onnellisia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi