Friendzoneko harhaa
Pidin tätä sanaa ennen amerikkalaisten keksimänä hölynpölynä. Totuus valkeni kun huomasin itse joutuneena siihen kuvioon.
Naisella oli ainakin yksi mies kuviossa minun lisäkseni. Asian selvittyä kysyin asiaa kasvotusten ja hän kierteli asiaa ja lopuksi sanoi että on mulla aikaa sullekin. Katsoin häntä suoraan silmiin ja näin kuinka hän valehteli. Sen lauseen kuultuani sydämeni särkyi ja kävelin pois.
Uskomatonta on se että nainen esittää että mitään ei ole tapahtunut. Kyselee kuulumisia, ehdottaa tapaamista. Näin häntä silloin tällöin, kun meillä on yhteinen kaveripiiri.
Itselle riittää kun yhdesti olen joutunut pellen rooliin.
Kommentit (255)
Monesti yritin ottaa seurustelun puheeksi, mutta hän löi aina asian leikiksi ja yrit
Miksi sitten väkisin yritit olla enemmän kuin kaveri, jos kerran mikään ei viitannut siihen että nainen olisi sellaisesta kiinnostunut?
- Varmaan siksi että ei muuten tiedä varmaksi ku kysymällä tai kokeilemalla Veikkasin näin..
Vauva.fi
Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Edellinen ketju
Seuraava ketju
Aloita uusi keskustelu
Friendzoneko harhaa
Vierailija
10.01.2025 | 21:48
Pidin tätä sanaa ennen amerikkalaisten keksimänä hölynpölynä. Totuus valkeni kun huomasin itse joutuneena siihen kuvioon.
Naisella oli ainakin yksi mies kuviossa minun lisäkseni. Asian selvittyä kysyin asiaa kasvotusten ja hän kierteli asiaa ja lopuksi sanoi että on mulla aikaa sullekin. Katsoin häntä suoraan silmiin ja näin kuinka hän valehteli. Sen lauseen kuultuani sydämeni särkyi ja kävelin pois.
Uskomatonta on se että nainen esittää että mitään ei ole tapahtunut. Kyselee kuulumisia, ehdottaa tapaamista. Näin häntä silloin tällöin, kun meillä on yhteinen kaveripiiri.
Itselle riittää kun yhdesti olen joutunut pellen rooliin.
Vastaa
Ilmoita asiattomaksi
59
108
Kommentit (202)
1
Edellinen
9
10
11
Vierailija
201/202
|
19.01.2025 | 17:23
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten väkisin yritit olla enemmän kuin kaveri, jos kerran mikään ei viitannut siihen että nainen olisi sellaisesta kiinnostunut?
En nyt koko tarinaa yksityiskohtineen viitsinyt tänne kirjoittaa, mutta kyllä minun mielestäni hänen puoleltaan tulleet yhteydenotot, yhdessä tanssiminen, hyvin henkilökohtaisista asioita puhuminen, samaan seuraan etsiytyminen ja vastaavat ovat sellaisia asioita joita ei tehdä vastakkaista sukupuolta olevien täysin platonisten ystävien kanssa - tai mistäs minä tiedän kun ei minulla ole näkökulmaa naisten puolelta tähän asiaan.
Ja huom., minähän yritin tehdä aloitteen ja nostaa seurustelun esille, mutta nainen väisteli aihettaa melko taitavasti. Hän olisi voinut sanoa suoraan, ettei halua seurustella kanssani, mutta päätti tehdä toisin. Onhan tässä varmasti ollut mukana nuoren miehen toiveajattelua ja väärintulkintoja mukana, joten en asiasta sälytä vastuuta kokonaan naisen harteille. Halusin asiaan kuitenkin varmuuden ja tein asiallisen viimeisen yrityksen, jonka perusteella päättelin ettei nainen halua parisuhdetta kanssani, joten totesin ettei ole minulle järkevää tarjota hänelle parisuhteen etuja kun en itse saa samaa vastineeksi.
- Kohtalon toveri. Samanlaista se itselläkin oli. Hyvin henkilökohtaisia asioita puhuttiin,seksistä tosi avoimesti. Siihen päälle koskettelu,tanssiminen, saunominen yms.. hänen siskokin kyseli että mitä teidän välillä on ku vetovoimaa näyttää olevan..
Mut tosiaan samaa mieltä olen itse että tuskin naisen syytä kaikki on. Siitä tosiaan syytän kun ei vastannut mitään ku kysyin eikä puhunut siitä että ei kiinnosta. Olisi jäänyt isoimmat pettymykset kokematta, mut eteenpäin, kohti uusia pettymyksiä
T: Ap
Hieno huomata että on miehiä jotka ajattelevat omilla aivoilla.
Itselläkin vastaava tapaus kyseessä. Hieno oli huomata että kun käsitteli asian itsensä kanssa niin naisen yritykset palauttaa tilanne samanlaiseksi eivät tuntuneet miltään. Naista näen väkisinkin, koska on sama kaveripiiri.
Ei se goastaaminen ole se tärkein asia, vaan se että on sinut itsensä kanssa ja tekee omat päätökset.
Friendzone = kaikki saa ja kaikilta saa, mutta kaikki ei saa kaikilta
Tää tiedettiin jo 80-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Itselläkin vastaava tapaus kyseessä. Hieno oli huomata että kun käsitteli asian itsensä kanssa niin naisen yritykset palauttaa tilanne samanlaiseksi eivät tuntuneet miltään. Naista näen väkisinkin, koska on sama kaveripiiri.
Ei se goastaaminen ole se tärkein asia, vaan se että on sinut itsensä kanssa ja tekee omat päätökset.
Silloin mies ei ole ollut tarpeeksi ihastunut naiseen. Kun mies on tosi ihastunut naiseen, niin pakit saatuaan miehen on pakko unohtaa nainen totaalisesti elämästään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin mies ei ole ollut tarpeeksi ihastunut naiseen. Kun mies on tosi ihastunut naiseen, niin pakit saatuaan miehen on pakko unohtaa nainen totaalisesti elämästään.
-Tarpeeksi ihastunut ? Olin tosi ihastunut tai jopa rakastunut. Vähän aikaa ja mietti asiaa, että ei ite pysty muiden tunteisiin vaikuttamaan. Aika parantaa haavat 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävimpiä ovat ne miehet, jotka yrittävät tällä ystävyyskaistalla ja pitkällä pelillä päästä romanttiseen suhteeseen naisen kanssa. Ajattelevat, että joku päivä nainen huomaa miten mahtava tyyppi olen ja jättää kaikki muut miehet pois kuvioista. Ei se niin toimi.
Nuorena mies ajattelee, että vain romanttinen suhde on mahdollinen naisen ja miehen välillä. Miehelle tulee aivan puskista tuo naisen halu olla vain miehen ystävä. Mies ei voi käsittää tuollaista ajatusta nuorena ja kokemattomana.
Elämä opettaa. Monia asioita.
Ei ole koskaan ollut muuta kuin romanttisia suhteita naisiin. En nyt laske mitään samassa porukassa hengailua teiniaikoina, enkä työkavereita, vaan kahdenvälisiä suhteita.
M52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävimpiä ovat ne miehet, jotka yrittävät tällä ystävyyskaistalla ja pitkällä pelillä päästä romanttiseen suhteeseen naisen kanssa. Ajattelevat, että joku päivä nainen huomaa miten mahtava tyyppi olen ja jättää kaikki muut miehet pois kuvioista. Ei se niin toimi.
Nuorena mies ajattelee, että vain romanttinen suhde on mahdollinen naisen ja miehen välillä. Miehelle tulee aivan puskista tuo naisen halu olla vain miehen ystävä. Mies ei voi käsittää tuollaista ajatusta nuorena ja kokemattomana.
Elämä opettaa. Monia asioita.
Ei ole koskaan ollut muuta kuin romanttisia suhteita naisiin. En nyt laske mitään samassa porukassa hengailua teiniaikoina, enkä työkavereita, vaan kahdenvälisiä suhteita.
M52
Ei minullakaan ole ollut. Olen kaksi kertaa kieltäytynyt aisurin roolista nuorena miehenä.
Laastari suhde helpottaa. Ite tänään sain yh:lta pimppiä ja alkohan se elämä hymyilemään 😚
Eli uutta matoa koukkuun
Itsellä on ja on ollut useampi mies elämän varrella platonisesti ystävä. Luulen, että jokainen niistä, jos olisin vähänkään antanut ymmärtää, että enemmän olisi mahdollista, olisi tarttunut ja tarttuisi heti tarjoukseen. Jotenkin outoa naisen näkökulmasta , sillä arvostan heitä ja ystävyyttämme niin paljon, etten ikimaailmassa haluaisi pilata sitä.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on ja on ollut useampi mies elämän varrella platonisesti ystävä. Luulen, että jokainen niistä, jos olisin vähänkään antanut ymmärtää, että enemmän olisi mahdollista, olisi tarttunut ja tarttuisi heti tarjoukseen. Jotenkin outoa naisen näkökulmasta , sillä arvostan heitä ja ystävyyttämme niin paljon, etten ikimaailmassa haluaisi pilata sitä.
Jotkut naiset kokeilevat ja sit haluavat palata takaisin ystäviksi. Se ei vaan toimi 😔
Itsellä samanlaisia kokemuksia. Kerroin naiselle että tykkään hänestä mut ei halunnut käsitellä asiaa, muistaakseni totesi että hän miettii asiaa.
Huomasin että nainen vihjaili että enemmän olisi tarjolla mutta ikinä ei siihen päästy. Tässä tarkoitan muutakin ku seksiä. Aikaa kului eikä tilanne edennyt mihinkään.
Kun puhuin muista naisista hän alkoi vähättelemään minua ( ei sulla ole ikinä ollut mitään, niin varmaan) Tajusin että parempi pitää etäisyyttä häneen ja sen jälkeen kun en halunnut häntä tavata viestit olivat tälläistä ( on se kumma kun ei kauniin naisen seura kelpaa, haluaisin sulta hartia tai selkä hieronnan tuu antaa)
Tilanne ei edennyt mihinkään, siirryin eteenpäin ja käsittääkseni nainenkin. Vuosia tästä eteenpäin nainen alkoi ehdottamaan tapaamisia ties millä verukkeella ( ei olla nähty pitkään aikaan, ole kiltti tuu tänne, laita rohkeasti viestiä jos voin olla seuraksi tai hyödyksi)
Ihmetyttää koska tiedän että hän seurustelee, että miksi hän ottaa yhteyttä?
Veikkaan että hän haluaa sen tunteen takaisin eli tarkoitan hallintaa tässä asiassa.
Jos hänellä olisi tunteita niin hän olisi ne kertonut.
M33
Kun nainen ei kerro omista tunteistaan kysyttäessään on tilanne harvinaisen selvä. Parempi mennä eteenpäin.
Muiden tunteisiin ei voi vaikuttaa mutta omiin voi. Se kannattaa muistaa että tee niin kuin itselle on parhaaksi.
En usko että naisen miesystävä hyväksyy tai on tietoinen naisen käytöksestä.
Ei suhteen aikana oteta vanhoja säätöjä taas esiin ja aleta niitä elvyttämään.
Jos nainen haluasi pyytää anteeksi hän olisi sen jo tehnyt.
Friendzonesta sen verran että sitä ei pysty tekemään kun yhdesti miehelle. Asian voisi kääntää toisinpäin. Mies joka pyörittää naisia pyörittää ainoastaan sen takia että saa seksiä häneltä ja pyöritys jatkuu niin pitkään kun sitä heruu tai löytyy parempaa tilalle.
Naiset valittavat että mies haluaa vaan seksiä ja miehet valittaa että nainen ei reagoi tunteisiin vaan pitää häntä kaverina.
Valitettavasti molempia on hyödynnetty
M33
Vierailija kirjoitti:
Friendzonesta sen verran että sitä ei pysty tekemään kun yhdesti miehelle. Asian voisi kääntää toisinpäin. Mies joka pyörittää naisia pyörittää ainoastaan sen takia että saa seksiä häneltä ja pyöritys jatkuu niin pitkään kun sitä heruu tai löytyy parempaa tilalle.
Naiset valittavat että mies haluaa vaan seksiä ja miehet valittaa että nainen ei reagoi tunteisiin vaan pitää häntä kaverina.
Valitettavasti molempia on hyödynnetty
M33
Juuri näin 😁
En nyt koko tarinaa yksityiskohtineen viitsinyt tänne kirjoittaa, mutta kyllä minun mielestäni hänen puoleltaan tulleet yhteydenotot, yhdessä tanssiminen, hyvin henkilökohtaisista asioita puhuminen, samaan seuraan etsiytyminen ja vastaavat ovat sellaisia asioita joita ei tehdä vastakkaista sukupuolta olevien täysin platonisten ystävien kanssa - tai mistäs minä tiedän kun ei minulla ole näkökulmaa naisten puolelta tähän asiaan.
Ja huom., minähän yritin tehdä aloitteen ja nostaa seurustelun esille, mutta nainen väisteli aihettaa melko taitavasti. Hän olisi voinut sanoa suoraan, ettei halua seurustella kanssani, mutta päätti tehdä toisin. Onhan tässä varmasti ollut mukana nuoren miehen toiveajattelua ja väärintulkintoja mukana, joten en asiasta sälytä vastuuta kokonaan naisen harteille. Halusin asiaan kuitenkin varmuuden ja tein asiallisen viimeisen yrityksen, jonka perusteella päättelin ettei nainen halua parisuhdetta kanssani, joten totesin ettei ole minulle järkevää tarjota hänelle parisuhteen etuja kun en itse saa samaa vastineeksi.