Haluaisin niin paljon miehen mutta miten tällainen elämämhallintansa menettänyt voi saada?
Haluaisin niin kovasti parisuhteen.
Olen naisena todella ihana, huomioonottava, kiltti, kaunis ja tekeväinen. Haluan puuhailla ja valitettavasti miehet ei arvosta että nainen pitää kodin järjestyksessä. Moni mies halveksuu minua piirteideni vuoksi.
No, rahaa ei ole mutta töitä löytyy. Tupakoin, juon viiniä kerran viikossa pari pulloa. En syö paljoa.
Minussa olisi potentiaalia romanttiseen suhteeseen vaikka vikoja on mutta täällä ei ole romanttisia miehiä! Ja lopulta seksiin vain kelpaan. :(
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Hyi tupakka haisee
en panisi, yök
Se voi olla, että kovin moni ei halua puuhastelevaa kodin hengetärtä ja jatkuvaa romantiikkaa. En ainakaan itse jaksaisi tuollaista suhdetta, enkä halua edes asua yhdessä kumppanini kanssa. Kai sinun pitäisi vain etsiä sellainen mies, joka on hyvin romanttinen ja kaipaa tiivistä parisuhdetta. Ja jos mies ei sellaiselta vaikuta, niin älä tuhlaa aikaasi hänen kanssaan. Nämä ovat aika pysyviä luonteenpiirteitä ja tuskin muuttuvat enää aikuisiällä.
Tähän "kelpaan vain seksiin, mutta minuun ei rakastuta" -ikuisuusaiheeseen on vain yksi ja ainut lääke. Ja minä kerron sen nyt kaikkien meidän miesten puolesta: ulkonäkösi ei ole riittävä näille miehille, jotka eivät rakastu sinuun. He ihastuvat tulisesti siinä vaiheessa, kun nainen viehättää miestä ulkoisesti. Mies voi kuitenkin harrastaa seksiä lähes naisen kuin naisen kanssa, jos ei ihan hirveä tapaus ole kyseessä. Ja jos et naisena meinaa saada edes seksiä miehiltä, niin silloin olet juuri tämä hirveä (hirveän näköinen) tapaus. Mitään oikotietä tähän ei valitettavasti ole tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Tähän "kelpaan vain seksiin, mutta minuun ei rakastuta" -ikuisuusaiheeseen on vain yksi ja ainut lääke. Ja minä kerron sen nyt kaikkien meidän miesten puolesta: ulkonäkösi ei ole riittävä näille miehille, jotka eivät rakastu sinuun. He ihastuvat tulisesti siinä vaiheessa, kun nainen viehättää miestä ulkoisesti. Mies voi kuitenkin harrastaa seksiä lähes naisen kuin naisen kanssa, jos ei ihan hirveä tapaus ole kyseessä. Ja jos et naisena meinaa saada edes seksiä miehiltä, niin silloin olet juuri tämä hirveä (hirveän näköinen) tapaus. Mitään oikotietä tähän ei valitettavasti ole tarjolla.
Ja se lääke on ulkonäön kehittäminen. Yleensä dieetillä ja liikunnalla.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi olevan ottajia. Miehet varmaan tykkää naisesta joka ei valita juomisesta.
ei se valittamista estä, vaikka ap onkin itse juoppo
Jos sulla on töitä ja rahat menee tupakkaan ja viiniin eikä rahat riitä ruokaan (tai ruoka ei maistu), niin pitäisikö ihan ensin miettiä, voisko tätä kuviota jotenkin muuttaa? Jostain tää kertoo ja voisit sitä käydä pohtimassa vaikka terapeutin kanssa.
Mun mielestä ap kuulostaa ihan mukavalta tyypiltä.
Soitapa minulle. Laitoin saunankin jo päälle.
Jätä nyt ensin se viini ja rööki pois. Katsotaan sitten uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi tupakka haisee
en panisi, yök
Ei se tupakka peräpäässä haise!
Haisooko etupylly pyypyy, hyhhyh pahalle?
Ei rakkautta voi ansaita kuten jotain palkkaa, sitä voi vain saada tai sitten ei. Sen haluaminen tekee myös onnettomaksi. Me olemme kaikki täydellisiä joten rakkaus ei ole mitään, joka sinulta puuttuu ja jota saatuasi tulet jotenkin maagisesti kuntoon.