Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Friendzoneko harhaa

Vierailija
10.01.2025 |

Pidin tätä sanaa ennen amerikkalaisten keksimänä hölynpölynä. Totuus valkeni kun huomasin itse joutuneena siihen kuvioon.

Naisella oli ainakin yksi mies kuviossa minun lisäkseni. Asian selvittyä kysyin asiaa kasvotusten ja hän kierteli asiaa ja lopuksi sanoi että on mulla aikaa sullekin. Katsoin häntä suoraan silmiin ja näin kuinka hän valehteli. Sen lauseen kuultuani sydämeni särkyi ja kävelin pois.

Uskomatonta on se että nainen esittää että mitään ei ole tapahtunut. Kyselee kuulumisia, ehdottaa tapaamista. Näin häntä silloin tällöin, kun meillä on yhteinen kaveripiiri. 

Itselle riittää kun yhdesti olen joutunut pellen rooliin.

Kommentit (255)

Vierailija
181/255 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Friendzone ei ole harhaa. Jotkut miehet ovat ihan kivoja, ja läheisyyskin heidän kanssa ok, mutta ei siinä sen enempää. Näin se vaan on.

Eikä siinä mitään jos tämä sanottaisiin ääneen hyvissä ajoin. Reilu peli molemmille 

Tämän ajatuksen voi esitellä miehelle vaikka fläppitaululla ja erilaisilla diagrammeilla. Mutta ihastunut mies ei usko mitä nainen sanoo, vaan tasan mitä haluaa. 

Mies uskoo vasta sitten kun nainen löytää miesystävän muualta. Tällöin mies yleensä ghoustaa naisen, jonka jälkeen nainen jää roikkumaan mieheen kaverina.

Vierailija
182/255 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten katkaista välit naiseen asiallisesti? En ala ghoustaamaan vaan pitäisi pystyä asiallisesti sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/255 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro avoimesti että arvostat yhdessä koettuja hetkiä, mut olette kasvanut erilleen, etkä näe että olisi mitään järkeä enään jatkaa mitään juttua. Toivotat hyvää elämää ja jos törmätään ei muistella pahalla

Vierailija
184/255 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saa pllua niin kannattaa heti olla kärkyllä 😉

Vierailija
185/255 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saa pllua niin kannattaa heti olla kärkyllä 😉

Tavallaan mut ei ihan aina 😁

Vierailija
186/255 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kannattaisi ehdottaa naiselle kompromissiratkaisua. Ap jatkaisi naisen seurassa, jos nainen antaisi palkinnoksi rämemajavaa pari kertaa kuukaudessa.

Vierailija
187/255 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tuli nuorena miehenä kerran sorruttua friendzonelle. Joten ei se mitään kuvitelmaa ole.

Nainen tiesi kyllä, että haluan enemmän kuin kaveruutta, se ei voinut jäädä epäselväksi. Kertoi mulle seurusteluistaan ja muista säädöistään liittyi niihin miehiä tai ei. Emme tavanneet päivittäin joten jossain vaiheessa ajattelin antaa homman vaan olla kun en halunnut olla olkapäänä hänen morkkiksilleen samalla kun muut saivat parisuhteen hyödyt. Se ei kuitenkaan onnistunut, koska hän kuitenkin aina silloin tällöin lähetteli viestejä yrittäen elvyttää yhteyttä uudelleen ja kohteliaana tietysti aina vastasin jotain. Näiden viestien välissä saattoi olla pitkäkin aika jos en itse ollut aktiivinen siihen suuntaan. Ilmeisesti jos oli mennyt poikki jonkun miehen kanssa niin kaivettiin kaveri- ja varamiehet listasta esiin.

Monesti yritin ottaa seurustelun puheeksi, mutta hän löi aina asian leikiksi ja yritti sen varjolla piikitellä jostain asiasta. Kerran sitten kokeilin varovasti siirtyä hänen henkilökohtaisen tilansa sisäpuolelle, koskettamalla häntä viattomasti kun oltiin kaveriporukalla ulkona. Nainen veti aivan hirveät kilarit, hyvä ettei huutanut muiden kuullen että älä koske minuun. Sillä hetkellä tajusin, että tämä oli tässä, meistä ei koskaan tulisi paria. Nainen myöhemmin tuli pyytämään anteeksi, että hänen reaktionsa oli täysin kohtuuton, mutta ettei ollut osannut muuten reagoida tilanteeseen. Sanoin että mitäs tuosta, annetaan olla. Mielessäni kuitenkin katkaisin kaikki yhteydet tähän naiseen ja kun hän sitten seuraavan kerran lähetti viestin parin kuukauden päästä niin en enää vastannut mitään enkä muutenkaan enää ollut tekemisissä hänen kanssaan.

Vierailija
188/255 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä viimeisessä tilanteessa nainen kokeili että vieläkö hän kelpaa miehelle, kun laittoi silloin tällöin viestiä. Kun mies vastaa hänelle se on osoitus että naisella on valtaa häneen.

Ainoa ratkaisu on katkaista välit kokonaan. Siinä vaiheessa nainen tajuaa että mies ei suostu enään siihen ja jatkaa elämäänsä ilman häntä. Naisen puolelta varmasti tulee mitä ihmeellisempiä tekoja/pyyntöjä, että saa vallan takaisin.

Vierailija
189/255 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kannattaisi ehdottaa naiselle kompromissiratkaisua. Ap jatkaisi naisen seurassa, jos nainen antaisi palkinnoksi rämemajavaa pari kertaa kuukaudessa.

Ei kai kukaan siihen suostu että noin harvoin saisi. Varsinkaan tässä tapauksessa, kun miestä pidetään tarkoituksella varalla, eikä anneta hänen mennä eteenpäin. 

Vierailija
190/255 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tuli nuorena miehenä kerran sorruttua friendzonelle. Joten ei se mitään kuvitelmaa ole.

Nainen tiesi kyllä, että haluan enemmän kuin kaveruutta, se ei voinut jäädä epäselväksi. Kertoi mulle seurusteluistaan ja muista säädöistään liittyi niihin miehiä tai ei. Emme tavanneet päivittäin joten jossain vaiheessa ajattelin antaa homman vaan olla kun en halunnut olla olkapäänä hänen morkkiksilleen samalla kun muut saivat parisuhteen hyödyt. Se ei kuitenkaan onnistunut, koska hän kuitenkin aina silloin tällöin lähetteli viestejä yrittäen elvyttää yhteyttä uudelleen ja kohteliaana tietysti aina vastasin jotain. Näiden viestien välissä saattoi olla pitkäkin aika jos en itse ollut aktiivinen siihen suuntaan. Ilmeisesti jos oli mennyt poikki jonkun miehen kanssa niin kaivettiin kaveri- ja varamiehet listasta esiin.

Monesti yritin ottaa seurustelun puheeksi, mutta hän löi aina asian leikiksi ja yritti sen varjolla piikitellä jostain asiasta. Kerran sitten kokeilin varovasti siirtyä hänen henkilökohtaisen tilansa sisäpuolelle, koskettamalla häntä viattomasti kun oltiin kaveriporukalla ulkona. Nainen veti aivan hirveät kilarit, hyvä ettei huutanut muiden kuullen että älä koske minuun. Sillä hetkellä tajusin, että tämä oli tässä, meistä ei koskaan tulisi paria. Nainen myöhemmin tuli pyytämään anteeksi, että hänen reaktionsa oli täysin kohtuuton, mutta ettei ollut osannut muuten reagoida tilanteeseen. Sanoin että mitäs tuosta, annetaan olla. Mielessäni kuitenkin katkaisin kaikki yhteydet tähän naiseen ja kun hän sitten seuraavan kerran lähetti viestin parin kuukauden päästä niin en enää vastannut mitään enkä muutenkaan enää ollut tekemisissä hänen kanssaan.

- Nainen siis antoi periksi, eikä yritä enään mitään ?

En ite suosi ghoustaamaan, mut jos tulos on tämä niin en jätä vaihto ehdoista pois 👍

Vierailija
191/255 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan siihen suostu että noin harvoin saisi. Varsinkaan tässä tapauksessa, kun miestä pidetään tarkoituksella varalla, eikä anneta hänen mennä eteenpäin. 

En halua kerskua, mut Suomessa on niin paljon puutteessa olevia yh äitejä jotka haluaa vaan seksiä, että ei kannata sekaantua vanhaan säätöön.

Vierailija
192/255 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tosi mukava, mutta...

Vierailija
193/255 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ite suosi ghoustaamaan, mut jos tulos on tämä niin en jätä vaihto ehdoista pois 👍

En tiedä mitä nainen ajatteli tai teki sen jälkeen kun en enää viestiinsä vastannut. Luultavasti siirtyi seuraavaan kohtaan kaverimieslistassa.

Asian ydin tässä on kuten tuolla joku jo kirjoitti ettei anna valtaa toiselle vaan vetää selvät rajat. Ei se välttämättä tarkoita ghostaamista, mutta joskus se on tällaisessa tilanteessa kaikille osapuolille helpoin vaihtoehto.

Vierailija
194/255 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä nainen ajatteli tai teki sen jälkeen kun en enää viestiinsä vastannut. Luultavasti siirtyi seuraavaan kohtaan kaverimieslistassa.

Asian ydin tässä on kuten tuolla joku jo kirjoitti ettei anna valtaa toiselle vaan vetää selvät rajat. Ei se välttämättä tarkoita ghostaamista, mutta joskus se on tällaisessa tilanteessa kaikille osapuolille helpoin vaihtoehto.

- Totta puhutte. Valta pidettävä itsellä, muuten olet toisen hyppykeppi jota käytetään ku huvittaa. Näistä saa tärkeitä oppeja tulevaisuuden varalle. 

Vierailija
195/255 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä naisilla on helpompaa. Me tiedetään kyllä, jos kelvattaisiin jollekin vain patjaksi. Sitten vaan pitää tehdä valinta, haluaako sellaista vai ei. Te friendzonemiehet elätte jossain harhoissa.

Vierailija
196/255 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä naisilla on helpompaa. Me tiedetään kyllä, jos kelvattaisiin jollekin vain patjaksi. Sitten vaan pitää tehdä valinta, haluaako sellaista vai ei. Te friendzonemiehet elätte jossain harhoissa.

Kyllä mies oppii siitä kun kerran joutunut naisen aisuriksi. Sen jälkeen tuota friendzonea ei enää tapahdu.

Vierailija
197/255 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekemistä tuolla jutulla on friendzonen kanssa?

Vierailija
198/255 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti yritin ottaa seurustelun puheeksi, mutta hän löi aina asian leikiksi ja yrit

Miksi sitten väkisin yritit olla enemmän kuin kaveri, jos kerran mikään ei viitannut siihen että nainen olisi sellaisesta kiinnostunut?

Vierailija
199/255 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mies oppii siitä kun kerran joutunut naisen aisuriksi. Sen jälkeen tuota friendzonea ei enää tapahdu.

-Tämä. Nuorempana sitä kokee monenlaisia juttuja mut niistä aina viisastuu

Vierailija
200/255 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monesti yritin ottaa seurustelun p

- mun mielestä tuo on ku oppikirjasta otettu tapaus friendzonesta ja tässä jälkimmäisessä tapauksessa mies päätti kokeilla kepillä jäätä viimeisen kerran. Ns all in pöytään ja tulos oli heti nähtävissä. 

Mies totesi että nainen ei halua mitään sutinaa ja totesi että antaa olla. Ainoa oikea tapa 👍