Kenen uskot murhanneen Jukka S Lahden?
Kerro mielipiteesi? Kiinnostaisi tietää kuinka moni uskoo murhaajan olleen Anneli? Tai vaihtoehtoisesti kuka muu se voisi olla? En usko itse, että tämä murha selviää koskaan.
Kommentit (5266)
Vierailija kirjoitti:
Tässä poliisin ottama kuva Annelista surmayönä.
Ota 2 väliä pois hejac-sanassa he:n jälkeen!
https://he jac.com/forum/viewtopic.php?t=85&start=4760
Tuossa sivulla verrataan kuvia Annelin hiuksista normaalitilassa, eli ovat pörröiset. Oliko punapaitakuvassa hiukset liian sliipatut jollain raudalla vai puolikosteat?
Kellä pörröpäällä on noin sileät hiukset herättyään sängystä ja säntäiltyään sinne tänne?
Siis ei tullut 2 väliä, vaan jotain mongerrusta he:n ja jac:n väliin, poistakaa ne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä palstaspekuloinnit ovat käytännössä turhia koska emme yksinkertaisesti tiedä kaikkia yksityiskohtia. Joku on tietävinään ja kohta jo toinen kumoaa tämän esittämän. Esitämme siis monenlaisia teorioita niiden pohjautumatta mihinkään.
Auerin syyttömyys on varmaa. Ainoa speku on motiivi tällä hetkellä. Poliisi on samalla harharetkellä millä se on ollut viimeiset 19 vuotta. Minfon kautta tämä varmaan lopulta ratkeaa.
Ei varmasti tule ratkeamaan syystä jonka totesin yllä. Vain poliisi tietää yksityiskohdat joista täällä ja tuolla toisella palstalla väännetään sivutolkulla tarinaa yhä uudelleen. Tämän takia keskustelu kiertää loputonta kehää ikisilmukassa. Tosiasiaa on vain se ettei murhaajaa koskaan saatu kiinni. Ei ulkopuolista eikä muutakaan eikä murha-asettakaan ole löydetty. Todennäköisyydet puhuu kuitenkin AA syyllisyydestä kuin syyttömyydestä, mutta silti hän on syytön todisteiden puuttuessa. Ei voida kuitenkaan sanoa, että syyttömyys on varmaa koska siitäkään ei ole todisteita.
kaffebulla voi olla oikeassa mutta miten on teslamiehen ja maailman osakemarkkinoiden laita kun ajatellaan sijoituksia uskoisin kaffebullan kaltaisten olevan aika heikoilla kun tuhannella miljardilla annettin kalliita oskketa ilamiseksi amerikoissa moni pankki ja yhtio on suomessakin sokeana sinne syytanyt rahansa
Vierailija kirjoitti:
Tässä poliisin ottama kuva Annelista surmayönä.
Ota 2 väliä pois hejac-sanassa he:n jälkeen!
https://he jac.com/forum/viewtopic.php?t=85&start=4760
Tuossa sivulla verrataan kuvia Annelin hiuksista normaalitilassa, eli ovat pörröiset. Oliko punapaitakuvassa hiukset liian sliipatut jollain raudalla vai puolikosteat?
Kellä pörröpäällä on noin sileät hiukset herättyään sängystä ja säntäiltyään sinne tänne?
Nuo ovat sellaiset "melkein kuivat".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä palstaspekuloinnit ovat käytännössä turhia koska emme yksinkertaisesti tiedä kaikkia yksityiskohtia. Joku on tietävinään ja kohta jo toinen kumoaa tämän esittämän. Esitämme siis monenlaisia teorioita niiden pohjautumatta mihinkään.
Auerin syyttömyys on varmaa. Ainoa speku on motiivi tällä hetkellä. Poliisi on samalla harharetkellä millä se on ollut viimeiset 19 vuotta. Minfon kautta tämä varmaan lopulta ratkeaa.
Ei varmasti tule ratkeamaan syystä jonka totesin yllä. Vain poliisi tietää yksityiskohdat joista täällä ja tuolla toisella palstalla väännetään sivutolkulla tarinaa yhä uudelleen. Tämän takia keskustelu kiertää loputonta kehää ikisilmukassa. Tosiasiaa on vain se ettei murhaajaa koskaan saatu kiinni. Ei ulkopuolista eikä muutakaan eikä murha-asettakaan ole löydetty. Todennä
Eikä puhu. Hätäkeskusnauhan väärentämisestä on tehty tutkintapyyntö. Se on seuraava askel.
Jos ihan yleisesti ajattelee, että yhtäkkiä yöllä tulee ikkunan läpi joku makuuhuoneeseen, niin olen varma, että yli 99% naisista aloittaa kirkumisen välittömästi. Sen jälkeen säntäävät karkuun makuuhuoneesta ja menevät huutamaan lapsille, että talossa on joku. Shokkitilassa ehkä kirkuminen jatkuu vielä ja lasten kanssa juostaan ulos talosta niin nopeasti kuin mahdollista.
Sen jälkeen aletaan miettimään, miten hälytetään poliisit paikalle. Tämä on oma hypoteesini, kuinka homma menisi noin yllättävässä ja karmeassa tilanteessa.
Jossain vaiheessa poliisissa joku hiffaa, että heitä on kusetettu. Ei heillä ole syytä suojella tätä henkilöä.
Vierailija kirjoitti:
Jossain vaiheessa poliisissa joku hiffaa, että heitä on kusetettu. Ei heillä ole syytä suojella tätä henkilöä.
Ellei tämä ole mennyt jonkinlaiseksi ihmeelliseksi arvovaltapelleilyksi tässä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihan yleisesti ajattelee, että yhtäkkiä yöllä tulee ikkunan läpi joku makuuhuoneeseen, niin olen varma, että yli 99% naisista aloittaa kirkumisen välittömästi. Sen jälkeen säntäävät karkuun makuuhuoneesta ja menevät huutamaan lapsille, että talossa on joku. Shokkitilassa ehkä kirkuminen jatkuu vielä ja lasten kanssa juostaan ulos talosta niin nopeasti kuin mahdollista.
Sen jälkeen aletaan miettimään, miten hälytetään poliisit paikalle. Tämä on oma hypoteesini, kuinka homma menisi noin yllättävässä ja karmeassa tilanteessa.
Niinpä. En ole vastaavaa kokenut, mutta olen esim. joutunut kolaripaikalle jossa vaikeasti loukkaantuneita. En alkanut kirkumaan, pystyin toimimaan rationaalisesti toisin kun mieheni, joka kammoaa verta.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo poikkeaa siitä mitä Anneli teki? Ehkä hänen tapansa oli vähän miehekkäämpi, koska hän pyrki pelastamaan Jukan. Minun on helppo ymmärtää häntä, koska olen itsekin epänaisellinen nainen, enkä olisi ikäpäivänä jättänyt puolisoani tuossa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai m*nfon kautta ratkeaa... Siellähän on vanhat ukot ja *mmät jauhaneet nyt jo vuosikymmenen keskenään sis*siittoisesti Auerin asioita. Ihan kuin joku psyk osasto, jossa kaikilla on sama harha: Annu-mamma on noitavainon ja oikeusmurhan uhri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo poikkeaa siitä mitä Anneli teki? Ehkä hänen tapansa oli vähän miehekkäämpi, koska hän pyrki pelastamaan Jukan. Minun on helppo ymmärtää häntä, koska olen itsekin epänaisellinen nainen, enkä olisi ikäpäivänä jättänyt puolisoani tuossa tilanteessa.
Miten Anneli pyrki pelastamaan Jukan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellei tämä ole mennyt jonkinlaiseksi ihmeelliseksi arvovaltapelleilyksi tässä vaiheessa.
Niin kuin tuosta seri-keissistä voisi päätellä. Eihän siinä ole ollut mitään järkeä missään vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. En ole vastaavaa kokenut, mutta olen esim. joutunut kolaripaikalle jossa vaikeasti loukkaantuneita. En alkanut kirkumaan, pystyin toimimaan rationaalisesti toisin kun mieheni, joka kammoaa verta.
Ei kyse ole siitä, mitä näkee, vaan siitä, että täysin yllättäen sinun kotiisi hyökätään yöllä väkivaltaisesti ikkunan läpi. Ihmiselle tulee välittömästi pelko henkensä puolesta ja refleksi paeta. Tilanne on niin absurdi ja pelottava, ettei siinä osaa toimia, vaan paeta. Ja yleensä vanhemmilla on lasten turvallisuus heti mielessä, jolloin heidät kaapataan turvaan ja paetaan ulos.
En muista, mitä Auer teki, mutta hänhän jotain hortoili siellä makuuhuoneessa ja käski lapsensa pois. Ei ollenkaan normaalia. Sitten soittelee rauhassa ja kyselee puhelimessa, että vieläkö se muhaaja on siellä makkarissa, että käykääs lapset tarkistamassa. Haloo nyt! Ei noin toimi yksikään nainen, jonka makuuhuoneeseen tullaan ikkunan läpi.
"Miten Anneli pyrki pelastamaan Jukan?"
Hän meni Jukan ja huppumiehen väliin. Sai puukosta.
Joidenkin mielestä Anneli ei ollut soittaessaan tarpeeksi shokissa, joidenkin mielestä hänen toimintansa ei ollut normaalia. Monella tuntuu olevan mutu-pohjainen visio siitä, miten perheenäidin pitäisi tuollaisessa tilanteessa toimia, ja sitten kun toisen toiminta ei vastaa omia kuvitelmia, aletaan syytellä.
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin mielestä Anneli ei ollut soittaessaan tarpeeksi shokissa, joidenkin mielestä hänen toimintansa ei ollut normaalia. Monella tuntuu olevan mutu-pohjainen visio siitä, miten perheenäidin pitäisi tuollaisessa tilanteessa toimia, ja sitten kun toisen toiminta ei vastaa omia kuvitelmia, aletaan syytellä.
Tässä on vaan ihan liikaa asioita, jotka eivät menisi noin todennäköisesti. Aivan liikaa sattumia, että nämä nyt menivät tällä kertaa näin, eikä sitten meillä ole mitään tietoa, kuka se murhaaja on. Kyllä se on Auer aivan varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Auer Jukkaa pyrkinyt pelastamaan ollenkaan. Hän ei tarttunut mihinkään kättä pitempään eikä heitellyt esineillä tms. Hän kävi pelkästään kuikuilemassa "joko se mies lähti?", "lähtisekse mies jo?". Kenkiä hän ei myöskään viitsinyt laittaa jalkaansa ja mennä tyrehdyttämään miehensä verenvuotoa kaiken jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Annelin kysymys ambulanssin tulemisesta oli vähän omituinen, onks tänne ambulanssi tulos kans? Mistä hän oli varma ettei Jukkaa saada enää elvytettyä? Oliko Anneli varma että Jukka oli kuollut?
Niinpä! Itse samassa tilanteessa haluaisin pikemminkin poliisin heti paikalle.
Puukotuksen uhri varmaankin arvostaisi, jos paikalle tulisi myös ambulanssi.
Sepä. Ehkä ei hätääntyneenä kiirehtinytkään apua miehelleen, vaan itselleen.
Miten niin? Miksi hän ei olisi voinut huolehtia ambulanssia nimenomaan miehelleen?
Niinpä. Nuo, jotka jankkaavat, että ambulanssista puhuminen on epäilyttävää, eivät tunnu ymmärtävän yhtään mitään. Minusta taas on ihan ymmärrettävää, että tuollaisessa puhelussa toivotaan paikalle sekä poliisi että ambulanssi.