Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkkäri laittoi työtarjouksen lumenpudottajaksi talojen katoilta vaikka olen epileptikko.

Vierailija
11.01.2025 |

Ja kärsin sen lisäksi korkeanpaikan kammosta,ja he kyllä tietävät sen kun olen kertonut.Eli ei ne katso siellä yhtään kun laittavat näitä työtarjouksia.

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkärit lakkautettiin vuoden alussa

Vierailija
2/89 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerrot nämä asiat hakemuksessasi, niin tuskin paikka irtoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla myös lumiallergia?

Vierailija
4/89 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mentävä tai tulee karenssia. Katolle, mars!

Vierailija
5/89 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vielä, korkealta ja kovaa. Kaikki yhdessä: työkkäriä ei enää ole eikä se ikinä laittanut työtarjouksia.

Vierailija
6/89 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan katsonut yhtään, myönnän sen kyllä. Olin pätkätyöläinen ja toivoin toki jatkoja joten paukutin ylitöinä niitä työpaikkoja paljon. Pomo seurasi ohjelmasta kuka oli ns ahkerin eli laittoi eniten työpaikkoja ja kursseja. 

En ehtinyt mitään rajoituksia katseleen.

En ole kyllä ikinä kuullut että korkeanpaikankammo on virallinen ja hyväksytty syy. 

Vierailija
7/89 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haittaa on epilepsiasta jos on lääkkeet ja kohtauksia ei ole? nyt menet sinne töihin mars mars.Ja korkeanpaikan kammo lähtee kun altistaa itsensä sille.

Vierailija
8/89 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun tuttu kyllä lopetti yrityksen vastaavasta syystä. Eikä tuollaisia suoranaisia tehtäviä taida juurikaan olla, ap trollaa  taas. Se on yksi osa kiinteistöhuollon töitä. Lunta kun ei ole katoilla koko ajan.

Vierailija
9/89 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikähän noita kutsuttiin työtarjouksiksi vaikka kyse oli vaan ukaasista HAKEA ko työhön? 

Mitään vaaraahan ei ole tuollaiseen työhön pääsemisestä, jos et ole nuori hyväkuntoisehko mies. Mä voisin mennä, mut ei ne mua ota vaik kuinka hakisin. 

Vierailija
10/89 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun tuttu kyllä lopetti yrityksen vastaavasta syystä. Eikä tuollaisia suoranaisia tehtäviä taida juurikaan olla, ap trollaa  taas. Se on yksi osa kiinteistöhuollon töitä. Lunta kun ei ole katoilla koko ajan.

Katsopa avoimia työpaikkoja. Nimenomaan haetaan juuri tuollaisia lumenpudottajia.

Vierailija
11/89 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle ole koskaan mitään työtarjouksia ole lähetetty, tosin välillä te-toimiston täti soittaa ja kertoo jos alani paikkoja on avoinna (harvoin on)

Vierailija
12/89 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on vain pakko mennä jos käsky kävi työkkärit on työttömien esimiehiä tai esihenkilöitä kuten se vihervassareiden suusa vääntyy.

Vierailija
13/89 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran vielä, korkealta ja kovaa. Kaikki yhdessä: työkkäriä ei enää ole eikä se ikinä laittanut työtarjouksia.

Kyllä laittoi. Yleensä sellaisiin hommiin, joihin ihan syystä ei saatu ketään muuten palkattua.

Vierailija
14/89 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvavaljaat ja lääkitys.

Vierailija
15/89 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut laitettiin somalin henkilökohtaiseksi avustajaksi, vaikka kerroin olevani rasisti.

Vierailija
16/89 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkkärit lakkautettiin vuoden alussa

Mikä on työkkärin uusi nimi? Olen ymmärtänyt, että samat tyypit siellä ovat "työkkärintäteinä".

Vierailija
17/89 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin armeijan kutsunnoissa olevani vihervassari, joten minut koulutettiin miinan polkijaksi.

Vierailija
18/89 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä taho niitä laittoi?

Vierailija
19/89 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla myös lumiallergia?

Huonot jalat, MS tauti, paha masennus, atooppinen iho, skolioosi ja jalkapohjan luutuminen  sekä autismin kirjo 

Vierailija
20/89 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkäristä tuli työmarkkinatori ja työkkärin tädeistä torihenkilöitä.

Kuka pösilö on keksinyt sanan työmarkkinatori? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme