Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta Antti Tuisku starttaa ensimmäisenä lasulle miesten 10 kilometrin SM-hiihdoissa

Vierailija
11.01.2025 |

Mitäpä veikkaatte, kuinka Antti tulee suoriutumaan haasteestaan?

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa sanaili, että haluaa hiihtää yhtä lujaa kuin naisten kärkihiihtäjät, mutta se nyt ainakin on selvää, ettei yllä lähellekään kyseistä tavoitetta.

Vierailija
2/93 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että suksi toimii, koska top10 kunnossa ukko on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Tuisku on niin ylimielinen henkilö että ei kiinnosta. Itse kun olen vaatimaton ihminen niin arvostan vaatimattomia ihmisiä. Kiinnostavampaa olisi nähdä vaikka Pekka Haaviston hiihtoa.

Vierailija
4/93 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katsoisi antooniota hiihtohaalarissa. Sellainen pikkuinen mies pienellä lantiolla lykkisi tuossa edesä.

Vierailija
5/93 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan että suksi toimii, koska top10 kunnossa ukko on

:D:D:D

Vierailija
6/93 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska tsägä että lähtee ekana ja luvattu oikein kunnon lumiTUISKUA. Mutta kai sen joku pian ohittaa. Mielenkiintoista miten pärjää, sää kyllä harmillinen.

Vierailija
7/93 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion tietenkin. Olen nähnyt miten Antti reenaa kuntosalilla ja Ounasvaaran laduilla. Jos hän pääsee 30 parhaan joukkoon, niin aika helpolla pääsee kotimaan kärkeen.

Vierailija
8/93 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti lähtöön!

Vierailija
9/93 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisi olevan 158 ilmoittautunutta. 

Jos heistä kaikki starttaa, eikä yksikään keskeytä, niin 150 parhaan joukkoon selviytyminen olisi jo yllätys.

Vierailija
10/93 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo🤮

Vierailija
11/93 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska tsägä että lähtee ekana ja luvattu oikein kunnon lumiTUISKUA. Mutta kai sen joku pian ohittaa. Mielenkiintoista miten pärjää, sää kyllä harmillinen.

Joo ei ehdi kyllä kovin montaa sataa metriä latua auraamaan, kun jo kärkiukko vaihtuu.

Vierailija
12/93 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lasu liittyy hiihtoon?

Vierailija
13/93 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homo🤮

Tuhkamuna 

Vierailija
14/93 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion tietenkin. Olen nähnyt miten Antti reenaa kuntosalilla ja Ounasvaaran laduilla. Jos hän pääsee 30 parhaan joukkoon, niin aika helpolla pääsee kotimaan kärkeen.

Et taida paljoa kilpahiihdosta ymmärtää, jos tuon ihan tosissasi heitit. Täysin riippumatta siitä, kuinka lujaa hän on viimeiset pari vuotta treenannut, niin hän on silti nelikymppinen kuntoilija, ei kilpaurheilija. Kaikki muut viivalle tulevat on kilpaurheilijoita, jotka harrastaneet kilpahiihtoa junnuvuosista saakka. 

Jos Tuisku pystyisi enemmän kuin 10 hiihtäjää päihittämään, niin se olisi jättiyllätys. Sadan parhaan joukkoon ei ole pienintäkään saumaa, se on kylmä fakta. 

Vierailija
15/93 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LASU? pitäs olla varmaan latu

Vierailija
16/93 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antti Tuisku on niin ylimielinen henkilö että ei kiinnosta. Itse kun olen vaatimaton ihminen niin arvostan vaatimattomia ihmisiä. Kiinnostavampaa olisi nähdä vaikka Pekka Haaviston hiihtoa.

Voi jestas. :D Tietyssä sukupolvessa on kyllä paljon näitä joiden mielestä suurinpiirtein kaikki muu kuin katse maassa ja leuka rinnassa oleminen on ylimielisyyttä. 

Vierailija
17/93 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Antti, hyvin olet pärjännyt ja tulet pärjäämään!

Vierailija
18/93 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tulee samanlainen porsas kuin siltsu, kun vanhenee. Jokin pakko-oire tuo "sitoutuminen" lajiin kuin lajiin. Ongelmiaan voi yrittää "juosta" pakoon vert. ns. ultrajuoksijat.

Säälittävää kun 16-vuotias hiihtäjätär kertoo että sietää hyvin kipua. Terapiaan. Hiihtäjä on AT hiihtotiimissä. Onko jotakin treumaa lapsuudesta? Niinhän traumatisoituneet satuttaa itseään, esim. viiltely, fyysinen kipu 'helpottaa'.

Tutkisipa joku: kuinka moni himourheilija on päästään sekaisin. Pysyy koossa vain rääkillä ja urheilulukujärjestyksellä. 

Ainahan on jo vaikka mitä: joogaa, terapiaa, laulaa, hiihtää. Monta "ammattia". On poika hukassa. Kaikki "täysillä". Jossain kohtaa väsähtää ja on otsikoissa kun löysi tavallisen elämän. Pulla maistuu ellei pullo. 

- Seen that been there -

Vierailija
19/93 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiukka ote sauvasta

Vierailija
20/93 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ana väsähtää ja tosiaankin löytää jonkun tavallisen jorman. Onnellinen elämä. 

Miten olisi Aki. Ana ja Aki. 👑 Laulavat ja hoitavat eläimiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän