Saako sairaseläkkeellä oleva lukea kirjoja?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Kiva maksaa sairaseläkeläisten elämä🤷
Paljonko sijoitat kuhunkin sairauseläkeläiseen kuukaudessa keskimäärin? Kiva että susta on kivaa!!
vai pitäisi työssäkäyvien maksaa laiskoille siitä, että saavat lukea
Pystyt siis keskittymään niin hyvin, että luet kirjoja...? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko sijoitat kuhunkin sairauseläkeläiseen kuukaudessa keskimäärin? Kiva että susta on kivaa!!
0e olisi sopiva. mene töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa, sairaan pitää sairastaa.
Tuet lakkautetaan jos viranomainen saa tietää. Salaa voit lukea. Kirjastoissa voit käydä pellepukuun sonnustautuneena anonyymisti jonkun toisen korttia käyttäen.
Mielikuva meidän ihanasta lähikirjastosta jossa joku pellepukuinen hiipisi pitkin seiniä etsimässä luettavaa :D <3
Ei kannata, voi tulla sairaammaksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos pystyy lukemaan kirjaa voi myös mennä töihin !
Mene töihin !
Voinhan mä mennäkin. Ennen eläkkeelle jäämistä meinasin tappaa pari työkaveria ja itseni useampaan kertaan. Töissä ajetaan raskailla työkoneilla joiden alle ei kannata jäädä. Ai niin, pitäisikö siellä töissä tehdäkin jotain ja maksaako työnantaja taksin kun en todellakaan ole ajokunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pystyy lukemaan kirjaa voi myös mennä töihin !
Mene töihin !
Yleisradiolla on oikolukijan paikkoja auki. Siis jos kuulut johonkin vähemmistöön.
Ja suunnaton tarve. Eikä tarvitse osata oikolukea, kuten lähes joka ilta näemme uutisissa.
Helppo sanoa joiden urpojen, mene töihin. Raksoilla yt, ravintoloilla yt, siivousaloilla yt, teollisuudella yt, terveydenhoito aloilla yt, pankeilla yt, ja ....revi urpo siitä.
Mun sairaseläkkeen maksaa työeläkevakuutusyhtiö.
Saisi käydä jopa töissä jonkun verran sairaseläkkeellä. Mutta itse en ainakaan pysty.
Joten kirjoja saa ihan varmasti lukea.
Ihmeen trolli aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menetkö vaatimaan myös kolarin vakuutusrahoja vakuutuskorvauksia saaneelta itsellesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta senttikin on liikaa. Ei ole kivaa, se oli ironiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menetkö vaatimaan myös kolarin vakuutusrahoja vakuutuskorvauksia saaneelta itsellesi?
Älä ota mitään vakuutusta, saat katkeruus- ja kateuskohtauksen kun joku saa vakuutusrahoja.
Sairauspäiväraha ja -eläke on Suomen valtion kaikille Suomen kansalaisille ottama sairausvakuutus.
Etkö ymmärrä, että saisit itsekin sieltä rahaa jos sinulle kävisi jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
bemarikuskeille ei ainakaan pitäisi korvata mitään. aiheuttavat kolarit ihan omalla sikailullaan.
Minä nautin sairaseläkkeestäni, jolle olen hyvästä syystä pysyvän sairauden vuoksi joutunut tai päässyt, miten vain. Täällä muutamat pienipalkkaiset työläis siat yrittää pilkata työkyvyttömyyseläkkeellä olevia, mutta eihän niille kadehtijoille voi muuta kuin NAURAA.
Vierailija kirjoitti:
Minä nautin sairaseläkkeestäni, jolle olen hyvästä syystä pysyvän sairauden vuoksi joutunut tai päässyt, miten vain. Täällä muutamat pienipalkkaiset työläis siat yrittää pilkata työkyvyttömyyseläkkeellä olevia, mutta eihän niille kadehtijoille voi muuta kuin NAURAA.
Kerros mikä se hyvä syy on. Suurin osa sairauksista on kuitenkin omista valinnoista johtuvia.
Toivottavasti ap ymmärtää, että vastaukset hänelle ovat ihan täyttä ilkeilyä ja höpinää. Lue vaan ap niin paljon kuin jaksat. Kuluu aika nopeammin ja on hauskempi sairastaa.
Ei.