Friendzoneko harhaa
Pidin tätä sanaa ennen amerikkalaisten keksimänä hölynpölynä. Totuus valkeni kun huomasin itse joutuneena siihen kuvioon.
Naisella oli ainakin yksi mies kuviossa minun lisäkseni. Asian selvittyä kysyin asiaa kasvotusten ja hän kierteli asiaa ja lopuksi sanoi että on mulla aikaa sullekin. Katsoin häntä suoraan silmiin ja näin kuinka hän valehteli. Sen lauseen kuultuani sydämeni särkyi ja kävelin pois.
Uskomatonta on se että nainen esittää että mitään ei ole tapahtunut. Kyselee kuulumisia, ehdottaa tapaamista. Näin häntä silloin tällöin, kun meillä on yhteinen kaveripiiri.
Itselle riittää kun yhdesti olen joutunut pellen rooliin.
Kommentit (255)
Vierailija kirjoitti:
Voi olla. Tosin tanssiessa kiehnäsi niin paljon mua vasten että varmasti myös huomasi stondiksen, eikä se tuntunut häntä haittaavan. Sanoi että tässä on hyvä olla 😉 pyysi sen jälkeen viereen nukkumaan.
Mut joo mennyt on mennyttä
T : AP
- harva ystävä tosiaan kiehnää stondista vasten 😄 tai jotain on multa jäänyt välistä
Tää käytös ystävältä voi tulla isona yllätyksenä eikä osaa suhtautua oikein sitten. Jälkeenpäin voi olla hämmentävää ja asian yli päästään tai sitten ei. Olipa tämä ystävä varattu tai ei. Naiset ei välttämättä näe miesten tunteita mitenkään päälle päin. Ne pitäisi kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä iskin kerran kauniin naisen yökerhosta. Naisella oli aisuri mukana. Tämä mies uhkasi tappaa minut ja laittaa paloina jätesäkkiin. Nainen ei ollenkaan tajunnut miehen olleen ihastunut häneen. Nainen luuli miehen olevan vain kaveri.
Mulle kävi joskus suurin piirtein näin, kun kivannäköinen mies tuli iskemään ollessani kavereiden kanssa liikkeellä ja mukana myös pitkäaikainen miespuolinen kaveri. Oli äärimmäisen kamala ja nolo tilanne. Tuo mies sai "kaveriltani" sitten uhkailuviestejä, kun aloimme tapailla. Onneksi ei säikähtänyt heti pois, vaikka olisi ollut todennäköistä.
Todella rasittavia tapauksia. Bro, sä oot niin myöhässä!
- Pitääkö nainen vieläkin kyseistä miestä kaverina vaikka selvästi selvisi että on muutakin mielessä kun ystävyys ??
En pidä, ja muukin kaveriporukka otti häneen etäisyyttä kun oli alkanut purkaa katkeruuttaan asiasta kaikille. Moikkaan kyllä jos sattumalta tavataan, mutta en jää juttelemaan, ja estin hänet kaikissa viestimissä jo heti silloin kun lähetteli vihaisia viestejä.
.
Todella rasittavia tapauksia. Bro, sä oot niin myöhässä!
- Pitääkö nainen vieläkin kyseistä miestä kaverina vaikka selvästi selvisi että on muutakin mielessä kun ystävyys ??
En pidä, ja muukin kaveriporukka otti häneen etäisyyttä kun oli alkanut purkaa katkeruuttaan asiasta kaikille. Moikkaan kyllä jos sattumalta tavataan, mutta en jää juttelemaan, ja estin hänet kaikissa viestimissä jo heti silloin kun lähetteli vihaisia viestejä.
Ikäviä juttuja mut ainoa oikea tapa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla. Tosin tanssiessa kiehnäsi niin paljon mua vasten että varmasti myös huomasi stondiksen, eikä se tuntunut häntä haittaavan. Sanoi että tässä on hyvä olla 😉 pyysi sen jälkeen viereen nukkumaan.
- harva ystävä tosiaan kiehnää stondista vasten 😄 tai jotain on multa jäänyt välistä
Tää käytös ystävältä voi tulla isona yllätyksenä eikä osaa suhtautua oikein sitten. Jälkeenpäin voi olla hämmentävää ja asian yli päästään tai sitten ei. Olipa tämä ystävä varattu tai ei. Naiset ei välttämättä näe miesten tunteita mitenkään päälle päin. Ne pitäisi kertoa.
Ap kyllä kertoi ihastuksestaan kyseisellä naiselle, joka oli hänen pitkäaikainen ystävä. Vastausta ei vaan ikinä saanut siihen,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kyllä kertoi ihastuksestaan kyseisellä naiselle, joka oli hänen pitkäaikaine
Selvä, hän on osoittanut käytöksellä mitä ajattelee jos muita tapailee eikä vastaa mitenkään.
Selvä, hän on osoittanut käytöksellä mitä ajattelee jos muita tapailee eikä vastaa mitenkään.
- Mielenkiintoisen asiasta tekee se että nainen on viesteillä lähestynyt ap:ta vaikka nainen on nykyään varattu. Ehdottelee tapaamista. Viimeisen viesti oli : kerro vaan rohkeasti jos voin olla hyödyksi tai seuraksi. Ihmettelen kovasti tän neidin touhuja.
T: Ap
Vierailija kirjoitti:
- Mielenkiintoisen asiasta tekee se että nainen on viesteillä lähestynyt ap:ta vaikka nainen on nykyään varattu. Ehdottelee tapaamista. Viimeisen viesti oli : kerro vaan rohkeasti jos voin olla hyödyksi tai seuraksi. Ihmettelen kovasti tän neidin touhuja.
- Lisään vielä edelliseen. Kun tästä touhusta ei ota selkoa niin paras vaihtoehto on pistää välit poikki kokonaan. Itse en ole millään tavalla ollut häneen yhteydessä.
Ei ole ymmärrystä hänellä ehkä. Kertoo hänestä. Sinä taas voit päättää mitä itse ajattelet siitä ja haluatko jatkaa olla tekemisissä. Ihmisen voi myös estää eri palveluissa.
Mikset mene näkemään kaverina? Kohta sinun ikäiset naiset on vanhoja sitten tapaat vain vanhoja naisia. Teinitytöt ihmittelee mikä vanhus sinä olet.
Onko se enään kaveri joka toiselle tekee noin. Minun mieletäni ei....
Mitä tätä asiaa enää valvomaan? Ette ole enää ystäviä ja sillä selvä.
Nainen luulee ja mies ei ole mitään. Totea naiselle että kaiken jälkeen et halua olla tekemisissä ja että olet tavannut toisen naisen johon haluat satsata. Piste
- Oletkos miettinyt jos pyytäisit päästä hänen pikkareiden sisään ja kerrot että et muuta hae tällä hetkellä. Joskus suora eteneminen tuo palkinnon 😉
Kannattaakohan sekoittaa päätä enään uudestaan? Naisia on ku meressä kalaa, et kannattaa valita joku muu 🙂
Vierailija kirjoitti:
Kannattaakohan sekoittaa päätä enään uudestaan? Naisia on ku meressä kalaa, et kannattaa valita joku muu 🙂
Joo, on parempi unohtaa se nainen totaalisesti ja keskittyä muihin naisiin.
Aina ei kannata toimia vaikka olisi varma seksi tuokio tarjolla. Miettii ensin yläpäällä 😂
Miksi naisesta tehty tässäkin asiassa syntipukki ? Mielestäni tuossa ei kenelläkään tapahtunut mitään kummempaa ja miehen eli AP:n pitäisi mennä peilin eteen katsomaan että vika löytyy sieltä.
Nainen ei ollut mitenkään sitoutunut tähän mieheen ja nuo asiat mitä on tapahtunut on normaalia kaveruutta. Mies alkoi kuvittelemaan vaan jotain muuta.
N23
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisesta tehty tässäkin asiassa syntipukki ? Mielestäni tuossa ei kenelläkään tapahtunut mitään kummempaa ja miehen eli AP:n pitäisi mennä peilin eteen katsomaan että vika löytyy sieltä.
Nainen ei ollut mitenkään sitoutunut tähän mieheen ja nuo asiat mitä on tapahtunut on normaalia kaveruutta. Mies alkoi kuvittelemaan vaan jotain muuta.
N23
Nainen yrittää tässä tapauksessa hyväksikäyttää miestä vain aisurina.